Op
alle vragen van de vooropgestelde lijst
is een antwoord gegeven.
Het was aan de aanwezigen om nog
extra vragen/opmerkingen te geven, dat is ook gebeurd, en hierop zijn
ook antwoorden gegeven.
Niet alle antwoorden hebben mijn nieuwsgierigheid kunnen bevredigen, sommige verhelderden, andere hielden het op "ergens in het halfdonker".
Je moet ook niet verwachten dat alle vragen een duidelijk antwoord zullen krijgen. De bestuursleden die vertrokken zijn, hebben helemaal niks gezegd donderdagavond. Dave was aanwezig, en heeft zijn verhaal duidelijk gebracht: chapeau. Dat het overblijvende bestuur hierdoor "not amused" was, is niet meer dan logisch, maar Dave heeft zijn verhaal kunnen doen.
Wat je niet kunt verwachten, is een volledig verslag van deze avond hier op het forum, het zal altijd maar een samenvatting zijn, geschreven door een gekleurde mening.
Het is simpel: wie niet daar was, zal nooit helemaal weten wat er juist gezegd is. Achteraf komen vertellen hoe belangrijk deze vergadering voor jou eigenlijk was en antwoorden te eisen:
De afwezigen hebben altijd ongelijk.
Ook wat niet gezegd werd, wie niks zei, de manier waarop vragen/antwoorden werden gesteld/gegeven, gezichtsuitdrukkingen(terechte opmerking van El Tee op de 4 bestuursleden), enz.....: deze indrukken zullen niet in een verslag staan.
In een conflict heb je steeds meerdere waarheden, wie dit niet weet....
Toch vind ik dat er hier een korte samenvatting moet komen van deze avond door het bestuur.
Opmerkingen ivm met hoe de nieuwjaarsreceptie was van X-rover, zijn hier volledig off-topic.

Ze dienen volgens mij niet om de landroverspirit te bevorderen.
Grtz
Bart