Denk dat dit het passende forumdeel is...?

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
Jente
Berichten: 31
Lid geworden op: do 01 apr, 2010 16:00
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Antwerpen/Gent

Denk dat dit het passende forumdeel is...?

Ongelezen bericht door Jente »

Heb ik men eerste Disco II voor 2 weken en zitten ze er al tegen... (dacht dat ik zot werd!)
De voorbumper met licht end aan de rechter kant allemaal kapot, tot zover ik er (niets) van ken zijn er geen zware onderdelen beschadigd.
Nu is mijn vraag hoe het nu eigenlijk juist zit met al dat:

- wel/niet bullbar
- wel dan niet een metalen/stalen bumper waar dan eventueel nadien een winch op kan end....

Tot hoever doen ze hier moeilijk end over voor de keuring?

Hoop hier wat meer van te weten te komen en niet de zoveelste discussie te openen :D
Gebruikersavatar
Vae Victus
LROCB-Member
Berichten: 637
Lid geworden op: zo 06 jan, 2008 21:37
lrocb_lidnr: 983
Woonplaats: SKW

Re: Denk dat dit het passende forumdeel is...?

Ongelezen bericht door Vae Victus »

Elke aanpassing die je doet aan je voertuig kan een reden zijn voor de keuring om daar een opmerking op te geven. En op sommige plaatsten geven ze er geen opmerking op...
Als uwe Disco niet gaat dienen om deftig te off-roaden, waarom dan winchbumper+winch? Indien wel, installeren die handel, maar rekening houden met 50-50 kans om opmerking te krijgen...
Finn 2,5 jaar:
ziet een gesluierde dame en zegt "kijk papa een heks"
reageert op mijn "ik zie geen kloten" met "maar papa, waar zijn die kloten dan?"
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3563
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: Denk dat dit het passende forumdeel is...?

Ongelezen bericht door Henk »

Je krijgt geen opmerking over een winchbumper, enkel als er een bullbar/A-bar bij opstaat gaan ze moeilijk doen
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Gebruikersavatar
Reko
Berichten: 204
Lid geworden op: ma 04 aug, 2003 12:45
lrocb_lidnr: 720
Woonplaats: Beselare
Contacteer:

Re: Denk dat dit het passende forumdeel is...?

Ongelezen bericht door Reko »

OP mijn DiscoII zit een winchbumper geval en ik heb daar tot nu toe nog geen problemen of opmerkingen over gehad op de keuring. (ben er wel nog maar ééne keer mee naar de keuring geweest :mrgreen: )
Ik heb al vrienden genoeg.. Stuur dus assjeblieft geen vriendschapsverzoek op faeciesbook!
Gebruikersavatar
Vae Victus
LROCB-Member
Berichten: 637
Lid geworden op: zo 06 jan, 2008 21:37
lrocb_lidnr: 983
Woonplaats: SKW

Re: Denk dat dit het passende forumdeel is...?

Ongelezen bericht door Vae Victus »

50-50 hé, volgend jaar kunde ze eraf vijzen! :mrgreen:
Finn 2,5 jaar:
ziet een gesluierde dame en zegt "kijk papa een heks"
reageert op mijn "ik zie geen kloten" met "maar papa, waar zijn die kloten dan?"
Gebruikersavatar
Basil
Berichten: 317
Lid geworden op: za 14 jan, 2006 00:18
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Brecht

Re: Denk dat dit het passende forumdeel is...?

Ongelezen bericht door Basil »

Reko schreef:OP mijn DiscoII zit een winchbumper geval en ik heb daar tot nu toe nog geen problemen of opmerkingen over gehad op de keuring. (ben er wel nog maar ééne keer mee naar de keuring geweest :mrgreen: )
+1

3x gekeurd op die manier, volgende week nog eens langs de TC :angel:
TEAM garage "DE SCHUUR"
Plaats reactie