Jaren terug had ik een S1, daarna renoveerde ik een SII.... en nu terug een Defender TD5 2002... die laatste daar is niet zoveel werk aan en eerder wat cosmetica. Over de komende maanden zal ik die verder afwerken. Mijn eerste probleem was , jaaa inderdaad een schreeuwende dieselpomp. Dat euvel is opgelost en bleek een kapotte o ring te zijn in het filterhuis op de retour...Heb trouwens een kleine video gemaakt van de TD5 , hoe het fuel system in elkaar zit. Ik las zoveel op het internet wat die pomp betrof, dat ik besliste het zelf eens allemaal uit te spitten... enfin ik zal hier regelmatig eens een foto plaatsen van mijn 110 project...
De SII-A tijdens de restauratie.

Nog eentje van de SII-A
En dan nu de 110, waarop reeds een winch en nieuwe bumper staan, samen met een carter beschermplaat.
Mensen lachen soms wanneer je zegt dat je met een Defender rijd, wel dit is dan mijn antwoord:
Video met de TD5 fuel pump op
https://youtu.be/-833SXCGddA
Vriendelijke groeten van Steve (ben nieuw hier....)
Owning a Landrover is not owing a Car, sUV or 4x4. You get Passion, character and boldness