Ik heb het dan vooral over blank koetswerkdelen, in casu alles wat achter de deuren van een 110 3-deurs hardtop uitvoering zit
zo eentje dus:

Zolang de cabine gescheiden blijft moet dat toch lukken?Landy Bean schreef: ↑zo 09 dec, 2018 17:56 Om de 130 zo te verbouwen, doe geen moeite... ik kreeg het er niet door...
Ik zie dan idd ook niet het verschil met een LV camionette met gescheiden cabine.... maar idd wel met een vaste wandPenguin schreef: ↑zo 09 dec, 2018 18:50Zolang de cabine gescheiden blijft moet dat toch lukken?Landy Bean schreef: ↑zo 09 dec, 2018 17:56 Om de 130 zo te verbouwen, doe geen moeite... ik kreeg het er niet door...
De winst zit 'em in de poptop - zie http://www.rrconcept.com/V2/rrconcept-d ... 30-sw.html
De fractie dat het maar zou kosten, gaat wel gepaard met nen hoop tijd dat ge d'er in steekt én.... kans op jaarlijks terugkerend gezever
Als je boskar ontegensprekelijk een pick-up is, dan is dat normaal. Alles achter de cabine is de last.Landy Bean schreef: ↑wo 12 dec, 2018 21:29 Hou in je achterhoofd dat mijn Globe Camper aanschouwd wordt als last...
maar wat is dan "officieel" ? want ik veronderstel dat Globe Camper in Fr toch een bedrijf is, met erkenning ?Landy Bean schreef: ↑do 13 dec, 2018 14:31 Fetzl, die andere belgen hadden een Td4, ombouw werd niet door een officiële ombouwer uitgevoerd, einde verhaal...
in theorie zou ik dan ook mijn achterwand van de cabine er uit moeten mogen vijzen en vervangen door een andere wand.
Voor een M1 telt C, en C zegt:De technische voorschriften van de regelgeving dienen te worden nageleefd. De voorziene testen in de regelgeving moeten volledig uitgevoerd worden onder voorbehoud van de toestemming van de bevoegde autoriteit betreffende goedkeuring. Zij mogen ook door de constructeur zelf uitgevoerd worden. Die mag worden toegelaten om de technische verslagen uit te geven. Een goedkeuringscertificaat moet niet afgeleverd worden en de goedkeuring is niet vereist.
Nog een fijne tekst om te lezen: https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 27&from=NLDe constructeur moet bewijzen tot de voldoening van de bevoegde autoriteit betreffende goedkeuring dat de grondige eisen van de regelgeving zijn
nageleefd.
De reglementering inzake tuning is enkel van toepassing op de personenwagens van de categorie M1 die ontworpen en gebouwd zijn voor het vervoer van personen, die buiten de zetel van de bestuurder maximum 8 zitplaatsen tellen, en die verbouwingen of wijzigingen hebben ondergaan.