Aanhangerkeuring

Hier kun je je eens goed laten gaan
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: Aanhangerkeuring

Ongelezen bericht door De Rob »

Peter R. schreef: do 30 apr, 2020 08:13 'Normaal' moest ik begin april met mijn aanhanger ter keuringe. Edoch, die was gesloten wegens coronarisico. Des maandags zal de gewraakte keuring terug open gaan, maar enkel voor voertuigen.
Ik zal dus geduldig moeten wachten tot de achterstal is weggewerkt, vooraleer mijn rimorchio aan de beurt komt. En dat zou best juni of juli kunnen zijn, me dunkt.
De onvermijdelijke vraag is dan ook : krijg ik een 'nieuwe' keuringsdatum, of herneemt men de oude zodat ik eigenlijk 1/12 ste teveel betaal ?

P.

Da zal wel de oude datum zijn .Vroeger dachten wij, we zullen elk jaar wat later gaan dan schuift dat op ....niks van datte..
Maar u kan wel vragen bvb om op dezelfde datum te kunnen komen met deze van uwen tuut.Zo heb ik het met mijne autotrailer gedaan ...samen met mijne 130...maar dan moet u wee keer op dat overgangsjaar gaan.maar met die Corona dinges weet ik het voor nu niet.Ik moest met mijne DII op 29 Maart gaan ....Maar ik moest ni komen vertelden ze mij.Nu gaan ik eens bellen hoe het zit.l
Rob
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: Aanhangerkeuring

Ongelezen bericht door De Rob »

ik heb juist geprobeert om online een afspraak te maken..in Station Geel.
Er worden geen periodieke keuringen gedaan van personenwagens en lichte vracht.Die krijgen vier maanden uitstel.Kreeg ik te lezen.
Ik probeerde dan nog te bellen .....maar er waren eenentwintig wachtenden voor mij...
Rob
Gebruikersavatar
Waldorf
LROCB-Member
Berichten: 627
Lid geworden op: do 15 jul, 2004 15:59
lrocb_lidnr: 501
Woonplaats: Aalter

Re: Aanhangerkeuring

Ongelezen bericht door Waldorf »

Vandaag kreeg ik op de firma vijf uitnodigingskaarten van de keuring voor camionetten die voorbij hun keuringsdatum zijn. Daarop staat dat de huidige keuring geldig is tot 4/11/20 en dat we binnenkort een nieuwe uitnodiging zullen ontvangen.
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

1991 Ex-MOD Defender 110 FFR - 2008 Defender 130 - 2021 Defender 110 D250
Gebruikersavatar
baudts
LROCB-Member
Berichten: 858
Lid geworden op: di 09 feb, 2010 18:59
lrocb_lidnr: 1139
Woonplaats: Steenhuffel

Re: Aanhangerkeuring

Ongelezen bericht door baudts »

https://www.standaard.be/cnt/dmf20200430_04940415

Bij londerzeel kan je online momenteel enkel afspraak maken voor tweedehands keuring voor verkoop of voor herkeuring rode kaart.
periodieke keuring gaat nog niet;

normaal krijg je 4 maand uitstel
Land Rover closest thing to heaven on earth
Gebruikersavatar
Escape
Berichten: 523
Lid geworden op: do 09 dec, 2004 11:50
lrocb_lidnr: 532
Woonplaats: Holsbeek
Contacteer:

Re: Aanhangerkeuring

Ongelezen bericht door Escape »

Da's toch duidelijk gecommuniceert (toch iets...)?
Als uw keuring vervalt tijdens de sluiting (geheel of gedeeltelijk), blijft uw keuringsbewijs geldig tot 4 maanden na opheffen maatregelen. Aangezien op 4/5 de keuring terug volledig open is, is dat tot 4/11. De referentiedatum blijft behouden (in uw geval dus begin april), ge betaalt niet te veel, ge betaalt uitgesteld voor die maanden dat ge later moogt gaan.
For those who never try, they are sure to fail (ManoWar)
Gebruikersavatar
Beerke
LROCB-Member
Berichten: 350
Lid geworden op: vr 14 jan, 2005 00:20
lrocb_lidnr: 519
Woonplaats: Heverlee

Re: Aanhangerkeuring

Ongelezen bericht door Beerke »

Peter R. schreef: do 30 apr, 2020 08:13
De onvermijdelijke vraag is dan ook : krijg ik een 'nieuwe' keuringsdatum, of herneemt men de oude zodat ik eigenlijk 1/12 ste teveel betaal ?

P.
Op die 2.72 euro zal het dan ook wel niet aankomen hoop ik?
J'aime le travail bien fait... ... par les autres! ( Gaston attitude ;-))
Plaats reactie