Ik heb die koni's zitten onder de boskar, nu wil ik deze harder zetten maar het lukt mij niet.
Alles wat ik probeer lukt mij niet, volgens Koni moet je de Heavy Raid gewoon volledig indrukken en verdraaien tot er een spanning op komt, dan staan ze op het maximum, iemand de truck hoe het wel moet?
Er zit geen kogeltje om in te drukken, geen rubber in de weg, stofkap kan er niet van,...
Heb met LRG gebeld, kon ook geen pasklaar antwoord geven, ben bij mijn garage langs geweest daar lukte het ook niet, wie lost er dit mysterie op?
Koni heavy track
-
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 349
- Henk
- lrocb_lidnr: 30
Re: Koni heavy track
Voor of achter?
Achteraan zit er een soort rubber bus in die je er eerst uit moet halen en dan pas kun je hem helemaal indrukken en draaien.
Voor dacht ik dat ook zo werkte maar ben niet zeker.
Als je induwt en draait dan voel je dat op gegeven moment je pin wat naar beneden schiet en dan draai je ze allemaal tot dat ze vast zitten =zwaarste stand.
Dan ze beide een slag terug draaien en ze staan op 'stevig'
Achteraan zit er een soort rubber bus in die je er eerst uit moet halen en dan pas kun je hem helemaal indrukken en draaien.
Voor dacht ik dat ook zo werkte maar ben niet zeker.
Als je induwt en draait dan voel je dat op gegeven moment je pin wat naar beneden schiet en dan draai je ze allemaal tot dat ze vast zitten =zwaarste stand.
Dan ze beide een slag terug draaien en ze staan op 'stevig'
-
- LROCB-Member
Achteraan, ik zie nergens een rubberen bus om te verwijderen, bij de track weet ik die zitten.
Stofkap, bovenste deel kan niet los dus daar kan het ook niet zitten
Stofkap, bovenste deel kan niet los dus daar kan het ook niet zitten
-
- lrocb_lidnr: 0
http://www.koni.com/Cars/Technology/Adjustment-Guides/
Achteraan is normaal compleet indrukken en draaien,vooraan is stofkap afhalen,bolletje inhouden als je het draait(je hoelt hem klikken
Achteraan is normaal compleet indrukken en draaien,vooraan is stofkap afhalen,bolletje inhouden als je het draait(je hoelt hem klikken
-
- LROCB-Member
Als ik compleet indruk en draai gebeurd er gewoon niets...
Wat iets simpel moet zijn is toch niet gelukt, maandag bel ik de mensen van Koni zelf op
Wat iets simpel moet zijn is toch niet gelukt, maandag bel ik de mensen van Koni zelf op
- sammels
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 1160
- Contacteer:
Er zit sowieso een rubber in, schokdemper zo ver mogelijk uittrekken er zijn langs de bovenkant zijn er fijne gaatjes in de metalen stof kap, langs daar met een metalen staafje de rubber naar beneden drukken.
Rubber verwijderen en dan demper compleet indrukken en dan verdraaien.
Rubber verwijderen en dan demper compleet indrukken en dan verdraaien.
-
- LROCB-Member
Sammels dit heb ik niet geprobeerd, merci voor de tip.