

Vae Victus schreef:Beter zo?Penguin schreef:Maf! Ferm werk.... Alleen spijtig van dat blauw dat nog regelmatig te zien is...
Vae Victus schreef:Beter zo?Penguin schreef:Maf! Ferm werk.... Alleen spijtig van dat blauw dat nog regelmatig te zien is...
de weg gevondenknockaert marijn schreef:heel proper Karel,
zoals je weet start ik binnen een 2 tal maanden met restauratie van een RRC 1976. zou in Bahama Gold moeten komen zoals hij oorspronkelijk was (is nu wit)
dus ik zal , als ik mag , je nog veel vragen stellen de komende maanden...
veel succes verder
ps: kan u eens meer info versturen via PB aangaande de aankoop bij Exmoor van het interieur.
Vraag er maar op los, weet wel dat Manu het snij en laswerk heeft gedaan.knockaert marijn schreef: dus ik zal , als ik mag , je nog veel vragen stellen de komende maanden...
GEVONDENmanu_rr schreef:die plaatjes wa ge bedoeld zijn da die met "range rover" op aan de zijkant van het stuk tussen motorkap en voorruit?
die zitten met 2 pennekes vast
voorzichtig want da is plastiek met 2 pootjes
pas los te maken als ge da tussenstuk los hebt anders gegarrandeerd afgebroken (langs binnenkant gewoon uitduwen)
@ karel da handvat ik ben hier alles aan't opruimen maar ook niet meer gezien. volgens mij zat da bij in één van de dozen. moest ik nog ooit ene hebben staan draai ik hem ervan
leidingen aanvoer en retour goed open?knockaert marijn schreef:lol
weet iemand hoe dit komt:
heb de range rover kunnen starten , dmv met een jerriecan en darmpje .
heb nu een benzinepomp gezet en aangesloten, werkt en geeft druk, motor start en draait efkes, na paar seconden valt hij terug stil...
(zal van tweekend nog es proberen met jerriecan)
heb wel een extra doorzichtigefilter in lijn gestoken net voor de carburators.
+1oldie4x4 schreef:die kan je zowiezo het beste vervangen op ene wagen die lang heeft stilgestaan...
knockaert marijn schreef:ge hebt toch geen filters op de remleiding?
die flexibles heb ik al liggen en idd reeds van plan te vervangen..
zal eens de leidingen doorspuiten en zien als het lukt.
er zit een verdeelblokje aan motor en eentje net voor achterwielen.
het viel op dat het op geen enkele remklauw eruit kwam...nogthans zijn dit aparte circuits.
iemand een goeie idee om leidingen te lossen die niet afkraken? ben daar altijd benauwd van, krak, en ge moogt een nieuwe leiding steken...
zaterdag doe ik verder en weten we meer...