Was idd een schoon machien.
een zware Series ('72) met een defbumper
en idd 3000000km "Ma zullen der wel meer zijn want da kabeltje is even kapotgeweest"
ben in 134 landen geweest dermee ....
3.000.000 km...
Zou dat niet een beetje overdreven zijn ?
De omtrek van de aarde ter hoogte van de evenaar = 40.075 km. Dat betekent dat die Series het equivalent van 74,85 keer de aardomtrek gereden heeft. Als je daar nog de km's per boot zou bij rekenen dan is de man al meer dan 100x de wereld rond getrokken. (ongeveer 2,5 x per jaar dus)
Hoe ga je daarmee naar de keuring ? Het is een rijdend museum en voor de keuring moet de wagen leeg zijn. Nu reed hij wel met Britse platen. Als hij daar al gekeurd is, dan zal zo'n MOT-keuring wel meevallen. Dat kan ook in een Land Rover garage gebeuren en die mannen zijn wel wat gewoon.
Offroaden zal met die museum-inhoud ook wel niet meevallen.
Schitterend was dat. Ne schone mens met ne schone LR. Daarmee wil ik wel eens enen gaan drinken. Die moet verhalen hebben... om eens uit te nodigen op een praatavond ! 32 jaar de wereld rondrijden met een LR ... wie droomt daar niet van.
Alleen zei hij nogal veel 'jeep' maar 't is em vergeven. In Limburg zeggen ze dat nogal vaak tegen een 4x4
groetjes, Uncas
http://onelifeliveit.skynetblogs.be ... ONE LIFE LIVE IT blog... een beetje culinair en een snuifje Land Rover Java Black 110 DCPU 'Bonavonture'
uncas schreef:Schitterend was dat. Ne schone mens met ne schone LR. Daarmee wil ik wel eens enen gaan drinken. Die moet verhalen hebben... om eens uit te nodigen op een praatavond ! 32 jaar de wereld rondrijden met een LR ... wie droomt daar niet van.
Alleen zei hij nogal veel 'jeep' maar 't is em vergeven. In Limburg zeggen ze dat nogal vaak tegen een 4x4
Foeifoei!
OOk hier weer HET BEWIJS dat Limburgers wel degelijk de enige echte WERELDburgers zijn
Ooit is gekomen!Nog veel te leren om de ideale piloot te worden...
zonder afbreuk te willen doen op mans prestatie, maar de +3.000.000 km op 32jaar zullen wel hééél veel zijn......
(3.000.000 km = 93.750 p/jaar = 257 km p/dag)
Heb vrienden die met één-en-dezelfde motorfiets op 16 jaar 192 landen hebben bezocht, met een totaal van 580.000 km; http://www.horizonsunlimited.com/forwood/belgium4.html
Thieu schreef:Was idd een schoon machien.
een zware Series ('72) met een defbumper
en idd 3000000km "Ma zullen der wel meer zijn want da kabeltje is even kapotgeweest"
ben in 134 landen geweest dermee ....
uncas schreef:Schitterend was dat. Ne schone mens met ne schone LR. Daarmee wil ik wel eens enen gaan drinken. Die moet verhalen hebben... om eens uit te nodigen op een praatavond ! 32 jaar de wereld rondrijden met een LR ... wie droomt daar niet van.
Foeifoei!
OOk hier weer HET BEWIJS dat Limburgers wel degelijk de enige echte WERELDburgers zijn
Ik mag dat zeggen hé, ben met enen gehuwd enne je hebt geluk dat ik niet schreef DE Limburg
groetjes, Uncas
http://onelifeliveit.skynetblogs.be ... ONE LIFE LIVE IT blog... een beetje culinair en een snuifje Land Rover Java Black 110 DCPU 'Bonavonture'
Schitterende def:
Was onmiddellijk met twee grote kijkers aan het bewonderen wat ik zag.
Heb het dan ook tweemaal bekeken.
Gewoon PRACHTIG!!
En heb je gemerkt dat de vader van Jozef, die indertijd zo goed met de wagen kon rijden volgens zijn pa, de rondleiding heeft gedaan!
Dat was ook zalig toen om naar te kijken!
bert boom schreef:Schitterende def:
Was onmiddellijk met twee grote kijkers aan het bewonderen wat ik zag.
Heb het dan ook tweemaal bekeken.
Gewoon PRACHTIG!!
En heb je gemerkt dat de vader van Jozef, die indertijd zo goed met de wagen kon rijden volgens zijn pa, de rondleiding heeft gedaan!
Dat was ook zalig toen om naar te kijken!