Bearmach failliet

Hier kun je je eens goed laten gaan
Gebruikersavatar
Fetzl
Berichten: 1423
Lid geworden op: wo 21 okt, 2015 21:03
lrocb_lidnr: 1397
Woonplaats: Westerlo
Contacteer:

Bearmach failliet

Ongelezen bericht door Fetzl »

Geen overnemer gevonden - now permanently closed
Whoever said Brexit was a great idea … more will follow
Better to Remain Silent and Be Thought a Fool than to Speak and Remove All Doubt.
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: Bearmach failliet

Ongelezen bericht door De Rob »

Fetzl schreef: za 03 sep, 2022 10:48 Geen overnemer gevonden - now permanently closed
Whoever said Brexit was a great idea … more will follow
Dat vemoedde ik al al vele maanden dat dit er zat aan te komen.op al mijn mails waarin ik zei...vroeg ...waarom alle courante onderdelen allemaal B.O ..NLS....out of stock ..... ....no longer stock...no eta kwamen te staan.kwm er geen zinnig antwoord.Ik verwittigde hun meermaals...You forcing me to your competittors.geen uitleg kwam er.mijn maandelijks bedrag dat ik bij hun spendeerde(ik betaalde één keer per maand by monthly statement ) werd kleiner en kleiner en bij de andere twee groter.....en de onderdelen zijn duurder bij deze laatsten..
Ik weet niet of zij nog veel klanten hadden want al mijn doorgemailde orders waren op twee dagen bij mij..Op mijn maandelijkse fakturen stonden sinds de Brexit geen transport meer bij.....Service tn trade customers.Ik was er klant sinds1992 en had er met verschillende personen een goede band.
Verleden week dan de laatste pallet ontvangen zekers....en mijn vrouw gisteren de laatste faktuur betaald.
Rob
Gebruikersavatar
baudts
LROCB-Member
Berichten: 861
Lid geworden op: di 09 feb, 2010 18:59
lrocb_lidnr: 1139
Woonplaats: Steenhuffel

Re: Bearmach failliet

Ongelezen bericht door baudts »

verklaart ook waarom hun website al paar weken precies niet meer werkt.
Spijtig.
Land Rover closest thing to heaven on earth
Plaats reactie