New Def 110 D250

Wat staat er nog bij de diverse leden in ontwikkeling
StarLight
LROCB-Member
Berichten: 48
Lid geworden op: za 25 mei, 2019 19:32
lrocb_lidnr: 1486
Woonplaats: 9280 Wieze

New Def 110 D250

Ongelezen bericht door StarLight »

Eind januari in gebruik genomen, vorige week is eindelijk ook de winch gemonteerd en de sleepogen achteraan.

De daktent en tafels moet ik nog overzetten van de disco 4.

De frigo ga ik niet meer monteren in de def, die is nu de daily driver en wil de koffer dan vrijhouden. We hebben daartoe een aanhangwagen gekocht, om daar het kampeermateriaal / frigo in te stockeren. Ook de fietsen kunnen dan makkelijk mee op verplaatsing.

Vorig jaar met de corona zijn we niet naar Noorwegen gegaan, wel vaak weekendjes weg op campings in België. En dan merkten we dat de fietsen wel handig zouden zijn, als je de daktent met luifel/voortent hebt opengezet...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
StarLight
LROCB-Member
Berichten: 48
Lid geworden op: za 25 mei, 2019 19:32
lrocb_lidnr: 1486
Woonplaats: 9280 Wieze

Re: New Def 110 D250

Ongelezen bericht door StarLight »

front foto in gesloten toestand :)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Vogler
LROCB-Member
Berichten: 1147
Lid geworden op: di 01 sep, 2015 18:41
lrocb_lidnr: 1395
Woonplaats: Brussel
Contacteer:

Re: New Def 110 D250

Ongelezen bericht door Vogler »

Allez, de eerste nieuwe op 't forum, gefeliciteerd! Misschien tot in Marquenterre?

Groeten,

Joris
Antares Treadwell, een Chawton White 110 Td5 Hardtop MY06 van 2005.
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
Gebruikersavatar
Waldorf
LROCB-Member
Berichten: 627
Lid geworden op: do 15 jul, 2004 15:59
lrocb_lidnr: 501
Woonplaats: Aalter

Re: New Def 110 D250

Ongelezen bericht door Waldorf »

Nice. Ik vind hem erg mooi in het wit, maar mijn vrouw zag dat echt niet zitten. Heeft LRC die winch geplaatst, of Spegelaere?
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

1991 Ex-MOD Defender 110 FFR - 2008 Defender 130 - 2021 Defender 110 D250
StarLight
LROCB-Member
Berichten: 48
Lid geworden op: za 25 mei, 2019 19:32
lrocb_lidnr: 1486
Woonplaats: 9280 Wieze

Re: New Def 110 D250

Ongelezen bericht door StarLight »

Vogler schreef: do 10 jun, 2021 19:00 Allez, de eerste nieuwe op 't forum, gefeliciteerd! Misschien tot in Marquenterre?

Groeten,

Joris
ik hoop van wel, ja; mijn vrouw en zoontje vonden dat ook leuk in 2019 met de disco4 en het gezelschap
StarLight
LROCB-Member
Berichten: 48
Lid geworden op: za 25 mei, 2019 19:32
lrocb_lidnr: 1486
Woonplaats: 9280 Wieze

Re: New Def 110 D250

Ongelezen bericht door StarLight »

Waldorf schreef: vr 11 jun, 2021 08:35 Nice. Ik vind hem erg mooi in het wit, maar mijn vrouw zag dat echt niet zitten. Heeft LRC die winch geplaatst, of Spegelaere?
mijn vrouw vindt dat ook niet mooi, maar 't is dan ook haar wagen niet; zij ziet graag zwarte wagens, zij rijdt dus met een zwarte wagen :)

spegelaere, de winch was besteld af fabriek samen met de auto in juli 2020; ik had toen niet door dat dat lokaal door de dealer nog moest geplaatst worden... voor de winch (en ook andere onderdelen maar soit) was er een enorme wachttijd, de leverdatum werd elke 4 weken zonder uitleg gewoon 4 weken uitgesteld, telkens opnieuw, dus toen de wagen binnen was wou ik niet wachten tot de winch er ook was gezien die slechte bestelhistoriek...

dit is de eerste die ze bij spegealere installeerden op een new def... anderen stonden al langer in bestelling maar ik ging jlr belux in gebreke stellen (all-risk rechtsbijstand op de zaak, waar de auto ook op staat) en toen ineens werd er binnen 2 weken toch een winch aan me toegewezen...

ik wou ze eventueel ook bij lrc laten installeren, maar die geraakt er ook niet aan en heeft ook nog geen enkele in een new def gezet, zo schreef hij me enkele weken geleden

en het moet specifiek die van jlr zijn, de wiring harness en enkele componenten zijn gecustomiseerd door warn voor jlr... (dit had ik aan warn zelf gevraagd in de states en als antwoord gekregen, toen ik vroeg of een warn zeon 10-s platinum off the shelf kon laten plaatsen in de def)
Plaats reactie