Ik ben momenteel terug serieus aan het nadenken om een tweede tank te plaatsen onder de wagen.
Momenteel heb ik als motor een 200tdi in de wagen. met de naftank (40l) onder de passagierzetel voorraaan.
Daarom wou ik proberen om een tank van een td5 achteraan te plaatsen onder de laadbank.
Nu vroeg ik me af buiten het feit dat de chapment in de weg zal zitten of dit mogleijk is, of iemand dit al heeft geprobeerd, hoe ik dit het beste aanpak en op wat ik zou moeten letten?
alle ideëen zijn welkom. Ik weet zelf langs geen kanten hoe ik dit ga uitwerken.
eventueel andere ideëen zijn ook welkom zolang het niet inhoud dat de extra tank binnen komt te staan (qua veiligheid heb ik dit liever niet).
en liefst ergens onder de wagen om het zwaartepunt zo laag mogelijk te houden.
Bedankt
2de tank plaatsen (peiling)
- baudts
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 1139
2de tank plaatsen (peiling)
Land Rover closest thing to heaven on earth
- De Rob
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 183
- Contacteer:
Re: 2de tank plaatsen (peiling)
Een uitlaat omleiden mag toch geen probleem zijn...
SERIE III 88" of 109"??
Rob
SERIE III 88" of 109"??
Rob
- baudts
- LROCB-Member
een ninety met een 200tdi in.
en indien deze is omgeleid kan een tank van een td5 hier dan onder? ik ga ervan uit dat dit wss geen probleem is.
er staat een chassis onder van 2008.
Ik vroeg me ook af gisteren in mijn hoofd gekomen zou het mogleijk zijn om ergens vanaf het midden mijn chapment door te zagen en het achterste stuk van een td5 hierop te monteren (zodat dit vanachter zou uitkomen) of kan dit problemen veroorzaken?
en indien deze is omgeleid kan een tank van een td5 hier dan onder? ik ga ervan uit dat dit wss geen probleem is.
Ik vroeg me ook af gisteren in mijn hoofd gekomen zou het mogleijk zijn om ergens vanaf het midden mijn chapment door te zagen en het achterste stuk van een td5 hierop te monteren (zodat dit vanachter zou uitkomen) of kan dit problemen veroorzaken?
- De Rob
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 183
- Contacteer:
Er zijn toch tdi 's met de uitlaat in de vorm zoals een td5...onder de balk door en zo naar achter.baudts schreef:een ninety met een 200tdi in.
het enigste probleem kan de autokeuring zijn(als er ne miereneuker het in de smiezen krijgt)...omdat er standaard maar één tank onder hangt.
Rob
- baudts
- LROCB-Member
Momenteel zou de keuring niet echt een probleem zijn zit namelijk met o platen.
En waar zou je deze uitlaat kunnen vinden? je kan deze zo kopen?
En waar zou je deze uitlaat kunnen vinden? je kan deze zo kopen?