hallo, vraagje mijn temp meter komt altijd maar tot op een derde , vroeger kwam die tot in het midden. Heb al thermostaat vervangen maar het blijft hetzelfde. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Greets
temp meter td5
-
- lrocb_lidnr: 0
- Henk
- lrocb_lidnr: 30
Re: temp meter td5
Die standaard temperatuur meter blijft altijd stabiel staan, redelijk onafhankelijk van de werkelijke temeratuur. (klanten houden niet van veranderlijke meters)
Enkel als het echt te warm is, dan schiet hij in één keer in het rood.
Om de werkelijke temperatuur te weten zul je een vdo meter of zo moeten bij plaatsen.
Enkel als het echt te warm is, dan schiet hij in één keer in het rood.
Om de werkelijke temperatuur te weten zul je een vdo meter of zo moeten bij plaatsen.
- Peter Puma
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 1062
- Contacteer:
Re: temp meter td5
Ik heb vorig jaar een klein stukje van de bedrading in het dashboard vervangen (massa bedrading) omdat er enkele beschadigd waren.
Sindsdien komt mijn temp meter ook niet meer tot in het midden, doch blijft op ongeveer 2/5de staan.
Op de Nanocom zie ik echter dat de watertemperatuur nog altijd perfect hetzelfde is !
E.e.a. bevestigd dus wat Henk zegt, de temperatuurmeter is alles behalve een "meter" doch eerder gewoon als een indicatie te zien.
Sindsdien komt mijn temp meter ook niet meer tot in het midden, doch blijft op ongeveer 2/5de staan.
Op de Nanocom zie ik echter dat de watertemperatuur nog altijd perfect hetzelfde is !
E.e.a. bevestigd dus wat Henk zegt, de temperatuurmeter is alles behalve een "meter" doch eerder gewoon als een indicatie te zien.
Beste Groeten,
Peter
Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5
Peter
Defender 110 StaWa - Td5
Defender 110 HCPU - Td4
Defender 90 Soft Top - Td5