vering

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
peter69
LROCB-Member
Berichten: 117
Lid geworden op: do 31 jan, 2008 11:38

vering

Ongelezen bericht door peter69 »

weet er iemand of een 2 inch vering van pro comp die nu op een disco 1 staat, past op een def 90 van 2004


Mvg

Peter
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3564
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: vering

Ongelezen bericht door Henk »

De diameter van de veren is identiek maar of je op een Def dezelfde verhoging gaat hebben weet ik niet
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Gebruikersavatar
steven 90
Berichten: 285
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 19:49
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Tessenderlo

Re: vering

Ongelezen bericht door steven 90 »

Henk schreef:De diameter van de veren is identiek maar of je op een Def dezelfde verhoging gaat hebben weet ik niet

Ik dacht als je standaard veren van een 90 onder een disco stak dat je al een beetje lift had dus,denk ik dat een liftkit van een disco niet veel doet onder def.Aangezien een gelifte disco toch nog op het zicht iets lager is dan een def,kan mis zijn natuurlijk.
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3564
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: vering

Ongelezen bericht door Henk »

Aan de andere zijde: de hardste standaard LR veren voor een Def zijn Disco veren 'Police Specs'
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Plaats reactie