ijsland 2020

danny
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 22:34
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: zoersel

ijsland 2020

Ongelezen bericht door danny »

na jaren van dromen hebben we nu concrete plannen om in juli 2020 4 weken naar ijsland te gaan.

de ferry van smyril line ligt voor de hand, maar omdat de rest van het gezin toch achterna komt met vlieger was ik aan het denken om de 110 op een vrachtboot te zetten.

heeft er iemand ervaring met eimskip of samskip?

voorlopig reizen we alleen (2 volwassenen en 3 kinderen) , indien er mensen ook gaan en sommige delen (bv binnenland, ...) samen wille reizen, mogen ze dat zeker laten weten.


mvg,
Danny
als Land rover vliegtuigen bouwde, zou je er mee durven vliegen?
Gebruikersavatar
Fetzl
Berichten: 1423
Lid geworden op: wo 21 okt, 2015 21:03
lrocb_lidnr: 1397
Woonplaats: Westerlo
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Fetzl »

Je kan de roro- transport in Rotterdam nemen of anders Def in n container steken... alleen een container is duur; dan zou je er 2 in een 40-voet’er moeten doen
aan de andere kant - de boot vanuit Hirtshals heeft ook wel iets hoor... zo paar dagen digitaal detoxen doet zijn werk om alvast aan de rust in IJsland te wennen :-)
Better to Remain Silent and Be Thought a Fool than to Speak and Remove All Doubt.
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
danny
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 22:34
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: zoersel

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door danny »

Ik nam de ferry al eerder tot de fareur, maar omdat we toen ook op de jaarlijkse accordeon cruise zaten van de fareurse acordeon club naar Denemarken bekijk ik graag nu de verschillende opties op voorhand. 😀
hetaccordeons zijn leuk voor een uurtje. Maar niet als de laatste bejaarde doorgaat tot 5 uur en de eerste weer begint om 6 uur en je bed is onder de buitenbar 😁
als Land rover vliegtuigen bouwde, zou je er mee durven vliegen?
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door De Rob »

Ik heb de onze 110 in 2003 in Antwerpen bij Eimskip in de container gestoken naar Reykjavik . De maandag een week later achterna gevlogen naar Kevlavik international airport.Dan met de shuttle bus naar Reykjavik national airport.Vandaar met een taxi naar de haven. We zijn hem in Rotterdam moeten terug halen ......drie weken later als wij al terug waren.Hij stond achteraan in een loods in een donkere hoek.Thuis gekomen beginnen kuisen en toen we op een trapladderke stonden om ons kamperdak te poetsen merkten we een beschadiging door een kraan frame(Gele verf) waar ze hem mee opgetild hadden.Vermoedelijk had hij niet in een container gestoken geweest bij de terugvaart.Niks van kunnen recupereren van vergoeding omdat ik in Rotterdam een afhaaldocument getekend had,
Maar nu is Eimskip niet meer in Antwerpen.
U moet ook wel wat vertrouwen hebben in de haven arbeiders want u geeft de sleutel af terwijl er toch van alles in steekt.Gelukkig zijn het hier geen Afrikaanse toestanden.Toen we in Reykjavik aankwamen s'morgens stond hij mooi achter de omheining tesamen met een drietal Nederlandse 101's en vijf Duitse Disco II's in rij.
De prijs toendertijd was €1860,00 heen en terug+ natuurlijk het achterna vliegen.Onze trip was vijf weken en 7000km lang
Als het schip onderweg vergaat.....geen tussenkomst van de verzekering.
Rob
Laatst gewijzigd door De Rob op vr 01 nov, 2019 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
danny
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 22:34
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: zoersel

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door danny »

Prijs is 2000 euro maar het is me niet duidelijk of het enkel of h-t is.
Op zich geen ramp indien we de 110 enkele weken missen. Als we 4 weken ter plaatse willen zijn moet ik 2 weken onbetaald verlof nemen (en krijgen) als we de reisdagen met de ferry incalculeer en dat kost me ook geld uiteraard
als Land rover vliegtuigen bouwde, zou je er mee durven vliegen?
Gebruikersavatar
Peter Puma
LROCB-Member
Berichten: 1309
Lid geworden op: zo 02 sep, 2007 22:45
lrocb_lidnr: 1062
Woonplaats: Antwerpse Kempen
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Peter Puma »

Smyril line biedt ook de mogelijkheid om vanuit Rotterdam de auto op een roro transport te zetten.
Enkele maanden terug heb ik dat eens bekeken en dat kwam op ca 1500€ voor een 110.

Ben afgelopen augustus nog daar geweest, en in 2017 ook. Dus als je specifieke vragen hebt dan zal ik zeker trachten om een antwoord te geven :thumbup:
Beste Groeten,
Peter

Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
Gebruikersavatar
Vogler
LROCB-Member
Berichten: 1147
Lid geworden op: di 01 sep, 2015 18:41
lrocb_lidnr: 1395
Woonplaats: Brussel
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Vogler »

Een clublid dat bij de buren actief is, heeft zijn 90 ooit via een van de *Skips naar Ijsland getransporteerd en heeft toen stevig kunnen onderhandelen. Als ik het me goed herinner dan heeft hij iets rond de 1600 betaald, in 2015.
Dit jaar in Ijsland met een Zwitser gesproken die zijn 110 via de roro vanuit R'dam had verscheept, de man was er heel tevreden over.

Zelf ben ik drie keer met de Norröna gegaan en telkens heel blij met die dagen als overgang tussen de hectiek en Ijsland. Er was dan ook geen accordeonclub te bekennen. Als je Landrover ook je dagelijks voertuig is dan moet je er wel rekening mee houden dat je hem een tijd kwijt bent. Je moet ook nog eens 2x vrij nemen om de auto naar Rotterdam te brengen/op te halen, en vliegen natuurlijk.

Alvast veel plezier. Ik speel met het idee om ook in 2020 te gaan en mijn vader mee te vragen, maar de kans is klein dat het ook realiteit wordt.

Groeten,

Joris
Antares Treadwell, een Chawton White 110 Td5 Hardtop MY06 van 2005.
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
Gebruikersavatar
Waldorf
LROCB-Member
Berichten: 627
Lid geworden op: do 15 jul, 2004 15:59
lrocb_lidnr: 501
Woonplaats: Aalter

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Waldorf »

Ik volg. Ons plan is om in de zomer van 2020 naar IJsland te gaan. De 130 zouden we verschepen, en dan zelf naar daar vliegen. We nemen twee tieners mee.
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

1991 Ex-MOD Defender 110 FFR - 2008 Defender 130 - 2021 Defender 110 D250
Gebruikersavatar
ErikDK
Berichten: 20
Lid geworden op: di 19 aug, 2003 22:04
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Niel

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door ErikDK »

Welke formule je ook kiest om naaar Ijsland te reizen, het blijft altijd een dure kwestie. Enkele real life voorbeelden:

In 2009 onze Discovery II met Samskip van Rotterdam naar Reykjavik en terug verscheept, 2140€ + 2p. met de vlieger over en weer van Schiphol naar Keflavik 906€ + trein over en weer van Antwerpen naar Schiphol, een kleine 200€. In 2009 waren er nog geen vluchten van BRU naar KEF. Totaal: 3246€ in 2009.

Dit jaar met de 90 met Norröna naar IJsland, binnenkajuit voor 2p. in hoogseizoen (midden augustus) op en in tussenseizoen (begin september) terug voor de ronde som van 3K. + 6 tankbeurten van Antwerpen naar Hirtshals en terug: 320€, totaal 3320€ in 2019.
Aja op de heenreis dit jaar zat er een Faroese zangkoor van Hirtshals naar Tórshavn, veel gezang en gepreek. OMG.
Any way the wind blows.
(Mercury †24/11/1991)
Gebruikersavatar
Vogler
LROCB-Member
Berichten: 1147
Lid geworden op: di 01 sep, 2015 18:41
lrocb_lidnr: 1395
Woonplaats: Brussel
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Vogler »

Dan is vroeg boeken aangeraden. Wij hebben in september 2018 2,4k betaald voor onze 110 en een 2-persoonskajuit met middagmalen. Heenreis hoogseizoen, terugreis laatste week augustus.

J
Antares Treadwell, een Chawton White 110 Td5 Hardtop MY06 van 2005.
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door De Rob »

ErikDK schreef: di 05 nov, 2019 00:22 Welke formule je ook kiest om naaar Ijsland te reizen, het blijft altijd een dure kwestie. Enkele real life voorbeelden:

In 2009 onze Discovery II met Samskip van Rotterdam naar Reykjavik en terug verscheept, 2140€ + 2p. met de vlieger over en weer van Schiphol naar Keflavik 906€ + trein over en weer van Antwerpen naar Schiphol, een kleine 200€. In 2009 waren er nog geen vluchten van BRU naar KEF. Totaal: 3246€ in 2009.

Dit jaar met de 90 met Norröna naar IJsland, binnenkajuit voor 2p. in hoogseizoen (midden augustus) op en in tussenseizoen (begin september) terug voor de ronde som van 3K. + 6 tankbeurten van Antwerpen naar Hirtshals en terug: 320€, totaal 3320€ in 2019.
Aja op de heenreis dit jaar zat er een Faroese zangkoor van Hirtshals naar Tórshavn, veel gezang en gepreek. OMG.
Hirtshals...is dat dialect voor Herentals :lol:
vlieg ticketten...Als ge vroeg op voorhand boekt(drie maand) is dat een €200,00/persoon..bvb vanuit Dusseldorf of Dortmund.
Wij indertijd ook duur €900,00 voor twee personen.Britisch Airways van Zaventem naar Heathrow...en dan Iceland air naar Kevlavik
Rob
danny
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 22:34
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: zoersel

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door danny »

na wat gecijfer en opzoekwerk blijkt dat vliegen/verschepen of met de ferry ongeveer even duur zal zijn. (met 5 personen)

als mijn vrouw ook 4 weken vakantie krijgt nemen we de ferry, anders wordt het vliegen en verschepen om zo lang mogelijk ter plaatse te zijn.

is er iemand die het boek "off the beaten track in iceland" door Jon G. snaeland heeft? is dit boek de moeite waard?
als Land rover vliegtuigen bouwde, zou je er mee durven vliegen?
Gebruikersavatar
Waldorf
LROCB-Member
Berichten: 627
Lid geworden op: do 15 jul, 2004 15:59
lrocb_lidnr: 501
Woonplaats: Aalter

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Waldorf »

danny schreef: wo 06 nov, 2019 21:24
is er iemand die het boek "off the beaten track in iceland" door Jon G. snaeland heeft? is dit boek de moeite waard?
Ik heb dat liggen, maar ik heb nog niet kunnen kijken wat het precies voorstelt.
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

1991 Ex-MOD Defender 110 FFR - 2008 Defender 130 - 2021 Defender 110 D250
Gebruikersavatar
Fetzl
Berichten: 1423
Lid geworden op: wo 21 okt, 2015 21:03
lrocb_lidnr: 1397
Woonplaats: Westerlo
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Fetzl »

danny schreef: wo 06 nov, 2019 21:24 als mijn vrouw ook 4 weken vakantie krijgt nemen we de ferry, anders wordt het vliegen en verschepen om zo lang mogelijk ter plaatse te zijn.
dan best zo snel mogelijk achter komen, want voor de ferry is tijdig boeken een must... niet alleen voor je budget, maar ook als je plek aan boord wil hebben (kajuit)

overweeg zeker ook om de Faroer mee te pikken op de heenweg - je kan daar gratis afstappen en 2.5 dagen later weer opstapppen en doorreizen naar Ijsland
Op 2.5 dagen krijg je daar een mooi beeld van - zeker zo indrukwekkend als bepaalde delen van Ijsland... en de kans is klein dat je daar ooit speciaal voor naar ginder zou afreizen (of je zou een die-hard vogelspotter moeten zijn)

al dan niet Faroer kan een impact hebben op je reisschema en beschikbaarheden op de ferry...

Verschepen / vliegen is natuurlijk flexibeler... meerdere vluchten per week en je wagen is reeds ter plekke
indien ongeveer even duur, zou ik volgende keer verschepen overwegen....
true, de ferry is een rustpunt heen en terug, maar wel 6 dagen transfer (als je de Faroer niet perse moét :-) )
Maar als je al een keertje in Ijsland bent geweest, zou ik de voorkeur geven aan "méér Ijsland" en "minder boot"
Better to Remain Silent and Be Thought a Fool than to Speak and Remove All Doubt.
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
Gebruikersavatar
Peter Puma
LROCB-Member
Berichten: 1309
Lid geworden op: zo 02 sep, 2007 22:45
lrocb_lidnr: 1062
Woonplaats: Antwerpse Kempen
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Peter Puma »

Ik ben na twee trips met de ferry ook de mening toegedaan dat méér IJsland en minder boot in de toekomst de voorkeur heeft ;)
Beste Groeten,
Peter

Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
Gebruikersavatar
Vogler
LROCB-Member
Berichten: 1147
Lid geworden op: di 01 sep, 2015 18:41
lrocb_lidnr: 1395
Woonplaats: Brussel
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Vogler »

Persoonlijk vind ik het het traject tussen Denemarken en België altijd de grootste horde. Duurt altijd weer laaaang.
Maar ik blijf wel fan van de boot.

Ik heb het boek niet, maar zie wel dat het van 2012 is. De kans is reëel dat enkele wegen in de binnenlanden intussen gesloten zijn.

Ik kan je de wegenatlas in 1:200.000 van Mal og Menning heel erg aanraden (kan bv bij de toeristische info van Egilsta∂ir) Groot vierkant formaat met ringband, gedetailleerd, veel kleine tracks, helder leesbaar, en met enkele bruikbare overzichtskaarten in.

Praat z-e-k-e-r met de rangers van de natuurgebieden - grijp elke gelegenheid aan om met hen een babbel te slaan want ze hebben altijd nuttige dingen te vertellen, ook als je minder gangbare trajecten wil doen. Vertel desnoods gewoon wat je wil doen of waar je heen wil, en ze praten je mogelijk bij over waterstanden, tippen je op mooiere, minder gekende alternatieve routes of waarschuwen of er zwaar weer op komst is. De laatste twee keer hebben die mensen ons toch wel naar toppers geleid. Ze kennen de omgeving goed en bij meerderen merkten we dat ze in de regio waren opgegroeid. Hun kennis kan soms ook op praktisch vlak van belang zijn - zo vertelde een ranger in Askja ons dat het tankstation in Mo∂rudalur panne had. Hadden we dat niet geweten dan hadden we mogelijk de dag voor inscheping ergens met een lege tank gestaan. Ik had ook altijd het gevoel om door hen serieus genomen te worden

Groeten,

Joris
Antares Treadwell, een Chawton White 110 Td5 Hardtop MY06 van 2005.
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
danny
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 22:34
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: zoersel

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door danny »

net geboekt bij samskip. 2200 euro. ter plaatse van 30 juni tot 22 juli.
als Land rover vliegtuigen bouwde, zou je er mee durven vliegen?
Gebruikersavatar
Yohani
LROCB-Member
Berichten: 1087
Lid geworden op: za 13 mar, 2004 14:15
lrocb_lidnr: 64
Woonplaats: Putte (Mechelen)
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Yohani »

Voor diegene die ervoor kiezen om enkele dagen op de Far Öer te verblijven een tip:

Rijd bij aankomst in Torshaven onmiddellijk zo ver mogelijk over de eilandenarchipel naar de verste te bezoeken eilanden en keer dan langzaam terug. In 2000 (en vermoedelijk nog steeds) was het zo dat een deel van die eilanden verbonden zijn met kleine overzetbootjes, die bij slecht weer soms niet (kunnen) uitvaren. Dus heb je best wat respijt want bij diezelfde weersomstandigheden vaart de grote Nörrona wel uit, dus je wil op die laatste dag niet vast komen te zitten op één van die eilandjes.

Yohani :P
Eigen websites: Reiswebsite; http://www.yohani.be/reizen/ Zelfbouw camper; http://www.yohani.be/campersite/
Gebruikersavatar
Fetzl
Berichten: 1423
Lid geworden op: wo 21 okt, 2015 21:03
lrocb_lidnr: 1397
Woonplaats: Westerlo
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Fetzl »

Yohani schreef: ma 16 dec, 2019 12:37 Rijd bij aankomst in Torshaven onmiddellijk zo ver mogelijk over de eilandenarchipel naar de verste te bezoeken eilanden en keer dan langzaam terug. ...
Yohani :P
Temeer omdat de camping in Törshavn direct volzet zal zijn.
Sta je achteraan het pack op de boot, dan is de kans groot (als je niet gereserveerd hebt) dat je alsnog zal moeten uitwijken

Dus better safe than sorry: DRIVE !

BTW: CAMPING is een groot woord op de Faeröer:
Doorgaans betreft het een stukje asfalt waar je kan staan met een toilet in de buurt
maar de omgeving maakt veel goed
Better to Remain Silent and Be Thought a Fool than to Speak and Remove All Doubt.
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
Gebruikersavatar
Vogler
LROCB-Member
Berichten: 1147
Lid geworden op: di 01 sep, 2015 18:41
lrocb_lidnr: 1395
Woonplaats: Brussel
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Vogler »

En niet over het hoofd zien dat tunnels er betalend zijn zonder dat dit expliciet aangegeven staat. Meestal kan je na passage betalen in het eerste wegrestaurant etc. Als ik het me goed herinner tenminste, dus check even ter plekke
Antares Treadwell, een Chawton White 110 Td5 Hardtop MY06 van 2005.
Voglers Land Rover foto's: https://airness.zenfolio.com/land_rover
Luie instagram: @antares_treadwell
Gebruikersavatar
Fetzl
Berichten: 1423
Lid geworden op: wo 21 okt, 2015 21:03
lrocb_lidnr: 1397
Woonplaats: Westerlo
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Fetzl »

OEPS ;-) (of heb ik dat al verdrongen)
Better to Remain Silent and Be Thought a Fool than to Speak and Remove All Doubt.
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
Gebruikersavatar
Yohani
LROCB-Member
Berichten: 1087
Lid geworden op: za 13 mar, 2004 14:15
lrocb_lidnr: 64
Woonplaats: Putte (Mechelen)
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Yohani »

Mijn reizen waren blijkbaar van voor de tijd dat er tol werd geheven :shock:

Yohani :P
Eigen websites: Reiswebsite; http://www.yohani.be/reizen/ Zelfbouw camper; http://www.yohani.be/campersite/
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3562
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Henk »

Voor de liefhebbers, ik heb stafkaarten van heel IJsland schaal 1:25.000 voor Oziexplorer. Maar niet de nieuwsten denk ik
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Puma
LROCB-Member
Berichten: 1309
Lid geworden op: zo 02 sep, 2007 22:45
lrocb_lidnr: 1062
Woonplaats: Antwerpse Kempen
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Peter Puma »

Hey Henk, ik ben daar wel aan geïnteresseerd :thumbup:
Kan je die via Dropbox o.i.d. beschikbaar maken ?
Beste Groeten,
Peter

Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3562
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Henk »

Is 2Gb, zal eens kijken of ik nog dropbox heb
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Puma
LROCB-Member
Berichten: 1309
Lid geworden op: zo 02 sep, 2007 22:45
lrocb_lidnr: 1062
Woonplaats: Antwerpse Kempen
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Peter Puma »

Ik heb je een mail gestuurd met link naar een One-Drive map; ik heb daar genoeg plek om dat online te zetten en te delen indien gewenst :lol:
Beste Groeten,
Peter

Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3562
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Henk »

1:20k en 1:50k staan daar nu :)
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Puma
LROCB-Member
Berichten: 1309
Lid geworden op: zo 02 sep, 2007 22:45
lrocb_lidnr: 1062
Woonplaats: Antwerpse Kempen
Contacteer:

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Peter Puma »

:clap:, jij hebt een verdomd snelle internet verbinding :lol:
Beste Groeten,
Peter

Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3562
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: ijsland 2020

Ongelezen bericht door Henk »

Heb dat van thuis gedaan, dat is redelijk langzaam
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Plaats reactie