deur en slot

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
imn hb.t
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 20 mar, 2006 19:32

deur en slot

Ongelezen bericht door imn hb.t »

Het probleem is dus als volgt. Veel WD40 gespoten, deuren gaan perfect open en dicht. Alleen. Als ik de bestuurderdeur open dan gaat de automatische vergrendeling dicht en weer open. Vanzelf. Spook ??? Poltergeist ?? Demoon ?

En ook het volgende: als ik bij de geopende deur van de passagier het halfmaantje ( in de deur ) in SLOT duw en ik druk dan op de deurknop dan gaat hij open. Als ik dat aan de bestuurderskant doet, beweegt er niets. Zou dat mechanisme versleten zijn ??? en zo ja, reparatie ? Of heb ik wat te overvloedig WD40 gebruikt ??
Maverick
LROCB-Member
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 09 jan, 2006 22:22
lrocb_lidnr: 642
Woonplaats: Blauberg Herselt 04°55'48'' E - 51°02'56'' N

Re: deur en slot

Ongelezen bericht door Maverick »

Ik zit met een gelijkaardig "probleem". Als ik 'smorgens na een koude vriesnacht de deur open met de afstandsbediening, gaat hij automatisch een keer of vijf los en weer vast. 't Is enkel de kunst van de deur te openen op het moment dat ze los is :roll:
RRS tdv6



aka: Patrick
Gebruikersavatar
svx-066
Berichten: 98
Lid geworden op: vr 15 jan, 2010 19:44
lrocb_lidnr: 1127
Woonplaats: ASSE

Re: deur en slot

Ongelezen bericht door svx-066 »

en een td4 wij hebben dit probleem ook wel vervelend maar ja :D defenders he :mrgreen:
def 110 svx
def 90 tdci
Disco 4
P38 DSE
Gebruikersavatar
Messias
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 12 apr, 2009 01:46
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Heusden Zolder

Re: deur en slot

Ongelezen bericht door Messias »

deurpaneel eens los doen, en dan kijken of de staafjes
nog allemaal verbonden zijn met het mechanisme

greetz
when you do things right people won’t be sure you’ve done anything at all
Plaats reactie