Hoi, Ik heb dit gemaakt op mijn S3 Stage One v8
Wat nodig:
-servopomp bv rrc met de aansluitingen van de leidingen!!
-servo olie reservoir(defender of rrc)
-Krukaspolie : dubbele!
-stuurhuis: mijne is van een daihatsu rocky(toyoda!!)en bijhorende bedieningsarm(conisch past deze perfect in de stuurstangkogelgewricht)+ leidingen daihatsu!!
Deze heb ik op aanraden van Gunter gebruikt, hij zei me dat het stuurhuis sterker was en minder lekte dan die van land rover, range rover???
-stuurstang met rubbere kruiskoppeling daihatsu: deze stang heeft ook een crashbeveiliging, schuift in met 2 breekpennetjes.
-kruiskoppeling defender om verbinding te maken met stuurkolom
-stuurkolom defender: opletten met de aantal splines om je origineel stuur te behouden+ bevestigingbeugel schudbord!!
Mijn stuurhuis staat binnen het chassis en past perfect achter de radiator.
Jef zijn stuurhuis staat links van het chassis met als nadeel dat je band kan raken bij stuuraanslag: afhankelijk welke banden je gebruikt!!
Het verschil bij s2 en Stage One is dat de voorste tussenchassisbalk(waar de radiator op staat) bij een stage (voor de v8)verder naar voor staat zoals bij de defender.
Da was de Rob vergeten denk ik, dat ik dit gemaakt had???
Wat het gekost heeft pfff: +-125€ + een paar dagen werk
Groeten
Rudi
