Ik heb een land rover 90 (2.5TD) met kapotte motor (gebarsten cullas) gekocht een aantal jaar geleden, met het idee deze te restaureren.
Maar ik vind de tijd niet meer om het zelf te doen. De basis/Chassis is nog in goede staat (enkel wat laswerk vooraan), de deuren en firewall hebben ook de gekende problemen en zijn op te lassen. Verder is de carrosserie nog mooi en gaaf.
Ik heb links en rechts al wat onderdelen kunnen opkopen om deze naar mijn zin te bouwen en op te maken.
Ik heb een mooi draaiende 200Tdi discovery als donorwagen, waarvan ik de servopomp / motor en de schijfgeremde achteras zou willen overbouwen. verder nog vele onderdelen om deze verder op te knappen (zetels/traanplaat/velgen/silentblocs/remklauwen...)
Kortom een leuk project dat staat te wachten om nieuw leven in te blazen.
Mijn idee is om deze om te bouwen naar een demonteerbare hardtop/cabrioversie met de halve deurtjes (heb ik reeds liggen).
Aangezien ik er gewoonweg de tijd niet meer voor vind en heb, zoek ik iemand met passie en kennis die de uitdaging zou willen of kunnen aangaan om deze op te knappen, voor of samen met mij. In mijn eigen atelier of bij jou. Uiteraard tegen de nodige vergoeding.
Als dit iets is waarmee jullie mij zouden kunnen helpen. hoor ik het graag.
0479/68.35.39 of jordythibaut@hotmail.com