reclame drukken op groot wielhoes reservewiel defender

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
Castor
Berichten: 38
Lid geworden op: za 29 mar, 2008 22:45
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Herentals/Chabrehez

reclame drukken op groot wielhoes reservewiel defender

Ongelezen bericht door Castor »

ik ben op zoek naar een wielbache/wielhoes/wielcover voor een reservewiel van een 4x4 landrover defender.
De diameter van het wiel is 79-80 cm, de dikte is 22 cm.
Het zijn blackstars Guyanes.
De large versie van Dakar (77cm bij defender volgens de verpakking) past er niet op!!!!
Bestaat deze Dakar in een XL versie??? Wie heeft raad waar ik een deftige wielhoes vind van dit formaat, zonder bedrukking, waarschijnlijk dus effen zwart en kwaliteit voldoende om reclame op te laten drukken ?

Het betreft een 235/85 R16 wiel.

Bedoeling is dat ik er reclame op zal laten drukken! Dus ze dient leverbaar te zijn in bvb zwart.

Graag adressen waar ik die grote wielhoes kan bestellen, en evt. adressen waar ze er reclame op kunnen drukken.

mvg

Castor
Gebruikersavatar
eL Tee
Berichten: 638
Lid geworden op: do 25 mar, 2004 17:38
lrocb_lidnr: 538

Re: reclame drukken op groot wielhoes reservewiel defender

Ongelezen bericht door eL Tee »

Eens luisteren bij een bachemaker (camions, opleggers, ...)

Overweeg ook eens canvas ipv. vinyl :wink:
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
Gebruikersavatar
ducatix
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 03 feb, 2008 08:52
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Castors-les-Pins, OVL
Contacteer:

Re: reclame drukken op groot wielhoes reservewiel defender

Ongelezen bericht door ducatix »

wij hebben dit opgelost met zo'n semi harde wielhoes - aangeschaft via Craddock - en die laten bestickeren
goed resultaat (maar nog wat vroeg om te voorspellen wat de eerste karcherbeurt gaat geven)
Time is not money, it is precious.
Plaats reactie