Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
profit
Berichten: 11
Lid geworden op: di 30 nov, 2010 23:22

Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door profit »

Hallo,


Nog niet zo lang geleden heb ik een Defender aangeschaft.... niet veel later kwam de goesting om terrein te rijden!


Nu ben ik van plan om mee te doen met de initiatiecursus enzo..dat ik toch wat basis heb!


Maar ik denk ook dat banden één van de eerste belangrijkste stukken zijn!


Nu rijd ik met de standaard general grabber's op 16 inch velgen en dit zijn de banden die ik in gedachten had om mee terrein te rijden (20/80)


- BF goodrich mud terrain KM2
- Cooper LT-STT
- Goodyear wrangler MT/R


iemand enige ervaring? aanraders ?


dan had ik nog enkele vragen:

- ik ging onmiddelijk andere velgen kopen om die mudbanden op te leggen,
is het verstandig om bij 16 inch te blijven ? of beter 15 ?


- Ik weet niet echt welke maat ik zou moeten nemen, liefst zo groot mogelijk,
maar wel zodat die mooi oogt en nog in regel ben met wetgeving op de weg,

+

Hoe zit dat met de velg dan? want je hebt bij sommige 7 x 16, 8 x 16, ...????

- ik dacht aan zwarte stalen velgen van goss unique, modular, maar moet ik rekening houden met de gaten in die velgen (omwille van modder enzo...) of speelt dit geen rol ?



Het zijn veel vragen, maar ik heb al veel opgezoekt ook, alvast bedankt voor jullie hulp!
Gebruikersavatar
wodan
Vaste Waarde
Berichten: 464
Lid geworden op: zo 24 jul, 2005 16:52
Woonplaats: O-VL

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door wodan »

Welkom hier baksteen, euh... profit :D
85 K30,6.2D,th400,NP208,D60/FF14B,4.56 Detroit lock,36/12.5/16.5 GdYr MT
08 GMT911 HD CCSB,6.6TD LMM, All1000, 285/65R18 BFG AT
Gebruikersavatar
SALLHAMv8
LROCB-Member
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 12 jan, 2004 16:58
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Beauvechain

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door SALLHAMv8 »

Gewoon met die grabbers gaan. Die bandjes kunnen al wel wat aan.
Banden worden hier aan de lopende band gekocht en verkocht. Dus je vind wel een goede set tweedehands als je even geduld hebt.
Land-Rover takes the smooth with the rough.
Gebruikersavatar
Waldorf
LROCB-Member
Berichten: 627
Lid geworden op: do 15 jul, 2004 15:59
lrocb_lidnr: 501
Woonplaats: Aalter

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door Waldorf »

Een beginner stoot vlugger op zijn eigen limieten dan op de limieten van zijn banden. Het staat stoer om op Mud banden te rijden, maar de realiteit is dat je het merendeel van je kilometers op het asfalt bolt. En dan zijn die grabbers beter, zuiniger en veiliger. Je zal versteld staan hoe ver je geraakt op gewone banden.
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

1991 Ex-MOD Defender 110 FFR - 2008 Defender 130 - 2021 Defender 110 D250
Gebruikersavatar
eL Tee
Berichten: 638
Lid geworden op: do 25 mar, 2004 17:38
lrocb_lidnr: 538

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door eL Tee »

leer eerst eens te stappen alvorens een setje loopschoenen geschikt voor marathons te overwegen...
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
Gebruikersavatar
wodan
Vaste Waarde
Berichten: 464
Lid geworden op: zo 24 jul, 2005 16:52
Woonplaats: O-VL

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door wodan »

eL Tee schreef:leer eerst eens te stappen alvorens een setje loopschoenen geschikt voor marathons te overwegen...
Die jongen heeft het HJ-type 1 virus gekregen, dat komt wel goed, hij wil dat zijn bakske wat stoerder staat en gaat daar
na een initiatie misschien eens wat terrein doen... Die KM2's zijn op de baan nog vrij goede banden, dus een ramp zie ik
daar nog niet uit voortkomen :D

Enkel zoals K² op B4x4 al opmerkte, ga niet te groot of het kan al eens brokken opleveren.
85 K30,6.2D,th400,NP208,D60/FF14B,4.56 Detroit lock,36/12.5/16.5 GdYr MT
08 GMT911 HD CCSB,6.6TD LMM, All1000, 285/65R18 BFG AT
profit
Berichten: 11
Lid geworden op: di 30 nov, 2010 23:22

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door profit »

wodan schreef:Welkom hier baksteen, euh... profit :D
bedankt,... ja blijkbaar had ik hier vroeger al een account aangemaakt, daarmee de switch :D



ok... ik begrijp de reacties, dus gewoon géén terreinbanden kopen,

ik begrijp dat het meeste van de tijd op asfalt zal rijden, maar ik dacht dat het toch een groot verschil maakte met terreinbanden op terrein...

daarom ook dat ik er velgen bij ging kopen, zodat ik zelf iedere keer (gemakkelijk) kon switchen...
Gebruikersavatar
eL Tee
Berichten: 638
Lid geworden op: do 25 mar, 2004 17:38
lrocb_lidnr: 538

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door eL Tee »

je doet natuurlijk wat je wilt met jouw centjes. Indien je ze graag door het raam gooit, weet me plaats en dag/uur via pb te melden. 'k Zal ze komen opvangen...

Je hebt nog geen ervaring off-road, en je wilt nu al off-road banden leggen... Er passeren er hier zo'n tientallen per jaar. Na ongeveer een jaar staat de wagen te koop. 't Vat is af. En ze kunnen nog niet rijden... Een illusie armer...

Een Defender is een TERREINWAGEN, by design! Zo'n ding kan al héél wat off-road wanneer 'm van de band rolt (in ieder geval al meer dan jijzelf).

Leer eerst de wagen kennen en ga dan pas kijken waar je tekortkomingen wenst weg te werken.
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
Gebruikersavatar
steven 90
Berichten: 285
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 19:49
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Tessenderlo

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door steven 90 »

Soms is een tereinband wel nuttig,je gaat minder snel beginnen driften in een veldweg dan bv op een at'ke.
Als het enkel voor 2de set is dan zou ik iets rechappé aanraden.Ik heb insa special track en ben daar redelijk tevreden van prijs/kwaliteit.
Loodzwaar en niet echt slijtvast maar wel goede banden voor niet te veel geld.
Maar ik zou zoals ze hier al zeggen niet te snel zijn met kopen als je grabbers liggen hebt.

Veel plezier met je aankoop

S
profit
Berichten: 11
Lid geworden op: di 30 nov, 2010 23:22

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door profit »

eL Tee schreef:je doet natuurlijk wat je wilt met jouw centjes. Indien je ze graag door het raam gooit, weet me plaats en dag/uur via pb te melden. 'k Zal ze komen opvangen...

Je hebt nog geen ervaring off-road, en je wilt nu al off-road banden leggen... Er passeren er hier zo'n tientallen per jaar. Na ongeveer een jaar staat de wagen te koop. 't Vat is af. En ze kunnen nog niet rijden... Een illusie armer...

ik denk niet dat ik geld door het raam gooi als ik eerst op enkele forums info vraag aan kenners! VOOR ik actie onderneem

ik begrijp de reactie, maar je moet ook begrip opbrengen voor een nieuweling die er nog de ballen van kent!
Gebruikersavatar
henry-john
Berichten: 145
Lid geworden op: di 30 okt, 2007 23:40
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Gent

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door henry-john »

profit schreef:
eL Tee schreef:je doet natuurlijk wat je wilt met jouw centjes. Indien je ze graag door het raam gooit, weet me plaats en dag/uur via pb te melden. 'k Zal ze komen opvangen...

Je hebt nog geen ervaring off-road, en je wilt nu al off-road banden leggen... Er passeren er hier zo'n tientallen per jaar. Na ongeveer een jaar staat de wagen te koop. 't Vat is af. En ze kunnen nog niet rijden... Een illusie armer...

ik denk niet dat ik geld door het raam gooi als ik eerst op enkele forums info vraag aan kenners! VOOR ik actie onderneem

ik begrijp de reactie, maar je moet ook begrip opbrengen voor een nieuweling die er nog de ballen van kent!
Ni po letten profit :P

em heeft zeker een punt, maar muds kunnen zeker gn kwaad op de baan, zeker de STT's zijn zalig...

ik heb denkik al meer rubbers gehad dan de meesten hier kunnen opsommen :lol:

mijn def is weggegaan nu na 4jaar.... wegens niet voldoen aan de tegenwoordige eisen...

als je raad wilt, altijd welkom, vanwaar ben je ergens?

Grtz
HJ :mrgreen:
Overkill is underrated...
Gebruikersavatar
Penguin
LROCB-Member
Berichten: 3098
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 13:32
lrocb_lidnr: 1396
Woonplaats: Hoele
Contacteer:

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door Penguin »

Gij hebt met elke set banden die je ooit gehad hebt te weinig km gebold zowel off- als on-road om een deftig oordeel te kunnen vellen over de verschillende banden :twisted:

Er zijn er die met A/T's meer kunnen en beter off-road kunnen bollen dan sommigen met de duurste en hoogst aan geschreven off-road banden
28/02 - Loss of a good friend...
​__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__
Afbeelding
In a time of chimpanzees, I was a penguin.
Gebruikersavatar
steven 90
Berichten: 285
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 19:49
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Tessenderlo

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door steven 90 »

Penguin schreef:Gij hebt met elke set banden die je ooit gehad hebt te weinig km gebold zowel off- als on-road om een deftig oordeel te kunnen vellen over de verschillende banden :twisted:

Er zijn er die met A/T's meer kunnen en beter off-road kunnen bollen dan sommigen met de duurste en hoogst aan geschreven off-road banden

Nu ook niet overdrijven hé,ne simex gaat altijd verder als een bf at'ke.
En zo van die kunnen rijden uitspraken worden meestal aan den toog gedaan.
Gebruikersavatar
Penguin
LROCB-Member
Berichten: 3098
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 13:32
lrocb_lidnr: 1396
Woonplaats: Hoele
Contacteer:

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door Penguin »

Ik zelf sta heel zelden aan den toog, laat staan in een cafe :twisted:
28/02 - Loss of a good friend...
​__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__
Afbeelding
In a time of chimpanzees, I was a penguin.
Landy Bean
LROCB-Member
Berichten: 1193
Lid geworden op: zo 12 okt, 2003 21:20
lrocb_lidnr: 349
Woonplaats: Brugge

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door Landy Bean »

Als je het mij vraag leer eerst rijden op terrein met de banden die er op liggen, zo leer je de wagen kennen

Ja terrein rijden moet je echt leren en dan kan je mss andere banden en zo verder gaan dan wordt het alleen maar leuker
Gebruikersavatar
Penguin
LROCB-Member
Berichten: 3098
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 13:32
lrocb_lidnr: 1396
Woonplaats: Hoele
Contacteer:

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door Penguin »

Zo is dat!

Eerst leren rijden met standaard, op normaal terrein. Is al fun genoeg.
Wil je meer... nagaan waar het probleem ligt als je vast raakt of te veel sukkelt.
Chauffeur? Banden? eventueel andere aanpassingen aan de wagen?

Maar alles hangt er vanaf tot hoe ver je de grensen wil verleggen. En hoe beter je wagen wordt, hoe minder de uitdaging en hoe minder de fun, of je moet zwaarder terrein vinden. (En tegenwoordig moeten ze dit al in het verre buitenland gaan zoeken om nog wat te kunnen spelen met hun wagen)
28/02 - Loss of a good friend...
​__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__
Afbeelding
In a time of chimpanzees, I was a penguin.
Gebruikersavatar
zeerover
Berichten: 448
Lid geworden op: ma 07 jun, 2004 20:59
lrocb_lidnr: 548
Woonplaats: Merelbeke

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door zeerover »

Hoe groffer de band, hoe vaster je raakt. 8)
Ik geef 1 belangrijke tip zorg voor een goed recovery punt,goede linten en goede shackles. Rij mee met 1 of de 2 clubs eerst als bijrijder. Als je twijfelt neem een omweg. Luister niet naar degene die "gas geve" zegt.
Gediplomeerd Land Rover exverzamelaar . Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Afbeelding
Gebruikersavatar
the savage
LROCB-Member
Berichten: 77
Lid geworden op: za 20 mei, 2006 17:49
lrocb_lidnr: 345
Woonplaats: welle

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door the savage »

'k heb bfg at's gekocht indertijd, zeer goede all rounder, verrast zelfs nog in modder. patrols op grove noppen reden zich voor mij vast en 'k reed er normaal door (mits ook wel wat wielspin maar soit).

toen ik aan de 8mm kwam op de at, was er 't beste wel al af (na 3 jaar bollen) en heb ik me een okkazie set bfg mt's gekocht op wolven.

rekening houden als je bfg at's pakt dat die de 1e 30.000km wel gladjes zijn op de baan, dat betert wel, nu heb ik nog een 5 mm over en houden zeeeer goed de baan :)

totaal gereden km's met de at's tot hiertoe 130.000km's ('k denk er 150 a 170k mee te halen 'k heb nu nog 5 mm over) ;)
Afbeelding
Afbeelding

kurt aka the savage
gordon finest scotch - highland ale
aut inveniam viam aut faciam
Gebruikersavatar
henry-john
Berichten: 145
Lid geworden op: di 30 okt, 2007 23:40
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Gent

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door henry-john »

xxx & Tornado schreef:
henry-john schreef:mijn def is weggegaan nu na 4jaar.... wegens niet voldoen aan de tegenwoordige eisen...
Ik val hier, in dit topic, van de ene verbazing in de andere.
:roll: :roll:
mijn dagelijkse eisen :P

ik verlangde er teveel van OP de baan, en de disco kan MEER als genoeg offroad naar mijn goesting :D
Overkill is underrated...
profit
Berichten: 11
Lid geworden op: di 30 nov, 2010 23:22

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door profit »

henry-john schreef:
profit schreef:
eL Tee schreef:je doet natuurlijk wat je wilt met jouw centjes. Indien je ze graag door het raam gooit, weet me plaats en dag/uur via pb te melden. 'k Zal ze komen opvangen...

Je hebt nog geen ervaring off-road, en je wilt nu al off-road banden leggen... Er passeren er hier zo'n tientallen per jaar. Na ongeveer een jaar staat de wagen te koop. 't Vat is af. En ze kunnen nog niet rijden... Een illusie armer...

ik denk niet dat ik geld door het raam gooi als ik eerst op enkele forums info vraag aan kenners! VOOR ik actie onderneem

ik begrijp de reactie, maar je moet ook begrip opbrengen voor een nieuweling die er nog de ballen van kent!
Ni po letten profit :P

em heeft zeker een punt, maar muds kunnen zeker gn kwaad op de baan, zeker de STT's zijn zalig...

ik heb denkik al meer rubbers gehad dan de meesten hier kunnen opsommen :lol:

mijn def is weggegaan nu na 4jaar.... wegens niet voldoen aan de tegenwoordige eisen...

als je raad wilt, altijd welkom, vanwaar ben je ergens?

Grtz
HJ :mrgreen:
ik ben van Lauwe, regio Kortrijk/menen

bedankt voor alle reacties, ik denk dat ik eerst wat ga oefenen en proberen, dan es kijken voor km2's :mrgreen:
Gebruikersavatar
eL Tee
Berichten: 638
Lid geworden op: do 25 mar, 2004 17:38
lrocb_lidnr: 538

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door eL Tee »

profit schreef:Ik ben van Lauwe, regio Kortrijk
Ah... Dat verklaart veel :mrgreen:
profit schreef:bedankt voor alle reacties
Écht? :lol:
profit schreef:ik denk dat ik eerst wat ga oefenen en proberen...
Wijs besluit. Zéér wijs...
dan es kijken voor km2's :mrgreen:
. . . Z U C H T . . .
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3562
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door Henk »

@LT: waarom zucht ?

Een BFG Mud kan meer dan de meesten ooit zullen nodig hebben
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Gebruikersavatar
henry-john
Berichten: 145
Lid geworden op: di 30 okt, 2007 23:40
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Gent

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door henry-john »

sommigen gade hier nooit ECHT wegkrijgen zenne :lol: :twisted:
Overkill is underrated...
christiaan f
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 27 jul, 2003 18:40
lrocb_lidnr: 374
Woonplaats: Hemiksem

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door christiaan f »

xxx & Tornado schreef:
eL Tee schreef:Er passeren er hier zo'n tientallen per jaar. Na ongeveer een jaar staat de wagen te koop. 't Vat is af. En ze kunnen nog niet rijden... Een illusie armer...
Ik ben nu iets meer dan 5 jaar actief in het LR wereldje waarvan precies 4,5 jaar als bezitter.
Inderdaad, Olivier (familie van Olievijf??) heeft ferm gelijk, ik begrijp zijn "zucht" maar al te goed.
We hebben er hier al veel weten komen, veel geld zien uitgeven en met de staart tussen de benen stilletjes zien verdwijnen.
Jongens, hou het low-budget, je houdt het langer uit en de pret is des te groter.
+1
low budget, slow budget en t blijft betaalbaar.
en als ge ooit ne keer alles in puin rijd is t ni t einde van de wereld,
of het budget.
rijden en sleutelen , t is een hobby
Gebruikersavatar
steven 90
Berichten: 285
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 19:49
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Tessenderlo

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door steven 90 »

xxx & Tornado schreef:
eL Tee schreef:Er passeren er hier zo'n tientallen per jaar. Na ongeveer een jaar staat de wagen te koop. 't Vat is af. En ze kunnen nog niet rijden... Een illusie armer...
Ik ben nu iets meer dan 5 jaar actief in het LR wereldje waarvan precies 4,5 jaar als bezitter.
Inderdaad, Olivier (familie van Olievijf??) heeft ferm gelijk, ik begrijp zijn "zucht" maar al te goed.
We hebben er hier al veel weten komen, veel geld zien uitgeven en met de staart tussen de benen stilletjes zien verdwijnen.
Jongens, hou het low-budget, je houdt het langer uit en de pret is des te groter.

Hou het low budget,geef max 7500 € aan een afgeleefde ninety uit :angel:
Gebruikersavatar
tom D.
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 08 nov, 2004 22:45
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Hoegaarden

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door tom D. »

steven 90 schreef:
xxx & Tornado schreef:
eL Tee schreef:Er passeren er hier zo'n tientallen per jaar. Na ongeveer een jaar staat de wagen te koop. 't Vat is af. En ze kunnen nog niet rijden... Een illusie armer...
Ik ben nu iets meer dan 5 jaar actief in het LR wereldje waarvan precies 4,5 jaar als bezitter.
Inderdaad, Olivier (familie van Olievijf??) heeft ferm gelijk, ik begrijp zijn "zucht" maar al te goed.
We hebben er hier al veel weten komen, veel geld zien uitgeven en met de staart tussen de benen stilletjes zien verdwijnen.
Jongens, hou het low-budget, je houdt het langer uit en de pret is des te groter.

Hou het low budget,geef max 7500 € aan een afgeleefde ninety uit :angel:
Strike :clap: :clap: :mrgreen:
Gebruikersavatar
jox
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 04 jan, 2004 18:38
lrocb_lidnr: 520
Woonplaats: Alken

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door jox »

xxx & Tornado schreef:Aankoop 7000
Restwaarde na 4,5 jaar 3000
Verlies op 4,5 jaar 4000
Waardevermindering per jaar 4000 : 4,5 = 888 Euro
Verzekering per jaar 295
Rijtaks 105
Totaal 888 + 295 + 105 = 1288 : 12 = 107 euro per maand. (Half uurke werken dus)
Henry John wordt ongemakkelijk als hij deze cijfers aanschouwt.
:angel:
Je bent de frituurolie er vergeten bij te tellen.
110 DCPU 2003 : GO BEYOND
Gebruikersavatar
Penguin
LROCB-Member
Berichten: 3098
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 13:32
lrocb_lidnr: 1396
Woonplaats: Hoele
Contacteer:

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door Penguin »

en nieuw motorke
28/02 - Loss of a good friend...
​__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__
Afbeelding
In a time of chimpanzees, I was a penguin.
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3562
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door Henk »

en die zwarte wolf velgen met XZL banden
en die 2 lockers
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Landy Bean
LROCB-Member
Berichten: 1193
Lid geworden op: zo 12 okt, 2003 21:20
lrocb_lidnr: 349
Woonplaats: Brugge

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door Landy Bean »

lockers wa is da?? en mag da wel??? :mids
Gebruikersavatar
fredjes
Berichten: 71
Lid geworden op: za 05 apr, 2008 14:52
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Bevelly Hills

Re: Hulp bij keuze 1ste terreinbanden...

Ongelezen bericht door fredjes »

Henk schreef:en die zwarte wolf velgen met XZL banden
en die 2 lockers
HD stuurstangen en 8 reservewielen...
DEF td5 '00
Disco I '91 200td (gone)
RRC '79 (ooit under construction)
Plaats reactie