Was over het laatst aan het rijden over de snelweg toen ik ineens een kracht verlies ondervond aan de wagen en het oranje waarschuwingslampje van de motor begon te branden (met uitroepingsteken). Ik ben nog tot thuis geraakt heb de wagen uitgezet en opnieuw gestart. nu brandt het lampje niet meer.
Ik heb dit echter twee weken geleden ook meegemaakt. toen was het probleem volgens de garage dat er eenbuisje was gesmolten. ze hebben dit toen afgeknipt en opnieuw verbonden. ( zie foto)
ik heb het gevoel dat het terug dit probleem zal zijn en ik vroeg me af of iemand dit buisje herkent en mij kan zeggen waar ik dit terug kan vinden in de wagen zodat ik dit kan controleren. Hartelijk dank allezins
mij lijkt het een overflow- of verbindingsleiding van de inspuiting..
misschien even handig te vermelden wat voor freelander het is, td4 of nog een oude tdi of een benzine, bouwjaar enzo...
ik heb de exploded views origineel van Landrover, dus moet ik de betreffende leiding wel kunnen vinden...
Arragon schreef:Is volgens mij een gewone gewapende benzineleiding.
zijn die benzine leidingen gewapend? en geeft dit ook een kracht verlies op? heb het ondertussen nog een paar keer voor gehad dat ik even en verlies van kracht heb en het lampje dat brand maar na 2 min valt dit uit en kan ik weer volle kracht rijden.
Is een rubberen leiding waar een gevlochten mantel over zit.
Indien in de rubber een klein gaatje zit, zou het kunnen dat hij hierdoor lucht aanzuigt.
Vraag eens bij Vanhie of Sammels, die zouden dat kunnen liggen hebben.
Terug naar de natuur, zeg het asfalt en beton vaarwel.
wel ben er ondertussen mee naar de garage gegaan om hem te laten uitlezen. en het zou een darm zijn dat naar de turbo loopt die vervangen moet worden. dus topic mag afgesloten worden. hartelijk dank allezins.