Casco Verzekering LR +10 jaar

Hier kun je je eens goed laten gaan
sketcher
lrocb_lidnr: 0

Casco Verzekering LR +10 jaar

Ongelezen bericht door sketcher »

Ik heb zoals jullie weten een Discovery uit 2000. Zekerenvast is hij net als jullie LR´s my pride and joy.

Hij is nu verzekerd enkel verzekerd voor het wettelijke minimale. Ik heb nog nooit schade gehad maar een ongelukje zit natuurlijk altijd in een klein hoekje. De verzekeringen die ik heb gecontacteerd willen geen mini omnium verzekering voor de auto afsluiten omdat hij te oud is.

Weten jullie of ik hem toch ergens kan verzekeren voor (mini) Omnium. Zou ook zeker tegen diefstal en ruitschade willen verzekeren.

Ik heb ooit iets gehoord dat je de auto moet laten taxeren, iemand dit ooit eerder gedaan?
Paul,

Land-Rover Discovery Series II TD5 Niagara Gray - Liever gelast dan geleased
eL Tee
lrocb_lidnr: 538

Re: Casco Verzekering LR +10 jaar

Ongelezen bericht door eL Tee »

Nog een jaar of drie geduld en laten verzekeren via de club bij Marsh als 'classic'. Dan kan je wel een omnium of mini-omnium nemen...
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
Kris
LROCB-Member

Ongelezen bericht door Kris »

eL Tee schreef:Nog een jaar of drie geduld en laten verzekeren via de club bij Marsh als 'classic'. Dan kan je wel een omnium of mini-omnium nemen...
Nen (mini)omnium op een disco van 12 jaar oud die misschien nog 5-6000€ waard is :lol: :lol: :lol: :wave:
Kris
Yohani
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 64
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yohani »

Ik ben er eerlijk gezegd ook van overtuigd dat dit weggegooid geld is.

Steek dat geld dat je voor die (mini)omnium zou betalen in een potje en mocht je onverhoopt iets overkomen met de auto, houd je waarschijnlijk nog meer over dan wat je zou uitbetaald krijgen.

Verzekeringen hebben geen zaken met "emotionele waarde", zelfs met old-timers moet je oppassen en laten schatten door een door de verzekeringen erkende schatter.

De schatters die je oudje voor astronomische bedragen inschatten, strijken alleen mooi jou geld op, uitbetaald krijg je dat bedrag nooit.

Yohani :P
Eigen websites: Reiswebsite; http://www.yohani.be/reizen/ Zelfbouw camper; http://www.yohani.be/campersite/
eL Tee
lrocb_lidnr: 538

Ongelezen bericht door eL Tee »

George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
Plaats reactie