Overlijden forumlid wolf

Hier kun je je eens goed laten gaan
Gebruikersavatar
wim109
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 28 jul, 2003 10:42
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Rock Werchter

Overlijden forumlid wolf

Ongelezen bericht door wim109 »

Hey allemaal,

Tot mijn spijt meld ik jullie het overlijden van mijn vader aka ‘wolf’. Hij is gisteren overleden, zijn hart was op.
Hij is steeds fervent LR liefhebber geweest en gaf de microbe door aan mij. Zelf kon hij al lang niet meer rijden wegens zeer slecht zicht, diegenen die hem kenden weten hoe jammer hij dit vond.

Ik vond in zijn gsm de namen van: Johani, Chris, Harald, Henk, Rob lrg (of course), en Bart.
Ik weet zeker dat ik namen mis en sommigen ken ik zelf een beetje van ziens, sorry als er namen ontbreken, het is wat hectisch allemaal. Hij was lid van toen het nog LROC was en hij kwam vroeger af en toe nr een vergadering. Als hij ergens niet mee akkoord ging, liet hij dat graag weten, meestal zat er ergens wel een grond van waarheid in. Water onder de brug…

Wie graag de rouwbrief wil, graag via pm. Ikzelf ben niet meer zo actief op dit forum.

Mvg
Wim109 (zoon van wolf)
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2389
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: Overlijden forumlid wolf

Ongelezen bericht door De Rob »

Ja ,dat was gisteren avond schrikken toen ik dit bericht binnen kreeg bij sms.Ik had Maandag nog twee antwoorden van hem op FB gelezen die hij Zaterdag en Zondag geplaatst had.
Willy...aka Wolf.Vriendelijke man ...vele leuke babbels mee gedaan ....vriend op afstand...één van de vele mensen waar ik in de nineties een ex mod 110 heb aan verkocht.Maar die van Wolf was speciaal....met een verhaal.Was een 110 teruggekomen van de Gulf War1990 1991 met serieuze kogelgaten er in.Dat vond Wolf best leuk....Paste bij zijn verleden van Para.
Na het gedwongen wegdoen van zijn 110 wegens zijn verslechterend zicht zagen we mekaar nog maar sporadisch als hij met zijn vrouw Trees bij ons geraakte.
Ik en Greet bieden hier onze oprechte deelneming aan de Familie "Wolf'
Rob & Greet
Laatst gewijzigd door De Rob op di 23 apr, 2024 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
etienne s
LROCB-Member
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 22 mei, 2011 17:43
lrocb_lidnr: 1290

Re: Overlijden forumlid wolf

Ongelezen bericht door etienne s »

Ik heb willy maar een maal ontmoet maar het is mij altijd bijgebleven. Hij leek mij een heel fijne mens.
Mijn oprechte deelneming aan de familie.

Etienne.
LROCB-Inschrijvingen
Berichten: 237
Lid geworden op: zo 03 dec, 2006 22:52

Re: Overlijden forumlid wolf

Ongelezen bericht door LROCB-Inschrijvingen »

Mijn oprechte deelneming.

JP.
Gebruikersavatar
Yohani
LROCB-Member
Berichten: 1089
Lid geworden op: za 13 mar, 2004 14:15
lrocb_lidnr: 64
Woonplaats: Putte (Mechelen)
Contacteer:

Re: Overlijden forumlid wolf

Ongelezen bericht door Yohani »

Wim en Trees, mijn welgemeende condoleances.

Ik denk met veel plezier terug aan Willy "Wolf" die net als ik een fan was van Land Rover campers. Ik ben hem nog een paar keer gaan ophalen om samen naar de praatavond van LROCB in Herent te gaan en hij reageerde op 14 april nog op mijn posting over de website van de ombouw van mijn LR Camper.

Een prachtige mens die zeer gemist zal worden !

Yohani :P
Eigen websites: Reiswebsite; http://www.yohani.be/reizen/ Zelfbouw camper; http://www.yohani.be/campersite/
Gebruikersavatar
wim109
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 28 jul, 2003 10:42
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Rock Werchter

Re: Overlijden forumlid wolf

Ongelezen bericht door wim109 »

Leeg
Plaats reactie