Alternatief magneetstickers
-
- lrocb_lidnr: 0
- Contacteer:
Alternatief magneetstickers
Hallo,
Ik wil af en toe eens wat reclame maken voor mijn eigen VZW'ke via een soort magneetstickers om op de zijdeuren van nen auto te kleven.
Wat is het alternatief voor de alu deuren van een Defender?
Gr,
Harre
Ik wil af en toe eens wat reclame maken voor mijn eigen VZW'ke via een soort magneetstickers om op de zijdeuren van nen auto te kleven.
Wat is het alternatief voor de alu deuren van een Defender?
Gr,
Harre
- Escape
- lrocb_lidnr: 532
- Contacteer:
Re: Alternatief magneetstickers
Echte stickers en gewoon laten hangen? Als het ne VZW is waar ge u voor wil inzetten, zou ik denken dat dat altijd gezien mag worden.
For those who never try, they are sure to fail (ManoWar)
-
Hoi,je kunt toch magneetstrips an de binnenkant van de deur lijmen,dan blijft de magneetstikker er wel op hangen
Waartoe zijn wij op aarde ?
- Basil
indien het een recent model is zijn de deuren niet meer van alu maar van ijzer dacht ik ...?
(vanaf de laatste generatie Td5'en)
TEAM garage "DE SCHUUR"
-
- Contacteer:
bj 2002... blijft geen magneet op hangen ;-)Basil schreef:indien het een recent model is zijn de deuren niet meer van alu maar van ijzer dacht ik ...?
-
- Contacteer:
Heb een offerte en ontwerp opgevraagd om eens een goed beeld te kunnen vormen... Ik moet mijn vrouw ook kunnen overtuigen hé ;-)Escape schreef:Echte stickers en gewoon laten hangen? Als het ne VZW is waar ge u voor wil inzetten, zou ik denken dat dat altijd gezien mag worden.
-
- Contacteer:
seriesfan schreef:Hoi,je kunt toch magneetstrips an de binnenkant van de deur lijmen,dan blijft de magneetstikker er wel op hangen

- Peter Puma
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 1062
- Contacteer:
Daar geloof ik niks van.
Als het al blijft hangen gaat dat héél flauw zijn..
Als het al blijft hangen gaat dat héél flauw zijn..
Beste Groeten,
Peter
Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
Peter
Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
-
- LROCB-Member
2deuren aanschaffen en daar gwn standaard voertuigbelettering op zetten? deurtje wisselen bij def is niet zo enorm veel werk he.. hangt natuurlijk af van a)hoe vaak je die reclame wil maken en b)de hoeveelheid sleutel-zin
andere optie is een alu plaat maken die je over de 'rechte' kant van de deur plooit.. klinkt onmogelijker dan het is, ik heb dit idee met mijn keuken gedaan, standaard witte meubelplaat gebruikt voor kast- en schuiffronten, en daarover zwartgelakte alu plaat geplooid omdat ik vind dat je hout of fineer nooit zo kan lakken als alu of ijzer... de 'enveloppes' staan vast met de kast- of schuifgreep, resultaat hoogglans zwarte keukenfrontjes die -als ik het beu wordt- eenvoudig van kleur kan veranderen... op defenderdeur uiteraard wel bescherming voorzien voor de huidige laklaag, en dan kan je op uw 'afneembare overzetdelen' de reclame zetten...
grtz
erik l

andere optie is een alu plaat maken die je over de 'rechte' kant van de deur plooit.. klinkt onmogelijker dan het is, ik heb dit idee met mijn keuken gedaan, standaard witte meubelplaat gebruikt voor kast- en schuiffronten, en daarover zwartgelakte alu plaat geplooid omdat ik vind dat je hout of fineer nooit zo kan lakken als alu of ijzer... de 'enveloppes' staan vast met de kast- of schuifgreep, resultaat hoogglans zwarte keukenfrontjes die -als ik het beu wordt- eenvoudig van kleur kan veranderen... op defenderdeur uiteraard wel bescherming voorzien voor de huidige laklaag, en dan kan je op uw 'afneembare overzetdelen' de reclame zetten...
grtz
erik l
- Henk
- lrocb_lidnr: 30
Eh, deuren kosten tegenwoordig een fortuin, 750€ per stuk heb ik al gezien