't is ma dat het een groot gat gaat worden als ik dees verpruts

inderdaad absoluut nodig; bij mijn zelfgemaakte boxen heb ik ook een verstevigingsbalk geplaatst die over het chassis liep tot praktisch tegen de carrosserie.Penguin schreef:Box moet op z'n minst nog aan chassis vast gemaakt worden.
Bij de britparts zit er nog een steunbalk bij die van chassis naar zijpaneel gaat. Dus plaats en hoogte van het gat is van belang daar.
Ik zet ze van boven vast, in de flank en ze worden nog eens extra ondersteund door de draagbalk van een 5-deursPenguin schreef:Volgens mij gaat da ni lang leven als dat enkel aan de flank wordt vast gemaakt.
Box moet op z'n minst nog aan chassis vast gemaakt worden.
...het ging me maar om de manier van bevestigen/installeren ivm extra-steun-beugelPenguin schreef:no sh!t-parts for me
Box staat er ondertussen in. Eerst malleke gamaakt in karton om zo te kunnen passen voor te snijden
https://www.one-life-live-it.be/blog/to ... ide-locker
'k Ben weer maar eens aan het prakkezeren over een sidelocker... Is dat de balk die nummer 9 heeft op onderstaand diagram (of hier)?
ik volg even, want zo eentje staat ook op mijn lijstje
Verleden week is er zo iemand aangekomen hier met die nr 9 er van onder gehaald.....rood op de tc.
Ja, flush en liefst zo bescheiden mogelijk, bij voorkeur niet zo'n vierkante puist. 'k Vind deze zelfbouwexemplaren er eigenlijk niet slecht uitzien, ook al zijn ze bezwaarlijk bescheiden te noemen en zijn de deurtjes waarschijnlijk nogal onderhevig aan torsie.
't is idd gene simpele om te vervangen.... d'er zit vanalles in de weg
de gangbare side lockers hebben een deurtje van 485mm x 295mm
het bakje an sich is niet het ding, da's zo gepiept, maar het deurtje waterdicht krijgen....da's een ander paar mouwen