www.lroc.be

Hier kun je je eens goed laten gaan
Henk
lrocb_lidnr: 30

Re: www.lroc.be

Ongelezen bericht door Henk »

naar Winnetou? :D
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
jenske53

Ongelezen bericht door jenske53 »

Yohani schreef:
En dat bovendien de benaming "Land Rover Owner Club" internationaal veel meer weerklank heeft, gezien die wereldwijd eigenlijk meestal verwijst naar de enige "echte" nationale ownerclub van Land Rover eigenaars, 't is wachten op de moment dat ze overgaan naar LROCV of zo iets :lol:

laat mij zeggen als ik "Land Rover Owner Club" hoor mij doet denken aan personen die hun Land Rover komen showen op de parking van de lokale carrefour.

P.S. Ook de bewering dat ze openstaan voor alle types Land Rovers kunnen ze dus niet waarmaken, er worden amper ritten georganiseerd die openstaan voor de softere Land Rover versies, integendeel, je ziet meer en meer evenementen verschijnen waar zelfs een standaard Defender niet meer mag/kan aan meedoen :wtf:

laat ons dan de conclusie nemen dat jij nog NOOIT een evenement heb meegedaan, dus een beetje aant vissen bent is zeer diep water waar je niet weet of er vis opzit of niet

Yohani :P
moest toch even MIJN frustratie kwijt tegenover U en zeker niet tegen LROCB.
discojo
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 1421
Contacteer:

Ongelezen bericht door discojo »

Intussen is het wel geruststellend dat Apache nu normaal functioneert. :lol:
Wolf
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 316
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wolf »

discojo schreef:Intussen is het wel geruststellend dat Apache nu normaal functioneert. :lol:
Inderdaad, dat kan niet meer stuk. :D
Reko
lrocb_lidnr: 720
Contacteer:

Ongelezen bericht door Reko »

Yohani schreef:Geeft alleen maar aan dat de man niet leert van zijn eigen fouten en volhard in de boosheid, ze beginnen daar waarschijnlijk te beseffen dat de benaming "CROSSRover" dus niet zo'n gelukkige combinatie is in een reeds anti-4x4 landschap, al blijven ze hardnekkig beweren dat het niets met crossen te maken heeft (jammer voor hen maakt de rest van de wereld wel die link) :crazy:

En dat bovendien de benaming "Land Rover Owner Club" internationaal veel meer weerklank heeft, gezien die wereldwijd eigenlijk meestal verwijst naar de enige "echte" nationale ownerclub van Land Rover eigenaars, 't is wachten op de moment dat ze overgaan naar LROCV of zo iets :lol:

Nog afgezien van het feit om potentiele nieuwe leden naar hun eigen club af te leiden door een misleidende link, maar dat is niets nieuw voor hen, nietwaar :mids

P.S. Ook de bewering dat ze openstaan voor alle types Land Rovers kunnen ze dus niet waarmaken, er worden amper ritten georganiseerd die openstaan voor de softere Land Rover versies, integendeel, je ziet meer en meer evenementen verschijnen waar zelfs een standaard Defender niet meer mag/kan aan meedoen :wtf:

Yohani :P

Dit soort gemekker heeft al veel leden doen afhaken bij LROCB.. Zo ook mijzelf.

Ik weet wel dat ik topics als dit maar niet moet lezen, of er hoef op te reageren, maar ik heb mn hart op mn tong, en het gezever van een paar gefrustreerde lummels die alleen maar kunnen afgeven op een ander vanop de zei(k)lijn beginnen ferm mn keel uit te hangen.

Yohani, een wijs man die hier niet meer komt, tot grote tevredenheid van een enkele simpele ziel heeft mij altijd op het hart gedrukt om niet op de man, maar op de bal te spelen..Moest u nu in eigen kamp gaan spelen, en daar uw energie gebruikt om te vooruit te gaan... Ik ben ervan overtuigd dat het LROCB bestuur uw enthousiasme goed kan gebruiken... ;)
Ik heb al vrienden genoeg.. Stuur dus assjeblieft geen vriendschapsverzoek op faeciesbook!
Kris
LROCB-Member

Ongelezen bericht door Kris »

De url stond weer doorgelinkt. Tik nog maar eens www.lroc.be in om te zien wat het na PB-interventie geworden is....
Kris
jox
lrocb_lidnr: 520

Ongelezen bericht door jox »

En dan maar zeggen dat ze ginder nog willen dat er wordt samengewerkt tussen de clubs. Ze blijven de wonde open houden en er in poken.

Als ze een beetje fatsoen hadden, lieten ze de keuze om te klikken tussen de 2 clubs.

Kleinzielig, zeeeer kleinzielig, maak ik maak er nu geen woorden meer aan vuil.
110 DCPU 2003 : GO BEYOND
Escape
lrocb_lidnr: 532
Contacteer:

Ongelezen bericht door Escape »

Kris schreef:De url stond weer doorgelinkt. Tik nog maar eens http://www.lroc.be in om te zien wat het na PB-interventie geworden is....
:(

't Bewijst nog maar eens de aard van het beestje...
For those who never try, they are sure to fail (ManoWar)
eL Tee
lrocb_lidnr: 538

Ongelezen bericht door eL Tee »

Ik vind het laag, zéér laag bij de grond van Hans.

Ja, Twintech is eigenaar van de domeinnaam, en xrover heeft daar niks mee te maken. Twintech, als eigenaar van de domeinnaam, linkt naar waar daar ze zelf willen.

Edoch, Hans (als vertegenwoordiger van Twintech, zijn zaak) zou als bestuurslid van xrover matuur genoeg moeten zijn, de gevoeligheden hier maar ook bij xrover daaromtrend kennende, noch lroc.be direct door te linken naar xrover.be, noch een dergelijke pagina op de homepage van lroc.be te plaats zoals wat er nu staat. Het getuigt van zeer weinig, zelfs geen verstand.
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
Penguin
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 1396
Contacteer:

Ongelezen bericht door Penguin »

ach ja... Wa moette er nog op zeggen.... Em zal het nooit leren, en zij rond hem zijn blijkbaar niet mature genoeg om zijn verhaaltjes te weerleggen en hem deftig op zijn plaatst te zetten...
28/02 - Loss of a good friend...
​__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__
Afbeelding
In a time of chimpanzees, I was a penguin.
jaapsdef
lrocb_lidnr: 1227

Ongelezen bericht door jaapsdef »

ik vraag me sterk af of twintech wel echt de eigenaar is van de domeinnaam. als het goed is heeft bij de opzet van de site ooit LROC de domeinnaam opgeëist. en is dit door twintech gedaan.

ikzelf heb ook meerdere domeinnamen voor mijn zaak opgeëist, en deze zijn eigendom van mij, en niet van de provider.

dat er nu weer een verwijzing naar xrover staat vind ik wel heel erg klein.... Mannen van xrover kunnen jullie nu echt niet zonder het doorlinken van een oude site bestaan. ik vind dat twintech maar eens heel snel de domeinnaam LROC moet verwijderen. en als er geen rechts eigenaar meer bestaat voor deze naam, tenminste beide clubs erop moet door verwijzen.... gewoon even respect voor de andere :clap: :clap:

dit is gewoon het verleden met zich mee blijven slepen, komt nooit goeds van. laten liggen, niet meer aandacht aan geven. zorgen dat Lrocb een sterke club blijft en zelfs sterker wordt.

greetz
eL Tee

jaapsdef schreef:Mannen van xrover kunnen jullie nu echt niet zonder het doorlinken van een oude site bestaan.
Gents, stop nu eens met xrover daarvan te beschuldigen! Xrover treft geen enkele schuld voor wat Twintech doet, en heeft niks te zeggen aan Twintech.
George S. Patton schreef:If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
Penguin
LROCB-Member
Contacteer:

eL Tee schreef:Xrover heeft niks te zeggen aan Twintech.
Kunnen wel heel simpel een andere host kiezen.... Maar dat heeft hij weer mooi op voorhand voorzien... ook xrover staat volledig op zijn naam, dus ze kunnen niet meer zonder hem of ze mogen xroverb.be kopen....
​__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__
Afbeelding
leysen dave
lrocb_lidnr: 664
Contacteer:

Ongelezen bericht door leysen dave »

Penguin schreef:ach ja... Wa moette er nog op zeggen.... Em zal het nooit leren, en zij rond hem zijn blijkbaar niet mature genoeg om zijn verhaaltjes te weerleggen en hem deftig op zijn plaatst te zetten...
P , het is niet dat gij altijd grote woorden hebt achter uw PC'ke dat ge iedereen over dezelfde kam moet scheren he .

Zoals eerder hier geschreven lossen we dat op , mijn woord is woord en diegene die mij kennen weten dat.

Grt Dave
Penguin
LROCB-Member
Contacteer:

Ik stel enkel vast Dave...
​__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__
Afbeelding
maateke/alain
lrocb_lidnr: 968

Ongelezen bericht door maateke/alain »

ik heb medelijden met je Dave en met jullie club! :silent:
Landy Bean
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 349

Ongelezen bericht door Landy Bean »

Vroeger werd zo iets in de velo rekken opgelost

Nu gebeurd dat van achter een PC

:mids :mids :mids
Henk
lrocb_lidnr: 30

Ongelezen bericht door Henk »

Beetje laat maar ik had op de middag al een mail gehad van Dave om de zaak te verduidelijken.

Hans speelt weer eens cavalier seul en is blijkbaar bereid om www.lroc.be te verkopen maar we zullen ons daar maar eens eerst over beraden.
Deze week lroc.be te koop, wie weet volgende week xrover.be?

Zal al zeker op de praatavond volgende week aan bod komen
Bekijk het van de zonnige kant: hoe oud u ook bent, u bent jonger dan u ooit zult zijn. LROCB-lid (30)

LROCB Afbeelding
Wolf
LROCB-Member
Contacteer:

ik hoop dat iedereen die Hans hier zo verdedigd heeft in 't verleden, zijn ogen nu opent.
Als Hans een greintje respect had voor zijn oude vrienden(alhoewel??) dan doet hij zoiets niet.

Moest ik in 't bestuur van LROCB zetten, ik zou die site zeker NIET kopen.
Gun hem dat plezier aub niet.
Hij zal die dan wel aanrekenen aan xrover.

Als je zo door 't leven moet gaan.... armzielig!
Ik hoop da Xrover zich nu ook goed realiseert met wie ze opgescheept zitten.
Vae Victus
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 983

Ongelezen bericht door Vae Victus »

Henk schreef:Beetje laat maar ik had op de middag al een mail gehad van Dave om de zaak te verduidelijken.

Hans speelt weer eens cavalier seul en is blijkbaar bereid om http://www.lroc.be te verkopen maar we zullen ons daar maar eens eerst over beraden.
Deze week lroc.be te koop, wie weet volgende week xrover.be?

Zal al zeker op de praatavond volgende week aan bod komen
Niet aan twijfelen en kopen (als het bedrag binnen de perken valt)
Finn 2,5 jaar:
ziet een gesluierde dame en zegt "kijk papa een heks"
reageert op mijn "ik zie geen kloten" met "maar papa, waar zijn die kloten dan?"
Wolf
LROCB-Member
Contacteer:

Zoals ik al zei; ik zou dat NIET kopen, gun hem geen Euro!
Als het bestuur van Xrover een beetje "normaal" reageert en respect heeft voor onze club, laten ze die doorverwijzing toch aanpassen/verwijderen.
Dave vermeldde hier toch dat hij het ging "regelen".

Voor chantage en maffia-praktijken mag je nooit zwichten, vind ik.
Laatst gewijzigd door Wolf op vr 10 feb, 2012 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Landy Bean
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 349

Ongelezen bericht door Landy Bean »

Hans heeft centen nodig, is aan het bouwen
Zal dus nie goedkoop zijn
Kris
LROCB-Member

leysen dave schreef:Zoals eerder hier geschreven lossen we dat op , mijn woord is woord en diegene die mij kennen weten dat.
Kan dit - als koteraar maar na een paar 1-2-1 kontakten - alleen maar bijtreden. Tx Dave.
Kris
Kris
LROCB-Member

jaapsdef schreef:ik vraag me sterk af of twintech wel echt de eigenaar is van de domeinnaam. als het goed is heeft bij de opzet van de site ooit LROC de domeinnaam opgeëist. en is dit door twintech gedaan.

ikzelf heb ook meerdere domeinnamen voor mijn zaak opgeëist, en deze zijn eigendom van mij.
Dit klopt volledig doch tussen gelijk hebben en gelijk krijgen ligt een juridisch kostenplaatje waarvan 't sop de kool niet waard is. Enfin; dat zijn oude koeien.
Kris
Kris
LROCB-Member

discofreak schreef:Hans heeft centen nodig, is aan het bouwen
Zal dus nie goedkoop zijn
Da's dan poging tot heling van Heer Hans ?
Kris
Wolf
LROCB-Member
Contacteer:

Kris schreef:
jaapsdef schreef:ik vraag me sterk af of twintech wel echt de eigenaar is van de domeinnaam. als het goed is heeft bij de opzet van de site ooit LROC de domeinnaam opgeëist. en is dit door twintech gedaan.

ikzelf heb ook meerdere domeinnamen voor mijn zaak opgeëist, en deze zijn eigendom van mij.
Dit klopt volledig doch tussen gelijk hebben en gelijk krijgen ligt een juridisch kostenplaatje waarvan 't sop de kool niet waard is. Enfin; dat zijn oude koeien.
Nog een reden om hans daar gene Euro voor te geven.
wodan
Vaste Waarde

Ongelezen bericht door wodan »

dns.be zegt over lroc.be:
Domeinnaamhouder
Naam Geenen Hans
Organisatie twintech

Dus Hans is eigenaar.

Nu kan lrocb vzw bij dns.be klacht neerleggen en dat afdwingen om vrij te geven. Ik zeg: KAN.

Hans aan zijn kant KAN (kon):
1: De domainnaam uit zichzelf overdragen aan lrocb vzw, maw kado geven.
2: Een pagina met de nieuwe url (lrocb.be) tonen en enige uitleg geven.
3: Pagina redirecten naar xrover.be
4: Een pagina met enige uitleg tonen en een url naar Xrover.be en geen naar lrocb.be
5: Een pagina tonen (met mogelijk wat uitleg) met alle LR gerelateerde websites lrocb.be incl.
6: Nog iets dat nog niet vermeld is, god weet wat.

Wat heeft Hans gedaan: Eerst 3, daarna 4.

Wat staat er dus NU 11-2-2012 op lroc.be:
Beste,

Sinds 6 december 2010 hebben we de samenwerking met Land Rover Ownersclub Belgium vzw stopgezet.
Bijgevolg bestaat de site http://www.lroc.be niet meer.

Vanaf die datum hebben we, TwinTech bvba, gekozen om in zee te gaan met een nieuwe frisse Land en Range Rover club.
Cross Rover Belgium vzw .

Hun webstek is te vinden op:

http://www.xrover.be

We wensen U veel lees- en kijkplezier maar vooral een ferme portie 4x4-plezier.
Zoals het er nu uitziet afgaande op de getoonde pagina lijkt er geen lroc(b) meer te bestaan...

Ik had zulks NIET verwacht van Hans, als ik hem nog eens zie verwacht ik zijn motivatie hiervoor...

@dave: Nogmaals mijn respect voor wat je doet voor ALLE belanghebbenden en sterkte.

Persoonlijk hecht ik aan alles allemaal niet zo'n belang meer, het forum hier draait en men vindt dat ook wel
zonder dat er het oude lroc.be domainnaam naar verwijst, oude content is ook foetsie dus voor google
maakt het ook niet zoveel meer uit enz.
Wat er hier is is goed, wat er bij XRover is is ook goed, meer voor de leden, ze hebben nu twee
leveranciers en fora met elk hun kwaliteiten.
85 K30,6.2D,th400,NP208,D60/FF14B,4.56 Detroit lock,36/12.5/16.5 GdYr MT
08 GMT911 HD CCSB,6.6TD LMM, All1000, 285/65R18 BFG AT
Escape
Contacteer:

eL Tee schreef:
jaapsdef schreef:Mannen van xrover kunnen jullie nu echt niet zonder het doorlinken van een oude site bestaan.
Gents, stop nu eens met xrover daarvan te beschuldigen! Xrover treft geen enkele schuld voor wat Twintech doet, en heeft niks te zeggen aan Twintech.
Serieus blijven he eL Tee, 't is toch nie meer dan normaal dat ge een club beoordeelt op de daden van zijn bestuur?
Als xrover echt recht in zijn schoenen zou staan, dan zouden ze even hard roepen als de mensen hier dat zo ne link er VER over is. Maar nee, net zoals ze toen maar al te blij waren met de diefstal van alle persoonsgegevens, zijn ze nu blijkbaar ook maar al te blij met alle mogelijke reclame voor hen en steken naar LROCb toe.
Bevestigt nogmaals mijn standpunt van een dik jaar geleden, met zo'n mensen wil NIKS te maken hebben, spijtig voor diegene (zoals Dave) die wel goede bedoelingen hebben maar meegesleurd en gebruikt worden.
christiaan
lrocb_lidnr: 7

Ongelezen bericht door christiaan »

wodan schreef:Ik had zulks NIET verwacht van Hans, als ik hem nog eens zie verwacht ik zijn motivatie hiervoor...
Awel, ik had dit ook niet verwacht!
Ik vind dit ook NIET kunnen.

Ik zoek daar 2 mogelijkheden achter:

1. Hans is echt die klootzak waar jullie hem voor slijten
2. Hans voelt zich enorm gekwetst en/of onrecht aangedaan door (ex-)bestuursleden van LROC en doet dit nu uit colère.

Dat hij nu ofwel:

1. Berust in de situatie en stopt met dit "spelletje" en niks doorverwijst of (nog beter) doorverwijst naar XR én LROCB.
2. De zaken uitpraat met die mensen waarvan hij vindt dat ze ...

Het lijkt waarschijnlijk sterk op sensatiezucht maar persoonlijk zou ik graag hebben dat Hans zijn visie op de "feiten" hier eens weergeeft. Ik heb al genoeg m'n nek voor hem uitgestoken.

Eén ding is me intussen wel duidelijk geworden. Hans is niet verantwoordelijk voor de split van LROC! Hij is natuurlijk wel "medeplichtig". Zijn medeplichtigheid is natuurlijk overduidelijk en voor iedereen zichtbaar omdat hij nu eenmaal de webmaster was. Daarom is hij nu ook voor velen de pispaal. Zijn "stoot" met die doorverwijzing bevestigd nu natuurlijk alleen maar zijn slecht imago, meer heeft hij daar niet mee bereikt.
Raaên = disappearing from the grid = remize à zero
Penguin
LROCB-Member
Contacteer:

christiaan schreef: Ik zoek daar 2 mogelijkheden achter:

2. Hans voelt zich enorm gekwetst en/of onrecht aangedaan door (ex-)bestuursleden van LROC en doet dit nu uit colère.
Combinatie van de 2...
​__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__
Afbeelding
wodan
Vaste Waarde

christiaan schreef: Ik zoek daar 2 mogelijkheden achter:

Ik geloof zeker in het vette gedeelte van optie 2 en kan dat ook goed begrijpen.
Maar "it takes two to tango", maw, een misverstand of gebrek aan respect komt door invloed
van de twee kanten...
Anders verwoord: Als men op mijn kop kakt en ik doe er niets tegen,
ligt het "kopkakken" ook deels bij mij.
leysen dave schreef:Mijn voorstel is om een redirect te maken naar een page met daarop alle links naar alle LR-clubs in België en zijn dit aan't bekijken
Zoals besproken, lijkt dit inderdaad een goede en faire oplossing voor iedereen...
Wolf
LROCB-Member
Contacteer:

christiaan schreef:cht van
2. Hans voelt zich enorm gekwetst en/of onrecht aangedaan
in dat geval is het ook ne klootzak.

Ik had mijn onderchrift moeten laten staan: An eye for an eye makes the whole world blind.
Schijnbaar dringt het nog niet goed tot je door dat niemand hier beweert dat hij de oorzaak is van de splitsing; maar wel dat zijn gemanipuleer nog niet verteerd is.
Hij stookt dat gedoolfd vuur nu terug op.
rocky66
lrocb_lidnr: 0

Ongelezen bericht door rocky66 »

hangt daar eigelijk een gouden koe aan vast ???
ne hoop zever hier ....
ne hoop zever ginder ....
meer kan ik eigelijk niet vinden :mids :mids :mids
ad24

Ongelezen bericht door ad24 »

:welcome:
De Rob
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 183
Contacteer:

Ongelezen bericht door De Rob »

discofreak schreef:Vroeger werd zo iets in de velo rekken opgelost

Nu gebeurd dat van achter een PC

:mids :mids :mids
Dat heb ik al dikwijls gedacht..in onze tijd.... een kringetje er rond..doef doef.
Rob
rocky66

ad24 schreef::welcome:
kijkt is naar registratie datum ....ge hebt nog een paar jaar in te halen :mrgreen: :mids :mrgreen:
Vae Victus
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 983

Ongelezen bericht door Vae Victus »

Met alle respect voor Dave, maar zowel hij als de rest van het xrover bestuur hebben niets te zeggen over wat er moet gebeuren met lroc.be mits dit eigendom is van Hans. Denk niet ze hem uit het bestuur gaan zetten doorvoor (met alle gevolgen van doen).

Dit is de actie van 1 persoon, je mag niet iedereen over dezelfde kam scheren...maar er zou inderdaad een duidelijk signaal mogen komen vanuit het xrover bestuur dat ze afstand nemen van die actie.
Finn 2,5 jaar:
ziet een gesluierde dame en zegt "kijk papa een heks"
reageert op mijn "ik zie geen kloten" met "maar papa, waar zijn die kloten dan?"
ad24

Ongelezen bericht door ad24 »

rocky66 schreef:
ad24 schreef::welcome:
kijkt is naar registratie datum ....ge hebt nog een paar jaar in te halen :mrgreen: :mids :mrgreen:
mm, wou hier ook wat zever neerzetten, maar alle tekst was overbodig :lol:
doei :wave:
Escape
Contacteer:

Vae Victus schreef: Dit is de actie van 1 persoon, je mag niet iedereen over dezelfde kam scheren...maar er zou inderdaad een duidelijk signaal mogen komen vanuit het xrover bestuur dat ze afstand nemen van die actie.
Dit is een actie ten voordele van een club, dus is die club even schuldig als ze er niets tegen doen.
Maxweasel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maxweasel »

Escape schreef: Serieus blijven he eL Tee, 't is toch nie meer dan normaal dat ge een club beoordeelt op de daden van zijn bestuur?
Als xrover echt recht in zijn schoenen zou staan, dan zouden ze even hard roepen als de mensen hier dat zo ne link er VER over is. Maar nee, net zoals ze toen maar al te blij waren met de diefstal van alle persoonsgegevens, zijn ze nu blijkbaar ook maar al te blij met alle mogelijke reclame voor hen en steken naar LROCb toe.
Bevestigt nogmaals mijn standpunt van een dik jaar geleden, met zo'n mensen wil NIKS te maken hebben, spijtig voor diegene (zoals Dave) die wel goede bedoelingen hebben maar meegesleurd en gebruikt worden.
Escape schreef:Dit is een actie ten voordele van een club, dus is die club even schuldig als ze er niets tegen doen.
Filip, nie slecht bedoeld, maar ge moet nu wel zelf ff serieus blijven hé. Het is duidelijk dat Hans hier zwaar over de schreef gaat, zoals in het verleden ook al gebleken is. Het waarom zal ons altijd verborgen gehouden worden vrees ik, maar wat wel duidelijk is, is dat Hans, van natuurlijk al geen gemakkelijke mens, duidelijk onrecht is aangedaan en dat het enorm diep zit. Dat keurt het niet goed, maar verklaart wel zijn gedrag.
Om dat echter te gaan verhalen aan Xrover waar hij in't bestuur van zit is echter met de haren getrokken. Hans is geen hondje dat ze aan de leiband kunnen zetten of in een kooitje opsluiten, neen, buiten zijn functie als bestuurdslid van Xrover heeft die ook nog een leven...
Maar ze kunnen wel eens gaan nadenken of ze wel met Hans verder willen, dat wel.
En dat het een actie is ten voordele van de club, akkoord, maar het is een actie van één persoon, om dan weer de club met de vinger te gaan wijzen...

Er zijn er hier echt wel een paar die zweren bij de oude garde en voor wie die oude garde niks mis kan doen. Allemaal goed en wel, maar ik blijf erbij dat de komst van xrover een goeie zaak is, het hele land rover offroad gebeuren heeft er baat bij gehad. De manier waarop (maar dan zijn oude koeien) blijft eigenlijk niet kunnen, maar ook dat denk ik dat nooit zou gebeurd zijn zonder Hans, dus daar ook weer mag Xrover wel eens gaan nadenken of ze wel verder willen met Hans.

Het met modder gooien naar de club Xrover van sommige mensen hier maakt dat ik hier steeds minder en minder kom, terwijl het eigenlijk best wel 2 interessante clubs zouden kunnen zijn...
RRC 3.5 V8 Carbu aka Rage Rover
RRC 3.5 V8 EFI aka Road Rover
RRC 300TDI Proto aka Family Rover
Nissan Patrol R 3300TD (86) aka Loveno Mud Patrol
Nissan Patrol R 3300TD (89) aka Project LGM
Disco II TD5 => den enige die bolt :)
brutus 2-zak

Ongelezen bericht door brutus 2-zak »

ik ga een bod doen op dieje url , dan maak ik er een grasmaaierforum van :lol:
After Monday and Tuesday even the calendar says W T F ...
Beerke
LROCB-Member
lrocb_lidnr: 519

Ongelezen bericht door Beerke »

brutus 2-zak schreef:ik ga een bod doen op dieje url , dan maak ik er een grasmaaierforum van :lol:
Dat is niet origineel meer hé
http://www.lawnmowerforum.com/
:D
J'aime le travail bien fait... ... par les autres! ( Gaston attitude ;-))
brutus 2-zak

Ongelezen bericht door brutus 2-zak »

de flemish versie he :mrgreen:
After Monday and Tuesday even the calendar says W T F ...
eL Tee

Wat me opvalt, is dat er toch wel vrij veel tijd en energie gestoken wordt in gekanker over xrover.

Steek misschien eens allemaal wat meer energie in lroc, waarom het zo ver is kunnen komen, wat je eraan gaat doen, maar bovenal: er iets aan doen, ipv. erover te kankeren...

Mischien, héél misschien blijf ik dan lid wanneer m'n lidmaatschap vervallen is.

Tenzij je me liever kwijt dan rijk bent natuurlijk.
Escape
Contacteer:

Maxweasel schreef:
Escape schreef: Serieus blijven he eL Tee, 't is toch nie meer dan normaal dat ge een club beoordeelt op de daden van zijn bestuur?
Escape schreef:Dit is een actie ten voordele van een club, dus is die club even schuldig als ze er niets tegen doen.
Filip, nie slecht bedoeld, maar ge moet nu wel zelf ff serieus blijven hé. Het is duidelijk dat Hans hier zwaar over de schreef gaat, zoals in het verleden ook al gebleken is. Het waarom zal ons altijd verborgen gehouden worden vrees ik, maar wat wel duidelijk is, is dat Hans, van natuurlijk al geen gemakkelijke mens, duidelijk onrecht is aangedaan en dat het enorm diep zit. Dat keurt het niet goed, maar verklaart wel zijn gedrag.
Om dat echter te gaan verhalen aan Xrover waar hij in't bestuur van zit is echter met de haren getrokken. Hans is geen hondje dat ze aan de leiband kunnen zetten of in een kooitje opsluiten, neen, buiten zijn functie als bestuurdslid van Xrover heeft die ook nog een leven...
Maar ze kunnen wel eens gaan nadenken of ze wel met Hans verder willen, dat wel.
En dat het een actie is ten voordele van de club, akkoord, maar het is een actie van één persoon, om dan weer de club met de vinger te gaan wijzen...

Er zijn er hier echt wel een paar die zweren bij de oude garde en voor wie die oude garde niks mis kan doen. Allemaal goed en wel, maar ik blijf erbij dat de komst van xrover een goeie zaak is, het hele land rover offroad gebeuren heeft er baat bij gehad. De manier waarop (maar dan zijn oude koeien) blijft eigenlijk niet kunnen, maar ook dat denk ik dat nooit zou gebeurd zijn zonder Hans, dus daar ook weer mag Xrover wel eens gaan nadenken of ze wel verder willen met Hans.

Het met modder gooien naar de club Xrover van sommige mensen hier maakt dat ik hier steeds minder en minder kom, terwijl het eigenlijk best wel 2 interessante clubs zouden kunnen zijn...
Ben, uiteraard weet ik dat het nie slecht bedoeld is, van mijne kant trouwens ook nie, of toch slechts naar 1 individu toe.
Dat ik xrover geen kans wil geven is heel eenvoudig: ge hebt gelijk dat de problemen terug te brengen zijn tot 1 individu, maar het is evengoed een feit dat de club nooit afstand heeft willen doen van die smerige streken, toen niet, en nu opnieuw niet, omdat ze er voordeel bij hebben. Ne gestolen auto kopen omdat ge het niet weet, is 1 ding, het wel weten maar er over zwijgen omdat het nu eenmaal een koopje was, is nog iets anders.
rocky66

bij mij staat "nieuwe berichten " als link ingesteld als ik het forum open doet ...is dat zo een schoon front pagina dat ge 1st neer lroc moet gaan dan ??? :?:
Tornado-Jangel

Ongelezen bericht door Tornado-Jangel »

christiaan schreef:Hans voelt zich enorm gekwetst en/of onrecht aangedaan door (ex-)bestuursleden van LROC en doet dit nu uit colère.
Christiaan slaat de nagel op de kop vrees ik.
En groot gelijk heeft de Hans in dat geval.
Kijk eens wat jullie schreven over hem de laatste maanden. Niet mooi hé mensen.
Beledigen (*), zwart maken (zowel persoonlijk als zijn firma), beschimpen (**), meermaals zijn forum hacken (***), ja zelfs bedreigingen (****) heeft hij gekregen.
Eerst de hond sarren en plagen en pesten en pijnigen, en dan komen janken als hij bijt.
't Heeft nog lang geduurd eer hij beet, ik zou vroeger en harder gebeten hebben in zijn plaats.
Schrijf zo dingen over mijn persoon en ik link jullie door naar een pornosite.

Mannekens, doe wat rechtzettingen, geef de juiste cijfers, biedt jullie excuses aan voor wat jullie schreven en deden (hacken),
trek wat woorden terug, trek die bedreigingen in en dan zal ik eens met de Hans een ferm klapke gaan doen.
Dat beloof ik jullie.

(*) In zijn plaats legde ik klacht neer voor laster smaad en eerroof tegen . . . en . . . en . . . en . . .
(**) In dit topic, stuk ongeluk (Kris), klootzak (Willy) . . .
(***) In zijn plaats legde ik klacht neer voor diefstal tegen . . .
(****) In zijn plaats legde ik klacht neer voor bedreigingen tegen . . .

Jullie verder een prettige Valentijn wensende
Hoogachtend.
Jan G.

p.s.
en JA, ik heb luid en krachtig geprotesteerd tegen Dave (1 x Tel. en 2x per PB) en Hans (E-mail, meerdere), dat dit NOT DONE is,
en schade toebrengt aan Xrover en haar leden,
doch ik kijk verder dan mijn neus lang is en vraag mij ook steeds af waarom, Waarom, WAAROM doet iemand zo pissig.
Laatst gewijzigd door Tornado-Jangel op di 14 feb, 2012 12:39, 2 keer totaal gewijzigd.
wodan
Vaste Waarde

Tornado-xxx schreef:
christiaan schreef:Hans voelt zich enorm gekwetst en/of onrecht aangedaan door (ex-)bestuursleden van LROC en doet dit nu uit colère.
Christiaan slaat de nagel op de kop vrees ik.
En groot gelijk heeft de Hans in dat geval.
Kijk eens wat jullie schreven over hem de laatste maanden. Niet mooi hé mensen.
Beledigen (*), zwart maken (zowel persoonlijk als zijn firma), beschimpen (**), meermaals zijn forum hacken (***), ja zelfs bedreigingen (****) heeft hij gekregen.
Eerst de hond sarren en plagen en pesten en pijnigen, en dan komen janken als hij bijt.
't Heeft nog lang geduurd eer hij beet, ik zou vroeger en harder gebeten hebben in zijn plaats.
Schrijf zo dingen over mijn persoon en ik link jullie door naar een pornosite.

Mannekens, doe wat rechtzettingen, geef de juiste cijfers, biedt jullie excuses aan voor wat jullie schreven en deden (hacken),
trek wat woorden terug, trek die bedreigingen in en dan zal ik eens met de Hans een ferm klapke gaan doen.
Dat beloof ik jullie.

(*) In zijn plaats legde ik klacht neer voor laster smaad en eerroof tegen . . . en . . . en . . . en . . .
(**) In dit topic, stuk ongeluk (Kris), klootzak (Willy) . . .
(***) In zijn plaats legde ik klacht neer voor diefstal tegen . . .
(****) In zijn plaats legde ik klacht neer voor bedreigingen tegen . . .

Jullie verder een prettige Valentijn wensende
Hoogachtend.
Jan G.

p.s. en JA, ik heb luid en krachtig geprotesteerd tegen Dave en Hans, dat dit NOT DONE is,
doch ik kijk verder dan mijn neus lang is en vraag mij ook steeds af waarom, Waarom, WAAROM.
Tornado-xxx, wel volgorde en oorzaak-gevolg van de feiten volgen hé, in dit draadje hebben Kris en Willy zulks gepost NADAT
Hans de url gewoontjes weg doorlinkte naar XRover.be,
Al de rest zijn oude al verrotte koeien uit een uitgedroogde gracht ... Dat Hans daar recentelijk ineens over zou vallen en zijn
'tanden' laat zien door een urlleke anders te gaan doorlinken, niet zeveren hé, als ge terug wilt slaan, doet ge dat zo niet.

Het is gewoon tijdsgebrek, nonchalance, gebrek aan inlevingsvermogen, of iets anders of combinatie van dat Hans zich
heeft laten verleiden door wat stoms te doen. Het rechtzetten was simpel geweest, bvb het voorstel van Dave van een link pagina te tonen.
Dat is gebeurd in Hans-vertaling, nl een link naar Xrover.be :D :D. Als het zo dan is, wel dan is het zo. Allemaal niet ZO belangrijk,
ik had het enkel niet verwacht van Hans. Hij moet daar boven staan vind ik.
niet ervoor hé.
Tornado-Jangel

Ongelezen bericht door Tornado-Jangel »

wodan schreef: . . . in dit draadje hebben Kris en Willy zulks gepost NADAT . . .
Inderdaad, je hebt een punt.

Maar zoek eens in andere topics o.a. in topic dat verdwenen is.
Het topic waarin men Code Groen verduistering van gelden verwijt om maar eentje te noemen.
Was niet mooi wat sommigen (toegegeven, enkelingen) daar schreven - zonder bewijzen - over Hans.

Heb persoonlijk 2 zeer woelige vergaderingen meegemaakt waar Hans ook aanwezig was,
heb hem niet kunnen betrappen op onetische uitspraken, bokkesprongen of dergelijke meer.
Integendeel, steeds accuraat, correct, feiten, cool en to the point.
Bij discussie, greep hij steeds naar de statuten en de wet, volkomen correct en legaal dus.
Dus tot op heden geniet hij bij mij nog steeds het voordeel van de twijfel.

Voor de goede orde, ik ben niet verantwoordelijk voor wat bestuur en/of leden uitspoken van een club (ongeacht dewelke) waar ik toevallig lid van ben of geweest ben.
Ongeacht of ik lid, erelid, ex-lid, gewoon lid, of bijzonder lid ben.

Ik (en ik niet alleen) zoek gewoon, samen met jullie - en nog steeds onpartijdig - naar het WAT en WAAROM.

Dus ik DENK dat ik hem begrijp als hij zo pissig uit de hoek komt.
Sorry jongens.
Penguin
LROCB-Member
Contacteer:

Jengel, al eens organisatorisch samen gewerkt met HG?
Neen? Zwijg dan!
​__m__( ͡° ͜ʖ ͡°)__m__
Afbeelding
Gesloten