From - To

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
Gebruikersavatar
Bely90
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 10 mei, 2006 13:52
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Olen

From - To

Ongelezen bericht door Bely90 »

Hoe zat het nu weer juist met onderdelen en welk model/bouwjaar ze al dan niet passen?

Was net nog even aan't kijken op de site van paddock naar vermeldingen zoals from 1986 to HA701xxx of from LA93xxxx

Ik heb mijn roos formulier er al bij gepakt maar daar ben ik ook niet veel wijzer uit geworden. Als ik op zoek moet naar een nummer op de as (was op zoek naar nieuwe remblokken) dan kan ik het wel schudden vrees ik. Assen hebben al heel wat laagjes verf en waar de nummers zouden staan zal die wsl wel blijven hangen zijn.

Merci
Jan
A dirty mind is a joy forever
Gebruikersavatar
alanius
Berichten: 294
Lid geworden op: wo 24 mar, 2004 21:34
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: zoersel

Re: From - To

Ongelezen bericht door alanius »

rem plaketten kan je toch even goed bij uw 3 letterman in de geburen halen. De tijd die je er al in hebt gestoken had je al in uwen auto gestapt en deze gaan halen.
ALs je van olen bent, LRG is dan niet zover van u
Gebruikersavatar
elbekko
Berichten: 111
Lid geworden op: di 15 jul, 2008 14:29
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Boutersem
Contacteer:

Re: From - To

Ongelezen bericht door elbekko »

Awel, de laatste zoveel letters/cijfers van uw chassisnummer. Dat geeft het bouwjaar aan.

Als ge het echt niet kunt uitvogelen, Microcat installeren en chassisnummer in't geheel ingeven.
Ben
Range Rover P38a '99, 4.6 HSE
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3563
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: From - To

Ongelezen bericht door Henk »

Hier kun je ook redelijk zien van welk jaar je wagen is:

http://www.clifton.nl/index.html?calvin.html
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Plaats reactie