We gaan deze zomer enkele RB's van vibraction rijden (rb 5 en 22). We rijden van coulliore naar Andorra en van Andorra n Barcelona. Vanuit Barcelona starten we de terugweg. Ik vind echter geen RB's die noordwaarts rijden. Ik zoek dus nog enkele roadbooks die van zuid Frankrijk naar het noorden rijden. We zijn met 2 land rovers en hebben elk 2 kleine kinderen. We zijn dus niet opzoek naar het zware werk. Het niveau van vibraction volstaat. We zijn uiteraard steeds bereid onze RB's uit te wisselen. Wie heeft iets liggen?
Ik heb Garmin nuvi gps die standaard in mijn defender zat. Kan ik daarmee coordinaten invoeren? Collega kreeg van vibraction mail waarmee we de coordinaten kunnen invoeren. Aangezien we computeranalfabeet zijn weten we niet hoe dit moet. Of welke app moet ik aanschaffen voor op mijn iPad? Iemand raad op dummyniveau?
Merci.
Groetjes Daan
Navigatie en roadbooks,
-
- lrocb_lidnr: 0
Navigatie en roadbooks,
def 110 td5
Lidnummer 1480
Lidnummer 1480
- Miguel
Re: Navigatie en roadbooks,
Daan,
Voor de RBs van Virbraction op iPad. App 'Pocket Earth' downloaden , app openen , landen die zal aandoen downloaded, 'importeren' van de file die je kreeg van Vibraction en alle bolletjes staan op je scherm. Ready to go.
https://pocketearth.com
Voor de RBs van Virbraction op iPad. App 'Pocket Earth' downloaden , app openen , landen die zal aandoen downloaded, 'importeren' van de file die je kreeg van Vibraction en alle bolletjes staan op je scherm. Ready to go.
https://pocketearth.com
Defender 110 Td5 2005 Travelbird 2
Defender 110 Td5 1999 Travelbird 1 (ex)

Defender 110 Td5 1999 Travelbird 1 (ex)

- Wolf
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 316
- Contacteer:
in mijne Nuvi (al nen oude 760) kan ik coordinaten invoeren.
- Penguin
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 1396
- Contacteer:
Je kan met je Nuvo zelfs de GPX tracks inlezen.
-
merci voor de reacties! Ik heb pocketearth gedownload en kan beginnen spelen. Van de week keer uittesten!
def 110 td5
Lidnummer 1480
Lidnummer 1480