elektrische problemen

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
baudts
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 1139

elektrische problemen

Ongelezen bericht door baudts »

heb voor het moment een probleem met de elektriciteit ma weet niet goed waar te beginnen. de batterij loopt er altijd door leeg en als ik de wagen start blijven de (extra lampen altijd branden maar de wagen start niet, vanwege de lege batterijen) nu blijkt ook dat al ik de sleutel na het proberen starten uit het contact haal, de lampen blijven branden tot ik de zekeringen er uit haal. nu vroeg ik mij af wat dit kan veroorzaken? is dit een vals contact of nog iets ander?
zou dit ook kunnen dat één van de schakelaars ijzer raakt en dit het vals contact veroorzaakt?
Land Rover closest thing to heaven on earth
zeerover
lrocb_lidnr: 548

Re: elektrische problemen

Ongelezen bericht door zeerover »

ja, dat kan.
Gediplomeerd Land Rover exverzamelaar . Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Afbeelding
slingerland
lrocb_lidnr: 0

Ongelezen bericht door slingerland »

Wat voor type wagen gaat het hier over?
Defender 130 HCPU TD5 2006
Defender 110 TD5 2002
Defender 110 300Tdi 1998
baudts
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 1139

Ongelezen bericht door baudts »

een beke alle typoes door elkaar, ma gebasseerd op een ninety (originele elentrik) ma denk dat het meer in de elentrik ligt da ik zelf heb geplaatst.
Land Rover closest thing to heaven on earth
zeerover
lrocb_lidnr: 548

Ongelezen bericht door zeerover »

baudts schreef:een beke alle typoes door elkaar, ma gebasseerd op een ninety (originele elentrik) ma denk dat het meer in de elentrik ligt da ik zelf heb geplaatst.
Dan zou ik dit eerst loskoppelen en als het dan in orde is stap per stap netjes en goed aansluiten, stuk per stuk.
Gediplomeerd Land Rover exverzamelaar . Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Afbeelding
Plaats reactie