Diesel filter

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
techniiek
lrocb_lidnr: 1147

Diesel filter

Ongelezen bericht door techniiek »

Ik heb een probleem met onregelmatig draaien en soms mindergoed starten van mijn def Td5 90.
Ik heb vandaag het filtertje vervangen in de FPR en ging ook het terugslagklepje in de diesel filter vervangen,maar er zat geen in nu is de vraag weet iemand waar dit moet zitten?
Ik dacht hier gelezen te hebben dat dit in de snelkoppeling tegen het chassis moet zitten aan achterkant auto.
Maar als ik het stukje bekijk nr.VUB503950 kan ik niet afleiden waar ik het moet in passen trouwens het ziet er niet uit als een klepje volgens mij .

Mvg

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De Rob
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 183
Contacteer:

Re: Diesel filter

Ongelezen bericht door De Rob »

U zou best eens de kabelboom van de injectors ,koperen plaatjes onder de injectors en gloeibougies nakijken.Al de rest zijn vijgen na st Nikolaas vermoed ik.
Rob
demito

Ongelezen bericht door demito »

Zelfde probleem gehad. Kabelboompje onder het kleppendeksel vervangen en no more worries...
Interactive trip reports on www.i-spog.com Afbeelding
techniiek
lrocb_lidnr: 1147

Ongelezen bericht door techniiek »

De Rob schreef:U zou best eens de kabelboom van de injectors ,koperen plaatjes onder de injectors en gloeibougies nakijken.Al de rest zijn vijgen na st Nikolaas vermoed ik.
Rob
alles is reeds vervangen maar met de recente veranderingen lijkt het verbetert te zijn,afwachten is de boodschap :?

Mvg
Plaats reactie