Pagina 2 van 2
Re: foto's van nieuwe Defender prototype DC100
Geplaatst: vr 20 jan, 2012 16:35
door Basil
Yohani schreef:
Bovendien, eens de nieuwe BIV regels van de Vlaamse regering in voege zijn, koopt er toch niemand van jullie nog een Defender...

.
Yohani

en waarom niet, er rijden toch vele LV's rond nu
en de nieuwe regeling telt (nog) niet voor LV's
Re: foto's van nieuwe Defender prototype DC100
Geplaatst: vr 20 jan, 2012 16:55
door fep739
Yohani schreef:Er zijn er hier nog altijd die denken dat ze de evolutie naar een modernere "Defender" gaan kunnen tegenhouden
Een autoconstructeur heeft geen enkel belang bij enkele conservatievelingen die denken die ze de tijd kunnen laten stilstaan, als ze denken met de nieuwe vervanger een groter cliƫnteel kunnen aantrekken, dan zal de oude Defender verdwijnen. Zeker als je ziet dat ze de Defender markt op niveau van leger, hulpdiensten, ngo's al lang grotendeels zijn kwijtgeraak aan andere 4x4 merken.
Bovendien, eens de nieuwe BIV regels van de Vlaamse regering in voege zijn, koopt er toch niemand van jullie nog een Defender...

.
Yohani

'k Volg enigszins je mening doch niet zo negatief. De defender td4 MY2012 heeft een CO2 van 'maar' 212 t.o.v. 295 in 2011.
En als je een LV koopt , valt dit nog best goed mee ;-)
Re: foto's van nieuwe Defender prototype DC100
Geplaatst: vr 20 jan, 2012 17:38
door Yohani
Basil schreef:en waarom niet, er rijden toch vele LV's rond nu
en de nieuwe regeling telt (nog) niet voor LV's
En wees er maar zeker van dat dit niet lang meer zal duren...
Yohani

Re: foto's van nieuwe Defender prototype DC100
Geplaatst: vr 20 jan, 2012 21:20
door Basil
Yohani schreef:Basil schreef:en waarom niet, er rijden toch vele LV's rond nu
en de nieuwe regeling telt (nog) niet voor LV's
En wees er maar zeker van dat dit niet lang meer zal duren...
Yohani

tja, dat wordt al zolang gezegd ...
11jaar geleden toen ik begon met volcontinu werk vertelden ze ook dat het 7dagen regime niet meer mocht, nu werken we nog steeds 7dagen shiften ...
Re: foto's van nieuwe Defender prototype DC100
Geplaatst: za 21 jan, 2012 13:27
door Frank Td5
fep739 schreef:Yohani schreef:Er zijn er hier nog altijd die denken dat ze de evolutie naar een modernere "Defender" gaan kunnen tegenhouden
Een autoconstructeur heeft geen enkel belang bij enkele conservatievelingen die denken die ze de tijd kunnen laten stilstaan, als ze denken met de nieuwe vervanger een groter cliƫnteel kunnen aantrekken, dan zal de oude Defender verdwijnen. Zeker als je ziet dat ze de Defender markt op niveau van leger, hulpdiensten, ngo's al lang grotendeels zijn kwijtgeraak aan andere 4x4 merken.
Bovendien, eens de nieuwe BIV regels van de Vlaamse regering in voege zijn, koopt er toch niemand van jullie nog een Defender...

.
Yohani

'k Volg enigszins je mening doch niet zo negatief. De defender td4 MY2012 heeft een CO2 van 'maar' 212 t.o.v. 295 in 2011.
En als je een LV koopt , valt dit nog best goed mee ;-)
Volgens mij , is het daar nu juist misgelopen, dat het Leger is afgehaakt

Anders, hadden ze hem wel verder geproduceerd volgens mij...
Het LEGER, heeft Land/Rover GROOTS gemaakt .
Re: foto's van nieuwe Defender prototype DC100
Geplaatst: za 21 jan, 2012 19:21
door Penguin
Ge zijt het aan het omdraaien Frank.
LR heeft het omzeep geholpen waardoor het leger heeft afgehaakt.
Re: foto's van nieuwe Defender prototype DC100
Geplaatst: ma 30 jan, 2012 15:41
door De Rob
Deze morgen zeiden ze bij Peeters Herentals dat deze "nieuwe Defender" pas in 2016 zou in productie komen omdat ze voor de huidige Def nu pas een goedkeuring hebben gekregen van de EU euro 6 norm.
Ik zeg er bij "ze" hebben dat deze morgen tegen mij gezegd .
Rob