Nippel op retourleiding - injecteur leiding

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
bertjes87
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 01 feb, 2021 22:49
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Bouwel

Nippel op retourleiding - injecteur leiding

Ongelezen bericht door bertjes87 »

weet iemand waar ik een ringetje vind voor de injecteur tubing voor een 300tdi? Ik heb een nieuwe “injecteur diesel - tubelure” of “spill rail assembly” besteld, maar het ringetje en de moer zaten er niet bij. Zie foto’s van oude en nieuwe leiding
Afbeelding

Afbeelding
bertjes87
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 01 feb, 2021 22:49
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Bouwel

Re: Nippel op retourleiding - injecteur leiding

Ongelezen bericht door bertjes87 »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Steeksleutel
Berichten: 112
Lid geworden op: di 16 mar, 2021 20:26
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Veendam

Re: Nippel op retourleiding - injecteur leiding

Ongelezen bericht door Steeksleutel »

Foto van het pijpje maken via de pc, uploaden in Google image en dan de naam erbij met: Fuel Injector Spill Rail. Kijken welke Manual foto's overeenkomen en naar link gaan: https://forums.lr4x4.com/topic/59516-spill-return-pipe (link kopiëren en plakken).

Mogelijk 1x NRC9970 Nut & NRC9771 Olive.
Afbeelding

Uw order:
https://www.budget-parts.nl/onderdelen/ ... olive-8mm/ (Link kopiëren en plakken)
Oude pijp door slijpen en moer weer gebruiken (kon hem niet online vinden, maar zal wel te koop zijn)

:thumbup: Succes


PS: Leuk als je je voorstelt en wat meer laat zien van je project met foto's :roll:


Edit: Laatste post weggehaald. Reactie was:
Ik hoop dat het je lukt en het project slaagt.

(Ik zie net dat de link nu ook niet werkt met kopiëren en plakken, maar met rechtermuisknop en dan link openen in nieuw tablat wel.)

PS: U bent uiteraard niet verplicht om zich voor te stellen (verkeerd verwoord, of kan verkeert over komen) en was meer geinterhseert naar uw project om te zien wat erbij komt kijken, voelt u zich dan ook niet verplicht. :lol:
Laatst gewijzigd door Steeksleutel op ma 29 mar, 2021 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
His name shall be: Lullaby
bertjes87
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 01 feb, 2021 22:49
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Bouwel

Re: Nippel op retourleiding - injecteur leiding

Ongelezen bericht door bertjes87 »

Oude pijp ging ik inderdaad al doorslijpen om de moer te recupereren.
Bedankt voor de nuttige info! Dat van google image kende ik nog niet

Ik zal me dadelijk eens voorstellen in een postje ;-)
Plaats reactie