Schroefdraad bouten gordelbevestiging achteraan Disco 1

Heb je technische vragen stel ze hier, maar kijk eerst eens in het archief of je daar geen antwoord kunt vinden of gebruik de zoekfunctie
Gebruikersavatar
dvaerden
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 04 nov, 2018 11:55
lrocb_lidnr: 0
Woonplaats: Kapellen

Schroefdraad bouten gordelbevestiging achteraan Disco 1

Ongelezen bericht door dvaerden »

Weet er iemand watvoor draad de bouten van de gordel bevestiging hebben van de achterbank van een Disco 1? Zijn bij mij allemaal dichtgekit geweest voor lichte vracht, dus zou er even met een tap door willen gaan maar gaat geen standaard metrische maat of spoed zijn lijkt me. Kwestie dat ik geen foute tap gebruik of bestel.
Gebruikersavatar
Waldorf
LROCB-Member
Berichten: 627
Lid geworden op: do 15 jul, 2004 15:59
lrocb_lidnr: 501
Woonplaats: Aalter

Re: Schroefdraad bouten gordelbevestiging achteraan Disco 1

Ongelezen bericht door Waldorf »

Voor de meeste auto's op deze wereld blijkt dat 7/16 UNF te zijn. Volgens Google.
Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

1991 Ex-MOD Defender 110 FFR - 2008 Defender 130 - 2021 Defender 110 D250
Gebruikersavatar
De Rob
LROCB-Member
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 24 sep, 2003 11:57
lrocb_lidnr: 183
Woonplaats: Herentals
Contacteer:

Re: Schroefdraad bouten gordelbevestiging achteraan Disco 1

Ongelezen bericht door De Rob »

dvaerden schreef: ma 04 feb, 2019 17:30 Weet er iemand watvoor draad de bouten van de gordel bevestiging hebben van de achterbank van een Disco 1? Zijn bij mij allemaal dichtgekit geweest voor lichte vracht, dus zou er even met een tap door willen gaan maar gaat geen standaard metrische maat of spoed zijn lijkt me. Kwestie dat ik geen foute tap gebruik of bestel.

M11 X 1,5 of zoals hier boven gezegd.Dat is de enigste dikte en schroefdraad die met mekaar overeenstemt... mm/inch UNF ongv,
Rob
Plaats reactie