Lijkt er verbazend goed op als je het mij vraagt (let op: ik zeg dus niet 'ziet er goed uit' he, da's een andere zaak.
Ze hebben zelfs de moeite genomen om er de nummerplaat van de 2 000 000ste Defender op te plakken.
Toch altijd raar als men auto's wil doen lijken op een andere merk, dit doet me denken aan de Testarossa-look-alike Porsches, Fiats etc t uit de jaren 80/90.
J
Ik vind die achterkant best geslaagd.
De voorkant, met de schuin oplopende lijn onder de koplampen, doet een beetje vreemd aan, maar da's nog een erfenis uit de tijd dat ik nog met Lego speelde
die bult op de capeau mochten ze voor mij gerust weglaten, dan konden we er tenminste nog een reservewiel op leggen
Voor de rest: ik kan bijna garanderen dat dit spel zowieso meer op een defender gaat lijken (en niet alleen qua looks) dan eender wat land rover zelf mee gaat afkomen
Mooie kruising tussen een Mercedes G en een Defender!
Als ze het beste van beide combineren en hem wat groter maken... ;-)
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow, what a Ride!
Matthieu schreef: ↑vr 16 nov, 2018 09:32
Ondanks dat Japanners steeds zeer vooruitstrevend zijn, zie ik dat ze nog een starre vooras gebruiken voor het nieuwe model, prachtig!
Vooruitstrevend? Sinds wanneer dat? Toegegeven, ze zijn vaak snel om iets toe te passen, maar de ideeën zijn meestel gecopiëerd in plaats van zelf ontwikkeld.
For those who never try, they are sure to fail (ManoWar)
Het verbaast me steeds weer hoeveel auto's ik in Azië zie die nog met een starre (aangedreven) achteras rijden.
Nieuwe auto's hè ... en ook Japanners dus.
Bij ons krijgen ze dat aan de straatstenen nog nauwelijks verkocht.
Peter Puma schreef: ↑zo 18 nov, 2018 15:37
Het verbaast me steeds weer hoeveel auto's ik in Azië zie die nog met een starre (aangedreven) achteras rijden.
Nieuwe auto's hè ... en ook Japanners dus.
Bij ons krijgen ze dat aan de straatstenen nog nauwelijks verkocht.
never change a winning team? zeker wanneer comfort niet op de eerste plaats komt