Heb een alternator gevonden met een PLIS aansluiting, een 4 pin stekker moet daar in
Maar welke draadjes heb ik precies nodig?
Volgens wat ik er van snap en volgens dit schema moet de S naar de batterij en de L moet via contact en een lampje lopen
Klopt dat?
2de alternator- maar wat moet er aangesloten?
- Henk
- Berichten: 3564
- Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
- lrocb_lidnr: 30
- Woonplaats: De Pinte
- Kris
- LROCB-Member
- Berichten: 500
- Lid geworden op: wo 30 jul, 2003 13:05
Re: 2de alternator- maar wat moet er aangesloten?
Waarschijnlijk heb je al lang het antwoord... De functie van de “ECU wire” moet doorgrond worden. Alternators worden bv geactiveerd bij t remmen om een ietsie pietsie energie te recupereren etc. k Vind ook het antwoord niet of dit een “aan/uit” schakeling is of ODB2 gebrabbel. ;-(
Kris
- zeerover
- Berichten: 448
- Lid geworden op: ma 07 jun, 2004 20:59
- lrocb_lidnr: 548
- Woonplaats: Merelbeke
Re: 2de alternator- maar wat moet er aangesloten?
Dat kan een PWM signaal zijn van 5 tot 95% 100Hz of een LIN-bus Ik zou er een gewone regelaar insteken.
Gediplomeerd Land Rover exverzamelaar . Quidquid latine dictum sit, altum videtur