Air locker
- sammels
- LROCB-Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: zo 10 jan, 2010 23:29
- lrocb_lidnr: 1160
- Woonplaats: Wolvertem
- Contacteer:
Air locker
Ik heb van het weekend mijn ashcroft air lockers geplaats.
Ik merk dat de achterste veel rapper ontgrendelt dan de voorste.
Als ik de achterste wielen opkrik en ik vergrendel en ontgrendel het diff en ik draai even achteruit en vooruit met de wielen is het onkoppelt.
Bij de voorwielen moet ik 4a5 keer vooruit achteruit draaien met de wielen voor worden ontkoppelt.
tijdens het rijden na het afzetten hoor ik soms een luide klak bij het ontgrendelt.
Is dit normaal of doe ik iets verkeert?
Bart
Ik merk dat de achterste veel rapper ontgrendelt dan de voorste.
Als ik de achterste wielen opkrik en ik vergrendel en ontgrendel het diff en ik draai even achteruit en vooruit met de wielen is het onkoppelt.
Bij de voorwielen moet ik 4a5 keer vooruit achteruit draaien met de wielen voor worden ontkoppelt.
tijdens het rijden na het afzetten hoor ik soms een luide klak bij het ontgrendelt.
Is dit normaal of doe ik iets verkeert?
Bart
- henry-john
- Berichten: 145
- Lid geworden op: di 30 okt, 2007 23:40
- lrocb_lidnr: 0
- Woonplaats: Gent
- sammels
- LROCB-Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: zo 10 jan, 2010 23:29
- lrocb_lidnr: 1160
- Woonplaats: Wolvertem
- Contacteer:
Re: Air locker
op nen p38 4.6
- henry-john
- Berichten: 145
- Lid geworden op: di 30 okt, 2007 23:40
- lrocb_lidnr: 0
- Woonplaats: Gent
Re: Air locker
sammels schreef:op nen p38 4.6
nice, lockers op ne P38
da moet wel lekker crossen zijn op die manier... bobtailen ook meteen?
Overkill is underrated...
- sammels
- LROCB-Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: zo 10 jan, 2010 23:29
- lrocb_lidnr: 1160
- Woonplaats: Wolvertem
- Contacteer:
Re: Air locker
Hij moet op straat kunnen blijven rijdenhenry-john schreef: nice, lockers op ne P38
da moet wel lekker crossen zijn op die manier... bobtailen ook meteen?
af en toe eens een rb-tje meepikken.
- henry-john
- Berichten: 145
- Lid geworden op: di 30 okt, 2007 23:40
- lrocb_lidnr: 0
- Woonplaats: Gent
Re: Air locker
en normaal moet een ARB inderdeed direct op en afspringen... laat anders de voorste nog eens afstellen?
Overkill is underrated...
- zeerover
- Berichten: 448
- Lid geworden op: ma 07 jun, 2004 20:59
- lrocb_lidnr: 548
- Woonplaats: Merelbeke
Re: Air locker
Het gaat niet over een ARB. Toevallig heeft Escape ook deze lockers geplaatst op een P38.henry-john schreef:en normaal moet een ARB inderdeed direct op en afspringen... laat anders de voorste nog eens afstellen?
Gediplomeerd Land Rover exverzamelaar . Quidquid latine dictum sit, altum videtur
- sammels
- LROCB-Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: zo 10 jan, 2010 23:29
- lrocb_lidnr: 1160
- Woonplaats: Wolvertem
- Contacteer:
Re: Air locker
Ik weet niet of daar iets aan af te stellen is?zeerover schreef:Het gaat niet over een ARB. Toevallig heeft Escape ook deze lockers geplaatst op een P38.henry-john schreef:en normaal moet een ARB inderdeed direct op en afspringen... laat anders de voorste nog eens afstellen?
- sammels
- LROCB-Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: zo 10 jan, 2010 23:29
- lrocb_lidnr: 1160
- Woonplaats: Wolvertem
- Contacteer:
Re: Air locker
Ik heb een Mail gestuurd naar ashcroft ben is benieuwt wat ze gaan antwoorden.
- Henk
- Berichten: 3562
- Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
- lrocb_lidnr: 30
- Woonplaats: De Pinte
Re: Air locker
den Dave volgt dat allemaal zeer nauwgezet op.
- elbekko
- Berichten: 111
- Lid geworden op: di 15 jul, 2008 14:29
- lrocb_lidnr: 0
- Woonplaats: Boutersem
- Contacteer:
Re: Air locker
Die van Escape zijn volledig ineen gezet door Ashcroft.sammels schreef:Ik weet niet of daar iets aan af te stellen is?zeerover schreef:Het gaat niet over een ARB. Toevallig heeft Escape ook deze lockers geplaatst op een P38.henry-john schreef:en normaal moet een ARB inderdeed direct op en afspringen... laat anders de voorste nog eens afstellen?
Voor zover ik weet zijn de luchtleidingen voor de moment nog niet aangesloten, dus testen zit er nog niet in.
Het lijkt mij wel realistisch dat er een verschil zit tussen vooraan en achteraan. Het kan zijn dat de dog clutch iets moeilijker lost bij het omgekeerd draaien in de vooras. Maar als ge het merkt met er gewoon mee te rammelen is dat geen goeie uitleg natuurlijk...
Ben
Range Rover P38a '99, 4.6 HSE
Range Rover P38a '99, 4.6 HSE
- sammels
- LROCB-Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: zo 10 jan, 2010 23:29
- lrocb_lidnr: 1160
- Woonplaats: Wolvertem
- Contacteer:
Re: Air locker
Dave van Ashcroft Heeft mij laten weten dat ik de voorwielen moet opkrikken en een 20 keer op en af zetten
Het zou blijkbaar aan de rand van de inschakeling kunnen blijven hangen.
hoe meer ik het doe hoe beter het wordt.
maar wat mij wel opvald als alles goed warm staat dat hij slechter ontkoppelt.
Het zou blijkbaar aan de rand van de inschakeling kunnen blijven hangen.
hoe meer ik het doe hoe beter het wordt.
maar wat mij wel opvald als alles goed warm staat dat hij slechter ontkoppelt.
- sammels
- LROCB-Member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: zo 10 jan, 2010 23:29
- lrocb_lidnr: 1160
- Woonplaats: Wolvertem
- Contacteer:
Re: Air locker
Het is door dat ik een paar keer een luide klak hoorde dat ik gaan controleren ben,elbekko schreef:Het lijkt mij wel realistisch dat er een verschil zit tussen vooraan en achteraan. Het kan zijn dat de dog clutch iets moeilijker lost bij het omgekeerd draaien in de vooras. Maar als ge het merkt met er gewoon mee te rammelen is dat geen goeie uitleg natuurlijk...
het verschil tussen voor en achter was wel vrij groot