PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Hier kun je je eens goed laten gaan
elliot
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 28 dec, 2009 22:46
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Holsbeek

PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door elliot »

Ik ben nogal een administratieve ramp en de "oude" nummerplaat van de Twingo die ik in november kocht ligt hier al 4 maand op tafel. Vandaag bericht gekregen van de maat die 'm mij verkocht dat er net een PV is aangekomen van de DIV. Geen bedrag.

Iemand een idee van het te verwachten bedrag?

(En ja, nu steekt ze eindelijk in een envelop om morgen op de post te gaan. Best aangetekend, zeker?)
Lead me, follow me, or get out of my way.
(Gen George Patton)
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 3564
Lid geworden op: vr 25 jul, 2003 23:43
lrocb_lidnr: 30
Woonplaats: De Pinte

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Henk »

Of bij uw verzekeringsmakelaar binnendoen ...
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Gebruikersavatar
Escape
Berichten: 525
Lid geworden op: do 09 dec, 2004 11:50
lrocb_lidnr: 532
Woonplaats: Holsbeek
Contacteer:

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Escape »

Of bij mij afgeven, dan geraakt ze ook wel bij den DIV. ;)

Het zou mij verwonderen als daar effectief een boete voor opgesteld wordt, mogelijks wel een 'administratieve toeslag' of zoiets, en waarschijnlijk zal er voor die 4 maanden wel rijtaks moeten betaald worden (wat gelukkig meevalt voor nen Twingo).
PV is er vooral om te vermijden dat de oude originele platen in gebruik blijven op een ander voertuig zonder inschrijving.
For those who never try, they are sure to fail (ManoWar)
Gebruikersavatar
steven 90
Berichten: 285
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 19:49
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Tessenderlo

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door steven 90 »

Ik meende iets van een 125 € dat die van de verzekering me eens vertelde.
elliot
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 28 dec, 2009 22:46
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Holsbeek

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door elliot »

:wtf:

Dat zal mij dan wel echt leren als dat zo is.
Lead me, follow me, or get out of my way.
(Gen George Patton)
elliot
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 28 dec, 2009 22:46
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Holsbeek

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door elliot »

Escape schreef:Of bij mij afgeven, dan geraakt ze ook wel bij den DIV. ;)

Het zou mij verwonderen als daar effectief een boete voor opgesteld wordt, mogelijks wel een 'administratieve toeslag' of zoiets, en waarschijnlijk zal er voor die 4 maanden wel rijtaks moeten betaald worden (wat gelukkig meevalt voor nen Twingo).
PV is er vooral om te vermijden dat de oude originele platen in gebruik blijven op een ander voertuig zonder inschrijving.
Oeps, te laat gezien! Gisteren het stomme ding maar aangetekend opgestuurd. En een administratieve toeslag klint al beter dan 125 Euro. We'll see.
Lead me, follow me, or get out of my way.
(Gen George Patton)
Gebruikersavatar
Basil
Berichten: 317
Lid geworden op: za 14 jan, 2006 00:18
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Brecht

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Basil »

is dat niet gewoon om te melden dat de plaat effectief geschrapt is?
ik heb dat ook ongeveer na 3-4 maanden in de brievenbus gekregen
TEAM garage "DE SCHUUR"
Gebruikersavatar
Wolf
LROCB-Member
Berichten: 2342
Lid geworden op: do 31 jul, 2003 20:39
lrocb_lidnr: 316
Woonplaats: Bij Father Damien
Contacteer:

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Wolf »

elliot schreef: Gisteren het stomme ding maar aangetekend opgestuurd. .
die mag je tegenwoordig toch gewoon en zonder omslag bij de post binnen gooien.
Aangetekend kost dan nog wat geld ook. :shock:
avatar = Hammerite-user.
Gebruikersavatar
Escape
Berichten: 525
Lid geworden op: do 09 dec, 2004 11:50
lrocb_lidnr: 532
Woonplaats: Holsbeek
Contacteer:

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Escape »

Wolf schreef:
elliot schreef: Gisteren het stomme ding maar aangetekend opgestuurd. .
die mag je tegenwoordig toch gewoon en zonder omslag bij de post binnen gooien.
Aangetekend kost dan nog wat geld ook. :shock:
Nog erger, 't zou niet den eerste keer zijn dat nen overheidsdienst een aangetekende zending gewoon weigert te ontvangen, zodat ze achteraf kunnen zeggen dat ze van niks weten. :shock: :x
For those who never try, they are sure to fail (ManoWar)
Gebruikersavatar
Yohani
LROCB-Member
Berichten: 1089
Lid geworden op: za 13 mar, 2004 14:15
lrocb_lidnr: 64
Woonplaats: Putte (Mechelen)
Contacteer:

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Yohani »

Escape schreef:
Wolf schreef:
elliot schreef: Gisteren het stomme ding maar aangetekend opgestuurd. .
die mag je tegenwoordig toch gewoon en zonder omslag bij de post binnen gooien.
Aangetekend kost dan nog wat geld ook. :shock:
Nog erger, 't zou niet den eerste keer zijn dat nen overheidsdienst een aangetekende zending gewoon weigert te ontvangen, zodat ze achteraf kunnen zeggen dat ze van niks weten. :shock: :x
Heu... sorry maar dat is dan toch buiten bpost gerekend, als zo'n zending geweigerd wordt dan zal dat ook als reden op de zending vermeld staan wanneer deze terug bij de afzender komt, en dat heeft wel degelijk juridische waarde als bewijslast.

Eigenlijk bewijs je door dit per aangetekende zending te versturen, dat je dit inderdaad te laat verstuurd hebt. Terwijl als je deze gewoon in een postkantoor of rode brievenbus gedropt had (niet onder omslag, dus zoals voorzien bij het terugsturen van de oude numerplaten ) er geen enkel bewijs was, wie de oorzaak van het laattijdig toekomen is :mrgreen:

PS Dit alles in de veronderstelling dat het over het terugsturen van een nummerplaat betreft, wegens nieuwe nummerplaat voor nieuwe (tweedehands)auto. Indien het daadwerkelijk een opzegging betreft, daarvan ken ik de werkwijze niet.

Yohani :P
Eigen websites: Reiswebsite; http://www.yohani.be/reizen/ Zelfbouw camper; http://www.yohani.be/campersite/
Gebruikersavatar
Kris
LROCB-Member
Berichten: 500
Lid geworden op: wo 30 jul, 2003 13:05

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Kris »

Yohani schreef:PS Dit alles in de veronderstelling dat het over het terugsturen van een nummerplaat betreft, wegens nieuwe nummerplaat voor nieuwe (tweedehands)auto. Indien het daadwerkelijk een opzegging betreft, daarvan ken ik de werkwijze niet.

Yohani :P
Hihi; daarvoor moet je volgende week op driedaagse residentiële training ;-)

Om uw kentekenplaat te laten schrappen, zijn er 2 mogelijkheden:

u stuurt uw kentekenplaat terug naar de D.I.V. - dienst Schrappingen - Vooruitgangsstraat 56 te 1210 Brussel. De datum van schrapping is de datum waarop wij uw kentekenplaat ontvangen.
u deponeert uw kentekenplaat in de daartoe voorziene bus aan de loketten* of in de bijkantoren van de D.I.V. Alle kentekenplaten die vóór het sluitingsuur van de loketten in de daartoe voorziene bus werden gedeponeerd, zullen nog dezelfde dag worden geschrapt

In elk geval krijgt u per post een bewijs van schrapping toegestuurd om aan uw verzekeraar te bezorgen..
Kris
elliot
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 28 dec, 2009 22:46
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Holsbeek

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door elliot »

Kris schreef:
Yohani schreef:PS Dit alles in de veronderstelling dat het over het terugsturen van een nummerplaat betreft, wegens nieuwe nummerplaat voor nieuwe (tweedehands)auto. Indien het daadwerkelijk een opzegging betreft, daarvan ken ik de werkwijze niet.

Yohani :P
Hihi; daarvoor moet je volgende week op driedaagse residentiële training ;-)

Om uw kentekenplaat te laten schrappen, zijn er 2 mogelijkheden:

u stuurt uw kentekenplaat terug naar de D.I.V. - dienst Schrappingen - Vooruitgangsstraat 56 te 1210 Brussel. De datum van schrapping is de datum waarop wij uw kentekenplaat ontvangen.
u deponeert uw kentekenplaat in de daartoe voorziene bus aan de loketten* of in de bijkantoren van de D.I.V. Alle kentekenplaten die vóór het sluitingsuur van de loketten in de daartoe voorziene bus werden gedeponeerd, zullen nog dezelfde dag worden geschrapt

In elk geval krijgt u per post een bewijs van schrapping toegestuurd om aan uw verzekeraar te bezorgen..
Wel ja, dat had ik ook gevonden op het www. Maar daar staat gewoon "u stuurt ... terug". Niks over zonder envelop in een brievenbus keilen :wtf:
En aangezien ik eigenlijk zeker wou zijn dat het stomme ding dan eindelijk ook op zijn bestemming zou aankomen, dacht ik dat aangetekend de meest veilige oplossing was.

Maar idd, ik had mss beter wat verder nagedacht in de zin van "Niet ontvangen? Tiens, nochtans verstuurd 3 maand geleden!" :silent:

Maar bon, eigenlijk kl**t ik daar dan vooral de maat mee die mij de auto mét nummerplaat heeft overgeleverd de dag dat hij naar het buitenland vertrok...
Lead me, follow me, or get out of my way.
(Gen George Patton)
elliot
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 28 dec, 2009 22:46
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Holsbeek

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door elliot »

elliot schreef:
Kris schreef:
Yohani schreef:PS Dit alles in de veronderstelling dat het over het terugsturen van een nummerplaat betreft, wegens nieuwe nummerplaat voor nieuwe (tweedehands)auto. Indien het daadwerkelijk een opzegging betreft, daarvan ken ik de werkwijze niet.

Yohani :P
Hihi; daarvoor moet je volgende week op driedaagse residentiële training ;-)

Om uw kentekenplaat te laten schrappen, zijn er 2 mogelijkheden:

u stuurt uw kentekenplaat terug naar de D.I.V. - dienst Schrappingen - Vooruitgangsstraat 56 te 1210 Brussel. De datum van schrapping is de datum waarop wij uw kentekenplaat ontvangen.
u deponeert uw kentekenplaat in de daartoe voorziene bus aan de loketten* of in de bijkantoren van de D.I.V. Alle kentekenplaten die vóór het sluitingsuur van de loketten in de daartoe voorziene bus werden gedeponeerd, zullen nog dezelfde dag worden geschrapt

In elk geval krijgt u per post een bewijs van schrapping toegestuurd om aan uw verzekeraar te bezorgen..
Wel ja, nu blijkt ... dat mijn vriend, aan wie ik gevraagd had die aangetekend op te sturen, ze gewoon op de post heeft afgegeven. :wtf: Die beambte zei dat ze in dat kantoor elke dag van de DIV de nrplaten komen ophalen (is wel op de NAVO in Evere, ik denk dat daar veel platen in/out gaan op een maand. )

Toch maar raar, op die manier heb je geen enkel bewijs dat je ze "afleverde". Wat in je nadeel kan zijn, maar mss ook in je voordeel.

We zien nu wel wat er nog van komt.
Lead me, follow me, or get out of my way.
(Gen George Patton)
elliot
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 28 dec, 2009 22:46
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Holsbeek

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door elliot »

The saga continues...

Nog steeds geen bedrag van pv gekregen van DIVI (bij vorige eigenaar).

Maar... verzekering van vorige eigenaar doet heel moeilijk om "achterstallige premies" te innen, met name van de dag van de verkoop (of paar dagen later, wanneer zijn eigen contract afliep) tot april (wanneer ze dan toch een bericht van schrapping moeten gekregen hebben, de vroegere eigenaar kreeg het niet).
Er is nog niks betaald en er beginnen brieven van een advocatenkantoor binnen te lopen.

Iemand een idee of dat wettig is (ik vrees van wel). En of er iets aan te doen zou kunnen zijn door mijn nieuwe inschrijvingsbewijs EN verzekeringsbewijs vanaf dag aankoop BIJ DEZELFDE MAATSCHAPPIJ op te sturen? (Waaruit dus zou moeten blijken dat er bij hen 2x premie betaald wordt voor hetzelfde voertuig).

Als ik op de blaren moet zitten zal ik dat wel zonder al te veel gezaag doen, maar als ik er kan onderuitkomen,...
Lead me, follow me, or get out of my way.
(Gen George Patton)
Gebruikersavatar
Beerke
LROCB-Member
Berichten: 350
Lid geworden op: vr 14 jan, 2005 00:20
lrocb_lidnr: 519
Woonplaats: Heverlee

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Beerke »

Dat uwe maat zijn verzekering niet opzegt, daar moet gij toch helemaal niet voor opdraaien?
Hoe kan een verzekering nu een bedrag opeisen voor de tijd dat er geen contract is? ( zo begrijp ik uw tekst toch?)
J'aime le travail bien fait... ... par les autres! ( Gaston attitude ;-))
Gebruikersavatar
Wolf
LROCB-Member
Berichten: 2342
Lid geworden op: do 31 jul, 2003 20:39
lrocb_lidnr: 316
Woonplaats: Bij Father Damien
Contacteer:

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Wolf »

ik zou zo'n verhaal hier niet durven posten.
Maar troost je want je bent de enige niet: 6 maanden nadat ik de auto van mijn moeder verkocht had, vroeg de koper me of ik de nummerplaat nog had want hij moest naar de TC :shock: :shock: :wtf:
avatar = Hammerite-user.
Gebruikersavatar
Kris
LROCB-Member
Berichten: 500
Lid geworden op: wo 30 jul, 2003 13:05

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Kris »

Wolf schreef:ik zou zo'n verhaal hier niet durven posten.
Maar troost je want je bent de enige niet: 6 maanden nadat ik de auto van mijn moeder verkocht had, vroeg de koper me of ik de nummerplaat nog had want hij moest naar de TC :shock: :shock: :wtf:
Was dat karreke dan ongekeurd verkocht als onderdelen ?
Kris
Gebruikersavatar
Wolf
LROCB-Member
Berichten: 2342
Lid geworden op: do 31 jul, 2003 20:39
lrocb_lidnr: 316
Woonplaats: Bij Father Damien
Contacteer:

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Wolf »

Kris schreef:
Wolf schreef:ik zou zo'n verhaal hier niet durven posten.
Maar troost je want je bent de enige niet: 6 maanden nadat ik de auto van mijn moeder verkocht had, vroeg de koper me of ik de nummerplaat nog had want hij moest naar de TC :shock: :shock: :wtf:
Was dat karreke dan ongekeurd verkocht als onderdelen ?
Neen 100 % in orde en gekeurd. Die gast had gewoon met oude platen verder gereden.
avatar = Hammerite-user.
Gebruikersavatar
Kris
LROCB-Member
Berichten: 500
Lid geworden op: wo 30 jul, 2003 13:05

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Kris »

Wolf schreef:
Kris schreef:
Wolf schreef:ik zou zo'n verhaal hier niet durven posten.
Maar troost je want je bent de enige niet: 6 maanden nadat ik de auto van mijn moeder verkocht had, vroeg de koper me of ik de nummerplaat nog had want hij moest naar de TC :shock: :shock: :wtf:
Was dat karreke dan ongekeurd verkocht als onderdelen ?
Neen 100 % in orde en gekeurd. Die gast had gewoon met oude platen verder gereden.
Over zo'n snoodaard zouden we een serieuze xxx kunnen opzetten.
Kris
Gebruikersavatar
Wolf
LROCB-Member
Berichten: 2342
Lid geworden op: do 31 jul, 2003 20:39
lrocb_lidnr: 316
Woonplaats: Bij Father Damien
Contacteer:

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Wolf »

Kris schreef: Over zo'n snoodaard zouden we een serieuze xxx kunnen opzetten.
Ss :silent: sst!
avatar = Hammerite-user.
Gebruikersavatar
Kris
LROCB-Member
Berichten: 500
Lid geworden op: wo 30 jul, 2003 13:05

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Kris »

xxx & Tornado schreef:
Kris schreef:Over zo'n snoodaard zouden we een serieuze xxx kunnen opzetten.
. . . en dan verontwaardigd verschieten dat het forum platvalt en nog een schaduw is van wat het ooit was . . .
Goed bezig mannen.
WDYM ? 't Is toch in de nevelen van't bananensap dat de jangelaars er tot groot verborgen jolijt van de stille lezers de grootste wijsheden doormangelen.
Kris
Gebruikersavatar
Wolf
LROCB-Member
Berichten: 2342
Lid geworden op: do 31 jul, 2003 20:39
lrocb_lidnr: 316
Woonplaats: Bij Father Damien
Contacteer:

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Wolf »

Lap, daar heb je het al. :roll:
avatar = Hammerite-user.
Gebruikersavatar
Vae Victus
LROCB-Member
Berichten: 637
Lid geworden op: zo 06 jan, 2008 21:37
lrocb_lidnr: 983
Woonplaats: SKW

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Vae Victus »

truth can be found in the ravings of a madman?
:D

graptje hé xxx!
Finn 2,5 jaar:
ziet een gesluierde dame en zegt "kijk papa een heks"
reageert op mijn "ik zie geen kloten" met "maar papa, waar zijn die kloten dan?"
Gebruikersavatar
Kris
LROCB-Member
Berichten: 500
Lid geworden op: wo 30 jul, 2003 13:05

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Kris »

Wolf schreef:Lap, daar heb je het al. :roll:
Stokerke. :thumbup:
Kris
Gebruikersavatar
Wolf
LROCB-Member
Berichten: 2342
Lid geworden op: do 31 jul, 2003 20:39
lrocb_lidnr: 316
Woonplaats: Bij Father Damien
Contacteer:

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Wolf »

Kris schreef:
Wolf schreef:Lap, daar heb je het al. :roll:
Stokerke. :thumbup:
Ja, dat moet jij just zeggen. Ik doe hier alles om dat rustig te houden; je weet toch dat xxx een systeem heeft dat direct een alarm laat afgaan als een deel van zijn naam ergens wordt vermeld. :D
Laatst gewijzigd door Wolf op do 19 mei, 2011 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
avatar = Hammerite-user.
elliot
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 28 dec, 2009 22:46
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Holsbeek

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door elliot »

Beerke schreef:Dat uwe maat zijn verzekering niet opzegt, daar moet gij toch helemaal niet voor opdraaien?
Hoe kan een verzekering nu een bedrag opeisen voor de tijd dat er geen contract is? ( zo begrijp ik uw tekst toch?)
Die verzekering liep maar tot 2 dagen na de aankoop en ik heb de dag van de aankoop zelf een ander contract aangegaan (met nieuwe plaat). Er was dus idd geen contract op zijn naam meer (of op die nrplaat). Maar de verzekering mag er zo te zien vanuit gaan dat de auto mét de plaat nog gebruikt wordt/werd zolang die plaat niet binnen is en mag die (virtuele) kosten voor verzekering blijkbaar verhalen op de eigenaar van de niet-ingestuurde plaat.
xxx & Tornado schreef: 1) Je verkoopt toch geen auto MET de nummerplaten er nog op. Grove fout van uw vriend.
2) Als uw vriend zo dom is om U te vertrouwen, dan schaad je dat vertrouwen niet, dus dan stuur je hem zijn plaat terug binnen de 48 uren. Zware fout van U.
3) Uw vriend had na 72 uren al lang aan uw oren moeten trekken om zijn plaat terug te vragen. Fout van hem.

Gezien beide hier in de fout gegaan zijn, wacht U een lange procedure met rechtbank, beroep, hoger beroep enz.
Jij wordt daar niet beter van, advocaat wel.
En bij deze ben je dan een vriend kwijt.

Mocht je mijn dochter zijn en bij mij komen om de wijze raad van de oude vader (nu besef ik waarom ik zo blij ben dat ik geen dochters heb) . . . :lol: :lol:
Mocht je mijn zoon zijn en mijn wijze raad vragen ik zou antwoorden "Betaal dat zo snel mogelijk en leer uit uw verhaal, want je bent wel heel nalatig en dom geweest." :oops: :oops:

Verzekering 2x betalen . . . de maatschappij verzekerde twee verschillende nummerplaten, dus daar trekt U aan het kortste eind, verspeel er uw energie niet op en betaal.
Div dacht dat auto rondreed (terecht) dus verspeel daar uw energie niet op en betaal.

Doch treur niet, je bent met deze weer zoveel "verstandiger" en "rijper" geworden.
"Ervaring" is de som van uw stommiteiten zeggen ze wel eens.

En geef toe, een "verstandige", "ervaren", "rijpe" vrouw ligt goed in de markt tegenwoordig, dus prijs U vandaag gelukkiger dan gisteren.
;)

En geld maakt niet gelukkig . . . ik kan het weten.
;)
De mens is verhuisd naar 't buitenland de dag dat hij de auto (viavia)overgeleverd heeft aan mij. Platen hadden eraf gemogen, ik had de mijne al, maar hij heeft ze laten hangen...

Intussen blijkt de verzekering haar claim te laten vallen hebben, of toch grotendeels :think:

Voor de rest... ben ik niet zeker of ik nu wel verstandiger of rijper ben geworden, 't was namelijk niet echt uit stommigheid of uit "groenheid", maar uit pure nalatigheid... Maar gelukkig was het ook niet nodig dat ik "rijper" werd om goed te liggen op de markt... ben immers al lang van straat en nog niet rijp voor de occasiemarkt! :mrgreen:
Lead me, follow me, or get out of my way.
(Gen George Patton)
Gebruikersavatar
Fredd
Vaste Waarde
Berichten: 198
Lid geworden op: ma 28 jul, 2003 01:40
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Alabama, USA

Re: PV nrplaat te laat binnengestuurd: hoeveel?

Ongelezen bericht door Fredd »

elliot schreef:De mens is verhuisd naar 't buitenland de dag dat hij de auto (viavia)overgeleverd heeft aan mij. Platen hadden eraf gemogen, ik had de mijne al, maar hij heeft ze laten hangen...

Intussen blijkt de verzekering haar claim te laten vallen hebben, of toch grotendeels
Ze zien dan rap inj dat er wijnig kans is dat er nog iets te rapen valt voor hun.
Don't take life too seriously, nobody gets out alive.
Plaats reactie