van 2 naar 3 zits

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
peter69
LROCB-Member
Berichten: 117
Lid geworden op: do 31 jan, 2008 11:38

van 2 naar 3 zits

Ongelezen bericht door peter69 »

hallo


kan ik een 90 van 2004 hard top lv met 2 zitplaatsen ombouwen naar 3 zitplaatsen en wat met de keuring
Gebruikersavatar
Geert_DCPU
Berichten: 71
Lid geworden op: di 28 nov, 2006 18:18
lrocb_lidnr: 812
Woonplaats: Izegem
Contacteer:

Re: van 2 naar 3 zits

Ongelezen bericht door Geert_DCPU »

ik meen mij te herinneren dat de breedte van het nieuwe middenzitje niet voldoende is voor de keuring (41/43 cm?). dat zal dus niet lukken. oudere modellen werden wel zo gemaakt/ingevoerd/gehomologeerd, vanaf de td5 is dit niet meer het geval en kun je dus wettelijk nooit naar 1+2 geraken.
wat jij niet wettelijk in je auto doet is mijn zaak niet, dat is eerder iets van jij en je verzekeringsmaatschappij als ze op het proces zeggen dat ze niet tussenkomen in schade na het ongeval...
Gebruikersavatar
ief4x4
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 30 jan, 2008 21:33
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: beerse

Re: van 2 naar 3 zits

Ongelezen bericht door ief4x4 »

mijne maat heeft ne td5 van 1999 met 1+2 zitplaatsen ;)

Lieven
you cannot replace a legend you have to create your own
maateke/alain
Berichten: 129
Lid geworden op: vr 29 feb, 2008 09:17
lrocb_lidnr: 968
Woonplaats: Bonheiden

Re: van 2 naar 3 zits

Ongelezen bericht door maateke/alain »

sorry Peter maar in u geval niet meer mogelijk , wetgeving gewijzigd voor wagens vannaf bouwjaar 2002.


Alain
klak
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 03 nov, 2010 23:11

Re: van 2 naar 3 zits

Ongelezen bericht door klak »

Vorig jaar(bij aankoop) mijne HCPU van bj2002 omgezet van 1+1 naar 1+2 ,dit is afhankelijk van uw pvg.nr!

grt

Ivo
Gebruikersavatar
Wolf
LROCB-Member
Berichten: 2342
Lid geworden op: do 31 jul, 2003 20:39
lrocb_lidnr: 316
Woonplaats: Bij Father Damien
Contacteer:

Re: van 2 naar 3 zits

Ongelezen bericht door Wolf »

peter69 schreef:hallo


kan ik een 90 van 2004 hard top lv met 2 zitplaatsen ombouwen naar 3 zitplaatsen en wat met de keuring
't Is altijd 't zelfde antwoord dat ik hier geef; spring eens binnen bij de stationschef van de TC en vraag het hem.
Zo heeft onze Wim het ook gedaan.. hij is dezelfde dag met de geinstalleerde stoel terug geweest en gezegd= "Voila, geinstalleerd zoals uwe chef het mij zei".
avatar = Hammerite-user.
Plaats reactie