Wolf,
Je hebt 3 motorisaties:
1,8 benzine (eerste modellen nogal berucht voor join de culass)
V6 (ik denk 2l maar ben niet zeker)
2l Td4 (BMW motor, zit in die van mij in waar je al een keer mee meegereden hebt)
Waar ik het meeste van hoor van probleem(pjes):
- Viscokoppeling (vooral bij de pré-upgrade modellen, het 2004 model heeft normaal reeds de nieuwe "snuit")
- Koppelingspompjes (master en salve pompjes vanaf 80.000km), ook reeds last van gehad
- motorontluchtingsfilter bij Td4 (best vervangen door deze die BMW in dezelfde motor gebruikt, die heeft in tegenstelling tot deze in de Freelander geen onderhoud nodig, wat bij de Freelander nogal een keer vergeten wordt).
- gereedschapsbakje achterin de koffer waar water in komt.
De potentiële koper misschien een keer naar
http://freelander.forumup.be/index.php? ... freelander verwijzen, daar ga je nog veel meer info vinden.
Yohani
