Land Rovers gezocht voor Shuttle service

Hier kun je je eens goed laten gaan
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3562
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Land Rovers gezocht voor Shuttle service

Ongelezen bericht door Henk »

Ik kreeg deze vraag via email, voor meer info gelieve contact op te nemen met Daphné.




Op donderdag 9 en vrijdag 10 juni organiseren we een teambuilding voor Aqualex in de Ardennen.

Het gaat om een groep van 80 personen.



Concept van de teambuilding: 24 uur waanzin. Een beetje met een hoek af. 😊

We zijn dan ook op zoek naar een originele manier om de deelnemers te shuttelen van en naar de verschillende locaties.
Het gaat telkens om korte trajecten van ongeveer 4 km. Ik mik op een 20 min heen en terug inclusief in- en uitstappen van de mensen.
Indien mogelijk mogen het zelfs wat opgezette / “gepimpte” landrovers zijn. Bv. met een toffe laadbak op het dak, verhoogde wielen, etc.
Per wagen zouden er 4 deelnemers moeten kunnen meerijden, dus 4 passagiers + de chauffeur van de wagen uiteraard.

Voor alle duidelijkheid: we zijn op zoek naar een auto met chauffeur. De wagens zal dus nooit bestuurd worden door een deelnemer.

Als extraatje zouden we de deelnemers blinndoeken in de wagen, en zouden we een toffe uptempo playlist opmaken om er onmiddellijk een leuke sfeer in te steken!

Concreet naar wat ben ik op zoek:

Donderdag 09.06.2022:

Shuttle service 1:
Timing: 14u00 tot 16u00
Aantal: 10 auto’s
Vertrek: St Antoine, 6960 Manhay
Aankomst: Deux-Rys, 6960 Manhay (4 km)
Omschrijving: de mensen parkeren op een parking en worden gebracht naar de verschillende startplaatsen van de teambuilding activiteit. Dit zal telkens met een drop-off zijn net aan de rand van het bos.

Shuttle service 2:
Timing: 18u00 tot 19u30
Aantal: 10 auto’s
Traject: Deux-Rys, 6960 Manhay
Aankomst: Grande-Hoursinne, 6997 Érezée (4 km)
Omschrijving: de mensen shuttelen van de plek van overnachting naar de plek voor het diner met feest ’s avonds. Het diner gaat door in een jachthuis in het bos. Het laatste stuk van de weg om het jachthuis te bereiken is een niet geasfalteerde weg. Zie print screen in bijlage.

Shuttle service 3:
Timing: 00u00 tot 03u00
Aantal: 5 auto’s
Traject: Grande-Hoursinne, 6997 Érezée
Aankomst: Deux-Rys, 6960 Manhay (4 km)
Omschrijving: de mensen shuttelen van de plek van het feest naar de plek van de overnachting.


Vrijdag 10.06.2022:

Shuttle service 4:
Timing: 11u00 tot 13u00
Aantal: 5 auto’s
Traject: Deux-Rys, 6960 Manhay
Aankomst: St Antoine, 6960 Manhay (4km)
Omschrijving: mensen terugbrengen naar de parking (vertrekpunt dag 1) waar ze hun wagen hebben achtergelaten.

Dit zou al een beeld moeten schetsen van de aanvraag.
Ze mogen mij steeds bellen of mailen voor bijkomende informatie.

Groetjes,

Daphné Cardinael, 0032 50 40 00 49 of 0032 470 27 02 46 of daphne@meetmarcel.be
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Plaats reactie