mijn pinkers en remlichten werken niet meer ...? zekering is nog in orde... waar kan ik nog iets vinden?
gewone lichten wel voor en achter.. er zit wel die militaire draaiknop op....
alvast dank!
Pinkers,stoplichten...en additional achteruit rijlicht zitten op dezelfde zekering .
Dus II....Begin eerst met de basis van deze glazen zekering goed op te schuren.Meestal maken die zekeringen geen kontakt omdat die koperen klemprullen vuil zijn.Na opschuren deze klemmetjes dichter bij mekaar nijpen zodat de zekeringen beter klemmen.
ik kan slecht aannemen dat dit in de militaire knop zit ....Militaire knoppen durven natuurlijk wel nogal eens kapot gaan .Dit kan men zien achter die rubberen tutter dat er één van die kontakten/aansluitingen goed warm heeft gestaan.
Ik heb er in de tijd verschillende omgebouwd naar de burger versie met het schakelaartje aan de stuurkolom.
ik heb er zelfs nog ene staan op den hof waar dit bij gebeurd is.
Als het nu alleen de pinker is zou ik zeggen ...vervang de hazard switch want dan zit de fout meestal daar.
Rob
Staat uw nato-sxitch juist? Hij moet op off staan. De twee standen rechts zijn konvooi-lichten, en dan werken je pinkers en remlichten niet. Je gebruikt alleen de standen links: tails, side/tails en ten slotte head/side/tails.
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Waldorf schreef:Staat uw nato-sxitch juist? Hij moet op off staan. De twee standen rechts zijn konvooi-lichten, en dan werken je pinkers en remlichten niet. Je gebruikt alleen de standen links: tails, side/tails en ten slotte head/side/tails.
Maar ook niks van lichten en ook geen claxon...en dat zegt hem niet.
Rob