Nas bumper - ontvanger buis

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
Gebruikersavatar
baudts
LROCB-Member
Berichten: 858
Lid geworden op: di 09 feb, 2010 18:59
lrocb_lidnr: 1139
Woonplaats: Steenhuffel

Nas bumper - ontvanger buis

Ongelezen bericht door baudts »

Ik zou graag een ontvanger buis installeren voor trekhaak op nasbumpre.

Was beetje aan het rondkijken om een oplossing te vinden om snel te kunnen wisselen tussen nato haak en gewone trekhaak. Met de bedoeling dat de gewone trekhaak lager zou vallen voor de gewone remorken.

Momenteel heb ik een nasbumper geinstalleer en deze zou ik willen behouden. Ik was aan het kijken om er eventueel van die drop plates op te installeren echter da verlies je toch wat hoogte.

Dus ik was beginnen zoeken naar een meer afneembare oplossing en toen kwam ik terecht op deze receiver buizen:

Nu vroeg ik me af of iemand weet heeft of je adaptors hebt zodat je dit op een gewone NAS bumper kan zetten? en of iemand ervaring heeft met dit systeem.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Land Rover closest thing to heaven on earth
Gebruikersavatar
Kris
LROCB-Member
Berichten: 500
Lid geworden op: wo 30 jul, 2003 13:05

Re: Nas bumper - ontvanger buis

Ongelezen bericht door Kris »

Ik heb dezelfde bumper. k Gebruik een receiver die origineel voor de P38 was. Zit vast met een bout in de bumper. P38 receiver een klein beetje moeten bijslijpen om de gaten te laten overeenkomen. Steekt ong 10-12 cm uit doch da s handig om aan te pikken met een reservewiel op de achterdeur. Natohaak verwisselen met bolhaak is een paar minuten leutelen: nato staat vast met 4 boiten. Bol met 2.
Kris
Plaats reactie