Waar plaats ik best de Bip&Go-badge (Franse péage)

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
Dino737
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 22 jun, 2016 11:06
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Gent

Waar plaats ik best de Bip&Go-badge (Franse péage)

Ongelezen bericht door Dino737 »

Hallo iedereen,

Ik heb een 2015 Discovery 4 en heb juist een Bip&Go-badge gekocht voor een automatische/elektronische tolbetaling voor de Franse autostrades.
Mijn Discovery 4 is echter uitgerust met een extra voorruit verwarming (zo draadjes zoals in een achterruit).

Iemand ervaring waar het bakje een goed signaal kan geven? Of is de standaard plaats naast de binnen spiegel OK?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Dino
2015 Discovery 4 SDV6 HSE
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3562
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: Waar plaats ik best de Bip&Go-badge (Franse péage)

Ongelezen bericht door Henk »

In een Fiat Ducato net naast de spiegel hangen en geen problemen tot nu toe
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Gebruikersavatar
baudts
LROCB-Member
Berichten: 858
Lid geworden op: di 09 feb, 2010 18:59
lrocb_lidnr: 1139
Woonplaats: Steenhuffel

Re: Waar plaats ik best de Bip&Go-badge (Franse péage)

Ongelezen bericht door baudts »

Bij ons staat dit gwn boven aan de voorruit. als je niet zeker ben leg het op het dashboard en als je door de peage rijd hou je het daar met de hand ;)
wij hebben nog nooit problemen gehad. dit gezegd zijnde kan je op zich proeberen. de plakband op de achter kant is niet zo'n goede kwaliteit dat je deze niet terug loskrijgt eenmaal geplakt :D bij mij is deze zelf al veranderd naar een andere dubelzijdige tape :D
Land Rover closest thing to heaven on earth
Dino737
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 22 jun, 2016 11:06
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Gent

Re: Waar plaats ik best de Bip&Go-badge (Franse péage)

Ongelezen bericht door Dino737 »

baudts schreef: wo 18 mei, 2022 13:17 Bij ons staat dit gwn boven aan de voorruit. als je niet zeker ben leg het op het dashboard en als je door de peage rijd hou je het daar met de hand ;)
wij hebben nog nooit problemen gehad. dit gezegd zijnde kan je op zich proeberen. de plakband op de achter kant is niet zo'n goede kwaliteit dat je deze niet terug loskrijgt eenmaal geplakt :D bij mij is deze zelf al veranderd naar een andere dubelzijdige tape :D
Bedankt voor de reacties!

Ik kan nu ook bevestigen dat de voorruit verwarming geen problemen oplevert voor de péage badge. Ik had de badge gewoon op het dashboard gelegd en werkte perfect!
2015 Discovery 4 SDV6 HSE
Plaats reactie