Wolf schreef: ↑di 27 aug, 2019 13:10
ge moogt hem hebben
Nog een beetje wachten, maar ik denk wel dat deze de vervanger wordt van mijn D4.
As ik ze hier mag geloven bij de dealer staan er al wel enkele tientallen opgeschreven.,
Rob
Zo me niet verbazen is wss mooie vervanging voor de discovery die ze momenteel helemaal hebben verneukt. Echter om te zeggen dat het de goede oude spartaanse defender zal vervangen Mij spreekt het allesinds niet aan. Dan nog liever de nieuwe suzuki :S
die traanplaat op de motorkap (waarmee ze de oude vleugels willen suggereren), zijn dat stickers????? Manman, precies een chinese fake, wat een gedrocht.
Een mooie machine, ik zou hem wel willen hebben. Helaas zal de prijs ook wel hoog liggen. De toekomst zal uitwijzen dat Land Rover de juiste weg is ingeslagen en dat Jeep (Wrangler) en Mercedes (nieuwe G) zich vergist hebben.
Peter R. schreef: ↑wo 28 aug, 2019 09:38
Cat's out of the bag.
Maar serieus, daar kunt ge toch geen roadboekske mee gaan rijden of 4 dagen in de Morvan gaan rondknotsen ? Als ge er naar kijkt is er nen bluts in.
Voor mij was de sterkte van de oude Def dat ge hem op 20 minuten terug gangbaar kon maken, en onderdelen waren goedkoop, gemakkelijk te krijgen en gemakkelijk te plaatsen. Hoe dikwijls heb ik na het horen van een luide knak geen steekaske zien trekken, tussenboite sperren en verder rijden.
Ik denk dat ik mij eens een D3 ga zoeken.
Grapjas, je weet toch dat je eerste twee zinnen net dezelfde kritiek zijn die de D3 kreeg toen die uitkwam. Alsof je bij een D3 een steekas kan trekken, de tussenbak sperren en verder karren. De nieuwe Def heeft alle voordelen van de D3, zonder zijn grootste nadeel: het enorme gewicht.
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Wolf schreef: ↑di 27 aug, 2019 13:10
ge moogt hem hebben
Nog een beetje wachten, maar ik denk wel dat deze de vervanger wordt van mijn D4.
Na de D4 zou ik het hier eerlijk gezegd ook niet meer weten bij LR, als ik prijs maak voor een D5 met dezelfde uitrusting als de D4 ben ik blij dat ik neerzit en een stoel met leuningen heb.
Waldorf schreef: ↑do 29 aug, 2019 12:04
Euh, weten jullie wel hoe klein zo'n Jimny is?
Én ge moogt niet meer deelnemen aan LROCB activiteiten zoals roadboekjes en zo . Dan zult ge de SOCB moeten oprichten.
Alle stokheid op een gekje, hij is gewoon te smal om er een daktent op te leggen (of een roofrack met wielen en jerrycans of zo) en dan nog rechtop te blijven offroad.
Je kan er een sticker van landrover op plakken
Telt dat niet
U bent als geen ander vertrouwd met de legendarische capaciteiten van de Defender. Daarom krijgt u samen met een select gezelschap van andere Defender eigenaars de kans om in avant-première kennis te maken met het nieuwe model.
We ontvangen u in een exclusieve sfeer met een hapje en een drankje. Hoogtepunt van de dag wordt de onthulling van de nieuwe Defender, de meest gesofisticeerde en indrukwekkende Land Rover ooit.
Ja daar zaten wij met z'n allen op te wachten. Dan geef ik nog liever 57.000 € uit aan een volledig gerestaureerde en geprepareerde HDJ80.
Uiteraard ga ik met plezier in op de uitnodiging.
Ik ga op zoek naar mijne plastron en begin alvast te oefenen met het knopen.
Raaên = disappearing from the grid = remize à zero
Ik heb gisteren ook mijn uitnodiging gekregen in dezelfde bewoordingen als Christiaan om aanwezig te zijn op de presentatie eind September.Moet wel een bevestiging sturen of ik er bij wil zijn. .
Rob
Ik heb zo het vermoeden dat er daar enorm veel van gaan verkocht worden.... En...Daar moeten nog enkele modellen bijkomen .Die TaTa mensen zijn niet van gisteren.
Rob
"Discofender" of "Defovery"....
of gewoon anders "Covfefe", that sums it up best I think
Better to Remain Silent and Be Thought a Fool than to Speak and Remove All Doubt.
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
Da’s idd een uitleg die men achteraf aan die complete en utter nonsense heeft gegeven
Mark my words... history will repeat itself
Better to Remain Silent and Be Thought a Fool than to Speak and Remove All Doubt.
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
Disco 3/4 is (was) ook niet de goedkoopste, en wordt ook ingezet voor reizen etc.
Gezien het doelplubliek van yuppies, denk ik niet dat de prijs een probleem gaat zijn. Zolang het touchscreen maar groot genoeg is en compatibel met hun slimme foon.
For those who never try, they are sure to fail (ManoWar)
Onze D3 SE met opties was 2k duurder dan het instap modelleke van deze. Als ik een configuratie maak en hou me heel rustig met de opties, kom ik op 76K! En dan is hem nog niet eens reis klaar.
28/02 - Loss of a good friend...
__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__ In a time of chimpanzees, I was a penguin.
En volledig afwezig op Peterborough - lijkt me een gemiste kans voor LR, maar genoeg ander leuks te zien om me daar nu druk over te maken
Better to Remain Silent and Be Thought a Fool than to Speak and Remove All Doubt.
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
Penguin schreef: ↑zo 15 sep, 2019 12:42
Onze D3 SE met opties was 2k duurder dan het instap modelleke van deze. Als ik een configuratie maak en hou me heel rustig met de opties, kom ik op 76K! En dan is hem nog niet eens reis klaar.
Ja onze D4 van 2013 was al prijzig maar het 2014 model met dezelfde opties was 7k duurder. Grote range rover het zelfde in 2013 basis prijs rond de 90k nu 108k en de basis uitrusting is quasi gelijk
Fetzl schreef: ↑zo 15 sep, 2019 13:00
En volledig afwezig op Peterborough - lijkt me een gemiste kans voor LR, maar genoeg ander leuks te zien om me daar nu druk over te maken
Pfff, wij zijn totaal niet de doelgroep waar JLR op mikt. Wie wil er tegenwoordig nog een klant die zijn wagen 'levenslang' houdt ipv elke 4-5 jaar een nieuwe koopt?
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)
Je ziet ook dat we hun klanten niet meer zijn als je naar de accessoires kijkt.
Mooi haakje om zakje aan te hangen als je bent gaan winkelen, mooi jassen houdertje voor kostuum vest.
Zoals ik reeds heb gezegd zal zeer goed verkopen aan diegene die nu ook al met defender in stad Antwerpen rond rijden. Kunnen nu terug binnen met defender en ze hebben eindelijk de luxe zeteltjes die ze wouden. Voor zonde rest gwn blij zijn dat je nog altijd je goede oude defender hebt
en die puur een fotoshopje is van een een totaal niet LR-gelieerd individu
er zijn voorlopig geen plannen om af te wijken van de 3 versies die nu zijn vrijgegeven....
vooral naar stijfheid doet deze versie afbreuk aan hun huidig concept
Better to Remain Silent and Be Thought a Fool than to Speak and Remove All Doubt.
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
Vond ik die concept van camping wagen tesla beter
En hoe moeilijk kan het zijn om zelf def naar dat concept te herwerken
Vond het speel gehalte alle sinds al pak beter.
Op het Peru preselectie event een paar jaar geleden hebben ze tijdens de voorstelling duidelijk gezegd dat ze een premium merk willen zijn. Vertaalt wil dat zeggen, wij verkopen liever 1 wagen van 100k€ dan 10 van 10k€ Die strategie is duidelijk niet veranderd.
Als er ooit een moment komt dat mensen geen 80-100.000 euro meer aan wagens willen uitgeven zou er mss iets kunnen veranderen. Zolang dit niet het geval is zal je de brave werkmens niet gauw tegenkomen in de "nieuwe defender".
Of dat is toch mijn gedacht
Leuke vrijetijdsauto, van binnen de opvolger van de fiat multipla, zeer praktisch. Over 10 jaar zullen ze rondrijden zoals er nu Defenders rondrijden, in de bossen ( als het nog mag) met Wrangler banden.
Gediplomeerd Land Rover exverzamelaar . Quidquid latine dictum sit, altum videtur
iemand die dit weekend naar de presentatie gaat en een kleine verslagje wil maken voor in't clubblad ... fotos zeggen meer dan woorden, dus hoeft echt niet veel tijd te kosten.
Better to Remain Silent and Be Thought a Fool than to Speak and Remove All Doubt.
Def 130 HCPU bj 2009 - a.k.a. "Manny" ==> 130XL built-not-bought
Series III 88 dd 1974
Secretaris & Redactie LROCB (2018-...) ==> redactie@lrocb.be
Fetzl schreef: ↑vr 27 sep, 2019 09:48
iemand die dit weekend naar de presentatie gaat en een kleine verslagje wil maken voor in't clubblad ... fotos zeggen meer dan woorden, dus hoeft echt niet veel tijd te kosten.
Ik zou normaal vandaag gaan en was ingeschreven....maar pff ik kan er de moeite niet voor doen.Ik zal maar wat tussenboiten uit mekaar zwieren .Rob