LPG attest van verwijdering voor een schappelijke prijs

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
Gebruikersavatar
elbekko
Berichten: 111
Lid geworden op: di 15 jul, 2008 14:29
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Boutersem
Contacteer:

LPG attest van verwijdering voor een schappelijke prijs

Ongelezen bericht door elbekko »

Goeiemorgen, lang geleden dat ik hier nog gepost heb.

Ik heb een LPG systeem in mijn P38 zitten dat ik al een tijdje niet meer gebruik. Nu ga ik wat mogen lassen aan de vloer onder de tank, en als ik de tank er toch uit haal, dan blijft ze er uit. En dan ineens al de andere LPG nest er uit ook.

Een tijd terug had ik al is gehoord bij een LPG installateur in Sint-Truiden wat het zou kosten om het attest af te leveren, als ik alles al manueel heb verwijderd, en ik viel toch efkes achterover: €450, of er nu nog iets gemonteerd is of niet!

Weet iemand een installateur dat dat voor een wat schappelijkere prijs kan? Liefst ietwat in de buurt van Leuven, maar als het ne heel schappelijke prijs is wil ik wel wat verder gaan.
Ben
Range Rover P38a '99, 4.6 HSE
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2387
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: LPG attest van verwijdering voor een schappelijke prijs

Ongelezen bericht door De Rob »

elbekko schreef: di 21 nov, 2023 09:37 Goeiemorgen, lang geleden dat ik hier nog gepost heb.

Ik heb een LPG systeem in mijn P38 zitten dat ik al een tijdje niet meer gebruik. Nu ga ik wat mogen lassen aan de vloer onder de tank, en als ik de tank er toch uit haal, dan blijft ze er uit. En dan ineens al de andere LPG nest er uit ook.

Een tijd terug had ik al is gehoord bij een LPG installateur in Sint-Truiden wat het zou kosten om het attest af te leveren, als ik alles al manueel heb verwijderd, en ik viel toch efkes achterover: €450, of er nu nog iets gemonteerd is of niet!

Weet iemand een installateur dat dat voor een wat schappelijkere prijs kan? Liefst ietwat in de buurt van Leuven, maar als het ne heel schappelijke prijs is wil ik wel wat verder gaan.
ik had hier een jaar of vier geleden samlen met jean Pierre een 88" volledig gerestaureert. Op het inschrijvingsbewijs stond die op LPG.maar wij hadden nooit die instalatie gezien.Toen we op de TC kwamen was het eerste wat ze zeiden;Ge gaat hier met een rode kaart buiten want we hadden geen attest va nverwijdering door een officiele instelateur.Tijdens de keuring ben ik dan buiten mogen rijden en in de buurt bij een LPG instelateur...een attest te gaan halen.10 minuutjes en €78,00.Terug naar de TC en alles was in orde.
Rob
Gebruikersavatar
elbekko
Berichten: 111
Lid geworden op: di 15 jul, 2008 14:29
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Boutersem
Contacteer:

Re: LPG attest van verwijdering voor een schappelijke prijs

Ongelezen bericht door elbekko »

De Rob schreef: di 21 nov, 2023 10:48 ik had hier een jaar of vier geleden samlen met jean Pierre een 88" volledig gerestaureert. Op het inschrijvingsbewijs stond die op LPG.maar wij hadden nooit die instalatie gezien.Toen we op de TC kwamen was het eerste wat ze zeiden;Ge gaat hier met een rode kaart buiten want we hadden geen attest va nverwijdering door een officiele instelateur.Tijdens de keuring ben ik dan buiten mogen rijden en in de buurt bij een LPG instelateur...een attest te gaan halen.10 minuutjes en €78,00.Terug naar de TC en alles was in orde.
Rob
Da's al een heel pak schappelijker! Enig idee welke installateur dat was?
Ben
Range Rover P38a '99, 4.6 HSE
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2387
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: LPG attest van verwijdering voor een schappelijke prijs

Ongelezen bericht door De Rob »

elbekko schreef: di 21 nov, 2023 11:48
De Rob schreef: di 21 nov, 2023 10:48 ik had hier een jaar of vier geleden samlen met jean Pierre een 88" volledig gerestaureert. Op het inschrijvingsbewijs stond die op LPG.maar wij hadden nooit die instalatie gezien.Toen we op de TC kwamen was het eerste wat ze zeiden;Ge gaat hier met een rode kaart buiten want we hadden geen attest va nverwijdering door een officiele instelateur.Tijdens de keuring ben ik dan buiten mogen rijden en in de buurt bij een LPG instelateur...een attest te gaan halen.10 minuutjes en €78,00.Terug naar de TC en alles was in orde.
Rob
Da's al een heel pak schappelijker! Enig idee welke installateur dat was?
AGS op de baan Herentals Geel Kort bij het keuringstation tel nr via google
Gebruikersavatar
elbekko
Berichten: 111
Lid geworden op: di 15 jul, 2008 14:29
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Boutersem
Contacteer:

Re: LPG attest van verwijdering voor een schappelijke prijs

Ongelezen bericht door elbekko »

De Rob schreef: di 21 nov, 2023 11:57 AGS op de baan Herentals Geel Kort bij het keuringstation tel nr via google
Merci, is contact mee opnemen.
Ben
Range Rover P38a '99, 4.6 HSE
Gebruikersavatar
elbekko
Berichten: 111
Lid geworden op: di 15 jul, 2008 14:29
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Boutersem
Contacteer:

Re: LPG attest van verwijdering voor een schappelijke prijs

Ongelezen bericht door elbekko »

Die willen het doen voor €150, da's al een pak beter :)
Ben
Range Rover P38a '99, 4.6 HSE
Plaats reactie