bevestigingen voor gordels in series 3 pickup

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
Gebruikersavatar
Isabelle
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 22 aug, 2003 15:29
Woonplaats: tussen de land rovers

bevestigingen voor gordels in series 3 pickup

Ongelezen bericht door Isabelle »

Momenteel heb ik in mijn series nog de originele gordels zitten. Dat gaat als ik 3-dubbel toegeplooid wil zitten.
Ik zou ze echter willen vervangen door nieuwe 3-puntsgordels. Hiervoor moet ik echter een bevestigingspunt hebben ergens bovenaan in de truckcab. Zo op het eerste zicht zijn die afmetingen redelijk gelijk (vergelijking series Fiona met def Shrek). Volgens Béné zijn de bevestigingspunten een vast onderdeel van de truckcab van Shrek.

Ik heb voor een Series 3 al van die schuine bevestingspunten gezien maar die passen niet in een truckcab.
Afbeelding

Ik heb ook al iets gelijkaardigs gevonden aan dat van in Shrek maar dan in een series. Maar daar kon de eigenaar me vertellen dat zijn series jonger is dan fiona (1974) en dat dit reeds in zijn series zat toen hij die kocht.
Afbeelding

dit heb ik ook nog gevonden. Ik heb informatie gevraagd aan de eigenaar maar ik krijg maar geen reactie.
Afbeelding

Ik ben dus nog altijd op zoek naar mogelijkheden om die gordels te bevestigen aan de truckcab.
Iemand die weet welk onderdeel ik nodig heb (dat past), of voorbeelden....
Plaats reactie