RRC prijzen
- SALLHAMv8
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 0
RRC prijzen
Lijkt het me zomaar of zitten de prijzen van de (nog originele) Range rover Classics in de lift?
Was gisteren en vandaag wat aan het rondkijken. Pff, viel dus lelijk tegen. het zijn wel vraagprijzen op het net, mr toch.
Je ziet er ook meer en meer met het stuur aan de rechterkant aangeboden.
Was gisteren en vandaag wat aan het rondkijken. Pff, viel dus lelijk tegen. het zijn wel vraagprijzen op het net, mr toch.
Je ziet er ook meer en meer met het stuur aan de rechterkant aangeboden.
Land-Rover takes the smooth with the rough.
- tom D.
Re: RRC prijzen
Jan, wat ze tegenwoordig van prijzen durven vragen
Erge van al is dat ze nog verkocht geraken ook eh.
Het wordt inderdaad steeds moeilijker om een betaalbare te vinden, persoonlijk denk ik dat ze bij onze noorderburen ook enorm gewild zijn, wat de prijs ook niet ten goede komt. Zonder slecht te spreken, kwam ik overlaatst bij een nederlander die een belgische LSE gekocht had, met roest aan rear member maar heel de wagen is gewoon gestript voor onderdelen..... Dus nog minder classics die rond rijden
Is die van u dan verkocht? Had toch ene staan met laswerk

Het wordt inderdaad steeds moeilijker om een betaalbare te vinden, persoonlijk denk ik dat ze bij onze noorderburen ook enorm gewild zijn, wat de prijs ook niet ten goede komt. Zonder slecht te spreken, kwam ik overlaatst bij een nederlander die een belgische LSE gekocht had, met roest aan rear member maar heel de wagen is gewoon gestript voor onderdelen..... Dus nog minder classics die rond rijden
Is die van u dan verkocht? Had toch ene staan met laswerk
-
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 349
Zoeken en blijven zoeken, ik heb meer dan een jaar de 2de hands site afgeschuimd op zoek achter een mooie betaalbare disco 1 en gevonden
Dus volhouden ze bestaan nog betaalbaar en roest vrij

- tom D.
Disco's 1 daar smijten ze toch mee naar uwe kop, niemand wilt zoietsdiscofreak schreef:Zoeken en blijven zoeken, ik heb meer dan een jaar de 2de hands site afgeschuimd op zoek achter een mooie betaalbare disco 1 en gevonden

- Vae Victus
- LROCB-Member
- lrocb_lidnr: 983
HERETIC!tom D. schreef:Disco's 1 daar smijten ze toch mee naar uwe kop, niemand wilt zoietsdiscofreak schreef:Zoeken en blijven zoeken, ik heb meer dan een jaar de 2de hands site afgeschuimd op zoek achter een mooie betaalbare disco 1 en gevonden
Dus volhouden ze bestaan nog betaalbaar en roest vrij![]()
![]()
![]()
Finn 2,5 jaar:
ziet een gesluierde dame en zegt "kijk papa een heks"
reageert op mijn "ik zie geen kloten" met "maar papa, waar zijn die kloten dan?"
ziet een gesluierde dame en zegt "kijk papa een heks"
reageert op mijn "ik zie geen kloten" met "maar papa, waar zijn die kloten dan?"
- SALLHAMv8
- LROCB-Member
Ja Tom niemand wil een disco, mr ze zijn wel even goed als een RRC in mijn gedacht.
Dus ik denk er sterk aan om mijn RRC met werk aan buiten te zetten en....
zonder extra uitgaven een disco te kopen die zo de baan op kan.
Het gene me tegen houd is dat als de RRC beter in de markt ligt, elke frank die je er aan uitgeeft ook beter rendeert. (als je de RRC ooit verkoopt)
Voorlopig heb ik er nt veel aan, dat is zeker.
Het gene me tegen houd is dat als de RRC beter in de markt ligt, elke frank die je er aan uitgeeft ook beter rendeert. (als je de RRC ooit verkoopt)
Land-Rover takes the smooth with the rough.
- tom D.
Zeg maar even rot als een classic. Ok als je discofreak zijne disco ziet, die ziet er echt wel zeer deftig uit.SALLHAMv8 schreef:Ja Tom niemand wil een disco, mr ze zijn wel even goed als een RRC in mijn gedacht.
Uwe rrc verkopen, ge gaat er spijt van krijgen, ik zeg u spijt

Ga avondschool lassen volgen en je zal al veel zelf kunnen lassen of is hier niemand op het forum die je kortbij wilt helpen

- Fredd
- Vaste Waarde
Nee, ze zijn niet even goed, zeker niet in sommige off road omstandigheden.SALLHAMv8 schreef:Ja Tom niemand wil een disco, mr ze zijn wel even goed als een RRC in mijn gedacht.
Door het grotere ruit oppervlakte, de hogere daklijn, en de dak constructie uit staal plaat verus aluminum bij de RRC, is de Disco veel meer top zwaar dan de RRC.
Als je eens een steile helling onder een hoek afrijd zal je dat heel rap ondervinden, want die Disco begint veel rapper en meer over te hellen.
Dat hellen alleen al is een heel groot nadeel van een Disco.
Don't take life too seriously, nobody gets out alive.
-
- LROCB-Member
Fredd heeft daar wel een punt, disco zijn top zwaar op terrein en dat vol je ook maar ik heb ze nog nooit op haar zij gelegd als was het soms op het rantje
Nu een goeie classic is zeker nog te vinden maar je moet geduld hebben en veel op het net gaan zoeken, ik heb er ook meer dan een jaar achter zitten zoeken en gevonden met bijna perfect kas
Onderaan mijn wielkassen achteraan zal er ook wat gelast moeten worden maar dat wist ik al van voor ik ze kocht
Ken ze ondertussen wel al een beetje

Nu een goeie classic is zeker nog te vinden maar je moet geduld hebben en veel op het net gaan zoeken, ik heb er ook meer dan een jaar achter zitten zoeken en gevonden met bijna perfect kas
Onderaan mijn wielkassen achteraan zal er ook wat gelast moeten worden maar dat wist ik al van voor ik ze kocht
Ken ze ondertussen wel al een beetje
- Fredd
- Vaste Waarde
Over wie ben je nu bezig ?discofreak schreef:............ maar ik heb ze nog nooit op haar zij gelegd als was het soms op het rantje.......
.... Nu een goeie is zeker nog te vinden maar je moet geduld hebben .............
......... ik heb er ook meer dan een jaar achter zitten zoeken en gevonden .....
........... maar dat wist ik al van voor ik ze .............
.............Ken ze ondertussen wel al een beetje ............

Don't take life too seriously, nobody gets out alive.
-
- LROCB-Member
Freddje over mijn .......... disco wa anders
T'zal de leeftijd zijn zeker

T'zal de leeftijd zijn zeker