Aan alle D3, D4 RRS eigenaars
Geplaatst: za 22 dec, 2012 10:57
En is waarschijnlijk ook van toepassing op de NRR.
Indien de wagen binnen moet voor het vervangen van de gloeikaarsen, tel dan buiten het bestek nog maar eens een dikke 1800 euro erbij! (Als je geluk hebt)
Dit wegens het afbreken van de gloeikaars (of meerdere) en door smurrie of vastgesmolten niet uit te krijgen met LR tool.
Enige oplossing is cilinderkop er af, uitboren en nieuwe draad tappen.
Als je geluk hebt is dit aan de rechter kant. Indien het links is komt er nog wat bij die 1800 bij wegens turbo ed die er ook nog eens af moeten.
Daar dit toch wel een veel voorkomend probleem is, toch een gaan horen bij LR belux.
Hun antwoord: Wij houden ons niet meer bezig met wagens van die leeftijd (2005) en die km's (170.000)
Dus, op tijd dumpen die handel... (is eigenlijk de strategie van LR)
Aan zij die een 2dehands willen kopen... denk 2 keer na en vraag misschien aan de huidige eigenaar om preventief de gloeikaarsen te vervangen.
Er had hier misschien nog een nieuwe defender gekomen, bij deze zal dit niet gebeuren
Nog vergeten: Bij de D4 en nieuwe RRS zal het nog een pak meer zijn dan 1800,- want veel meer werk om cilinderkop af te krijgen
Indien de wagen binnen moet voor het vervangen van de gloeikaarsen, tel dan buiten het bestek nog maar eens een dikke 1800 euro erbij! (Als je geluk hebt)
Dit wegens het afbreken van de gloeikaars (of meerdere) en door smurrie of vastgesmolten niet uit te krijgen met LR tool.
Enige oplossing is cilinderkop er af, uitboren en nieuwe draad tappen.
Als je geluk hebt is dit aan de rechter kant. Indien het links is komt er nog wat bij die 1800 bij wegens turbo ed die er ook nog eens af moeten.
Daar dit toch wel een veel voorkomend probleem is, toch een gaan horen bij LR belux.
Hun antwoord: Wij houden ons niet meer bezig met wagens van die leeftijd (2005) en die km's (170.000)
Dus, op tijd dumpen die handel... (is eigenlijk de strategie van LR)
Aan zij die een 2dehands willen kopen... denk 2 keer na en vraag misschien aan de huidige eigenaar om preventief de gloeikaarsen te vervangen.
Er had hier misschien nog een nieuwe defender gekomen, bij deze zal dit niet gebeuren
Nog vergeten: Bij de D4 en nieuwe RRS zal het nog een pak meer zijn dan 1800,- want veel meer werk om cilinderkop af te krijgen