vraagje voor de RRC kenners
Geplaatst: zo 13 jan, 2013 14:38
iemand ooit veel gesleuteld aan een RRC waar de italiaanse VM 2.5tdi motor zit?
De smering van de nokkenas loopt buitenom via enkele leidingskes, en achteraan het blok loopt deze leiding rond de motor (boven de klok vd boite) en eindigt op het blok aan de linkerzijde (chauffeurskant bij LHD dus). nu vraag ik me of hoe de verbinding is aan de achterzijde van het blok is, van starre leiding naar flexibel ofzo? we zitten hier nl met een Grand Cherokee (ja ik weet dat dit niet het merk is
) die olie lekt, en hier zit diezelfde VM-motor in, maar het blok ligt heel ver naar achter en weinig ruimte tussen klepdeksels en carrosserie dus slecht zichtbaar...
iemand ervaring met olielek op deze plaats?
alvast bedankt
De smering van de nokkenas loopt buitenom via enkele leidingskes, en achteraan het blok loopt deze leiding rond de motor (boven de klok vd boite) en eindigt op het blok aan de linkerzijde (chauffeurskant bij LHD dus). nu vraag ik me of hoe de verbinding is aan de achterzijde van het blok is, van starre leiding naar flexibel ofzo? we zitten hier nl met een Grand Cherokee (ja ik weet dat dit niet het merk is

iemand ervaring met olielek op deze plaats?
alvast bedankt