Pagina 1 van 1

Air locker

Geplaatst: ma 02 mei, 2011 11:44
door sammels
Ik heb van het weekend mijn ashcroft air lockers geplaats.
Ik merk dat de achterste veel rapper ontgrendelt dan de voorste.
Als ik de achterste wielen opkrik en ik vergrendel en ontgrendel het diff en ik draai even achteruit en vooruit met de wielen is het onkoppelt.

Bij de voorwielen moet ik 4a5 keer vooruit achteruit draaien met de wielen voor worden ontkoppelt.
tijdens het rijden na het afzetten hoor ik soms een luide klak bij het ontgrendelt. :?

Is dit normaal of doe ik iets verkeert?

Bart

Re: Air locker

Geplaatst: ma 02 mei, 2011 14:58
door henry-john
air lockers op uwe sport? :wtf:

of op 'n speelgoedje? :P

Re: Air locker

Geplaatst: ma 02 mei, 2011 17:55
door sammels
op nen p38 4.6
:)

Re: Air locker

Geplaatst: ma 02 mei, 2011 18:15
door henry-john
sammels schreef:op nen p38 4.6
:)

nice, lockers op ne P38 :thumbup:

da moet wel lekker crossen zijn op die manier... bobtailen ook meteen? :mrgreen:

Re: Air locker

Geplaatst: ma 02 mei, 2011 18:25
door sammels
henry-john schreef: nice, lockers op ne P38 :thumbup:

da moet wel lekker crossen zijn op die manier... bobtailen ook meteen? :mrgreen:
Hij moet op straat kunnen blijven rijden :)
af en toe eens een rb-tje meepikken.

Re: Air locker

Geplaatst: ma 02 mei, 2011 18:30
door henry-john
en normaal moet een ARB inderdeed direct op en afspringen... laat anders de voorste nog eens afstellen? :)

Re: Air locker

Geplaatst: ma 02 mei, 2011 20:00
door zeerover
henry-john schreef:en normaal moet een ARB inderdeed direct op en afspringen... laat anders de voorste nog eens afstellen? :)
Het gaat niet over een ARB. Toevallig heeft Escape ook deze lockers geplaatst op een P38.

Re: Air locker

Geplaatst: ma 02 mei, 2011 21:04
door sammels
zeerover schreef:
henry-john schreef:en normaal moet een ARB inderdeed direct op en afspringen... laat anders de voorste nog eens afstellen? :)
Het gaat niet over een ARB. Toevallig heeft Escape ook deze lockers geplaatst op een P38.
Ik weet niet of daar iets aan af te stellen is?

Re: Air locker

Geplaatst: ma 02 mei, 2011 22:00
door sammels
Ik heb een Mail gestuurd naar ashcroft ben is benieuwt wat ze gaan antwoorden.

Re: Air locker

Geplaatst: ma 02 mei, 2011 23:14
door Henk
den Dave volgt dat allemaal zeer nauwgezet op.

Re: Air locker

Geplaatst: di 03 mei, 2011 22:46
door elbekko
sammels schreef:
zeerover schreef:
henry-john schreef:en normaal moet een ARB inderdeed direct op en afspringen... laat anders de voorste nog eens afstellen? :)
Het gaat niet over een ARB. Toevallig heeft Escape ook deze lockers geplaatst op een P38.
Ik weet niet of daar iets aan af te stellen is?
Die van Escape zijn volledig ineen gezet door Ashcroft.
Voor zover ik weet zijn de luchtleidingen voor de moment nog niet aangesloten, dus testen zit er nog niet in.

Het lijkt mij wel realistisch dat er een verschil zit tussen vooraan en achteraan. Het kan zijn dat de dog clutch iets moeilijker lost bij het omgekeerd draaien in de vooras. Maar als ge het merkt met er gewoon mee te rammelen is dat geen goeie uitleg natuurlijk...

Re: Air locker

Geplaatst: di 03 mei, 2011 23:22
door sammels
Dave van Ashcroft Heeft mij laten weten dat ik de voorwielen moet opkrikken en een 20 keer op en af zetten
Het zou blijkbaar aan de rand van de inschakeling kunnen blijven hangen.
hoe meer ik het doe hoe beter het wordt. :D
maar wat mij wel opvald als alles goed warm staat dat hij slechter ontkoppelt.

Re: Air locker

Geplaatst: di 03 mei, 2011 23:30
door sammels
elbekko schreef:Het lijkt mij wel realistisch dat er een verschil zit tussen vooraan en achteraan. Het kan zijn dat de dog clutch iets moeilijker lost bij het omgekeerd draaien in de vooras. Maar als ge het merkt met er gewoon mee te rammelen is dat geen goeie uitleg natuurlijk...
Het is door dat ik een paar keer een luide klak hoorde dat ik gaan controleren ben,
het verschil tussen voor en achter was wel vrij groot