garmin nulink 1695

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
Gebruikersavatar
mad max airbrush design
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 22 jan, 2006 18:09
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Essen
Contacteer:

garmin nulink 1695

Ongelezen bericht door mad max airbrush design »

ik weet het
er is hier al tot in het oneindige over bericht maar vind het zo direkt niet terug
ik heb mij onlangs zo ene aangeschaft en heb ook al een topokart ven belgie besteld
Nu zit ik op dit moment in Macedonie en vind niet zo veel wegen terug op de gps.
Nu zat ik zo eens op de site van oziexplorer te kijken en meen ergens te lezen dat ge die op de gps van garmin kunt plaatsen ????? Ik las ook dat ge de kaarten via mapster kunt aanschaffen maar hoe gaat dit eigenlijk allemaal in zijn werk? Zit er iemand hier die daar heeeel veel verstand van heeft of wordt er zo af en toe hier eens een cursus over gegeven ???

gr vanuit Skopje
defender 90 300 tdi extreme
defender 110 tomb raider
freelander 1.8
discovery 4.6
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3562
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: garmin nulink 1695

Ongelezen bericht door Henk »

Kaarten van Macedonië heb ik voor Ozi en er wordt binnenkort ook een cursus gegeven
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Gebruikersavatar
mad max airbrush design
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 22 jan, 2006 18:09
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Essen
Contacteer:

Re: garmin nulink 1695

Ongelezen bericht door mad max airbrush design »

schrijf mij maar gelijk in en is er al een datum geweten?
en hoe kom ik eigenlijk te weten wanneer
defender 90 300 tdi extreme
defender 110 tomb raider
freelander 1.8
discovery 4.6
Gebruikersavatar
Reko
Berichten: 204
Lid geworden op: ma 04 aug, 2003 12:45
lrocb_lidnr: 720
Woonplaats: Beselare
Contacteer:

Re: garmin nulink 1695

Ongelezen bericht door Reko »

Ik zoek ook iemand (dringend!) die mijn Garmin Quest kan upgraden wat betreft kaarten.


De uitleg errond hoef ik niet, ik wil enkel de laatste kaart, en wil daar gerust voor betalen!
Ik heb al vrienden genoeg.. Stuur dus assjeblieft geen vriendschapsverzoek op faeciesbook!
Plaats reactie